Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Art_Ificious schreef:Heb ik gezegd heel België dan? Nee toch!!
Ik ga echter nergens nog op in. Ben al dat gemoeid echt verschrikkelijk beu.
Ik ontstip dit topic en of ik nog terugkomt ligt eraan of jullie ook wat gaan opletten over de manier waarop jullie reageren. Afbreken en me onzeker maken dàt kunnen jullie anders wel zeer goed.
Hopelijk beseffen jullie dat het net zo erg is als gepest worden in RL. Ik heb vaak aangegeven snel onzeker te zijn, en doen jullie er gewoon een dikke schep bovenop.
Gevolgis dat het steeds te zien is aan mij en dat merkt mijn nieuwe vriend ook.
Bedankt alweer
Art_Ificious schreef:Heb ik gezegd heel België dan? Nee toch!!
Ik ga echter nergens nog op in. Ben al dat gemoeid echt verschrikkelijk beu.
Ik ontstip dit topic en of ik nog terugkomt ligt eraan of jullie ook wat gaan opletten over de manier waarop jullie reageren. Afbreken en me onzeker maken dàt kunnen jullie anders wel zeer goed.
Hopelijk beseffen jullie dat het net zo erg is als gepest worden in RL. Ik heb vaak aangegeven snel onzeker te zijn, en doen jullie er gewoon een dikke schep bovenop.
Gevolgis dat het steeds te zien is aan mij en dat merkt mijn nieuwe vriend ook.
Bedankt alweer
oji schreef:En dan nu een zielig verhaal. Jammeren het ligt niet aan mij maar ik twijfel aan de gezondheid van Limo. Grote flauwekul! Als je daadwerkelijk je zorgen maakte om de gezondheid van Limo was je niet nu zelf aan weer het rijden