[VOLG] Int. dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

MarianneW

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 14:30

Jaaa Zuid-Holland! *\o/*

Yom

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 15:19

We hebben de tijd hoor maar ik dacht als je al een planning hebt kan ik vast kijken

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 18:37

Nooit geweten dat hier ook een topic over liep! :D
Maar ik kijk ook graag naar je vlogs! Onwijs leuk hoe je alles laat zien en uitlegt. Veel van die paardenkanalen vind ik 3 keer niks omdat ik het meeste zo kinderlijk vind, maar ik vind jouw kanaal echt heel tof :)

jansje73

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 19:44

Afbeelding
Afbeelding

Joepie het is me gelukt! Mijn oudste zoon noet het de Jill Huijbregts knotten :D !

BertBaley

Re: [VOLG] Int. dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 21:47

Jaaa zuid Holland aub :D

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 22:46

Gefeliciteerd Jill met je winst!

Papilio

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 23:44

Echt super gedaan Jill! :)

Ik heb de nieuwe knot manier ook geprobeerd haha.. geen succes xD... ik probeer het binnenkort nog eens. Voor nu was het weer een dubbele hengstenvlecht haha

_xManadisx_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-17 00:26

Ineens allemaal mensen met friezen, hafligers en tinkers in de knotten op wedstrijd :') nieuwe rage gestart. Zo kun je wel gelijk uit elkaar houden wie er trouwe volgers zijn en wie niet. Die rijden nog gewoon ala 2016 rond met hengstenvlechten :')

jansje73

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-17 01:04

Papilio schreef:

Ik heb de nieuwe knot manier ook geprobeerd haha.. geen succes xD... ik probeer het binnenkort nog eens. Voor nu was het weer een dubbele hengstenvlecht haha

Gewoon blijven oefenen hoor , dat heb ik ook gedaan. Bij mij was de eerste keer ook niet echt een succes. De manen waren te glad en bij de 2e keer zaten de vlechten weer te los. Denk dat dit de 4e keer was en deze keer zit het super. Ik oefen ook wanneer ik het wil en ga ook niet altijd rijden , vlecht dus en haal het ook er weer gelijk uit. :D

mcjv

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-17 01:41

Super leuke vlog weer Jill! :D

Misschien is deze vraag eerder gesteld en heb ik hem over het hoofd gezien in je topics of video's, maar heb je bewust voor ruinen gekozen? En zo ja waarom? Vind dat wel interessant om meningen daarover te horen. :D

Papilio

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-17 01:47

jansje73 schreef:
Papilio schreef:

Gewoon blijven oefenen hoor , dat heb ik ook gedaan. Bij mij was de eerste keer ook niet echt een succes. De manen waren te glad en bij de 2e keer zaten de vlechten weer te los. Denk dat dit de 4e keer was en deze keer zit het super. Ik oefen ook wanneer ik het wil en ga ook niet altijd rijden , vlecht dus en haal het ook er weer gelijk uit. :D

Toen zn manen nog net iets korter waren heb ik nog wel eens knotten of Nouja bloemkolen gemaakt met naald en draad Haha. Maar dat lukte de laatste tijd ook niet meer Haha. Maar blijf het zeker proberen. Als jullie het lukt met deze methode kan ik niet achter blijven :p

Afwezig

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-17 09:06

_xManadisx_ schreef:
Ineens allemaal mensen met friezen, hafligers en tinkers in de knotten op wedstrijd :') nieuwe rage gestart. Zo kun je wel gelijk uit elkaar houden wie er trouwe volgers zijn en wie niet. Die rijden nog gewoon ala 2016 rond met hengstenvlechten :')

Ik ga je even tegen spreken :+
Ik ben een trouwe volger, MET een Fries.
Maar gewoon een hengstenvlecht ;)

Theduchess

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-17 22:47

Zodra je richtig Utrecht gaat om een clinic te geven, wil ik me erg graag aanmelden!!! Ookal woon ik in Almere en heb je daar reeds al een clinic gegeven, alleen zat ik toen in het buitenland... Erg jammer want een clinic van jou staat momenteel op #1 van m'n paarden bucketlist!

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-17 23:38

Goh Jill...aan de berichten onder je video te lezen moet je ook maar een scene met je vader opnemen. Want nu denken ze dat ie dood is :') Maar wat een heerlijke droogkloot is je vader dan ook: "ik leef nog, voel me goed hoor" :+ Geniaal.

Pistasche

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-17 08:58

Stille meelezer meld zich! Jill, wat stoer dat je je wenkbrauwen toch hebt laten doen! En wauw, het is echt heel mooi geworden. Mag ik heel brutaal vragen waar je dat hebt laten doen?

Jiill_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-17 09:48

Theduchess schreef:
Zodra je richtig Utrecht gaat om een clinic te geven, wil ik me erg graag aanmelden!!! Ookal woon ik in Almere en heb je daar reeds al een clinic gegeven, alleen zat ik toen in het buitenland... Erg jammer want een clinic van jou staat momenteel op #1 van m'n paarden bucketlist!

Lieff :* Ik laat het weten!

Jiill_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-17 09:48

friendly schreef:
Goh Jill...aan de berichten onder je video te lezen moet je ook maar een scene met je vader opnemen. Want nu denken ze dat ie dood is :') Maar wat een heerlijke droogkloot is je vader dan ook: "ik leef nog, voel me goed hoor" :+ Geniaal.

Jaa te bizar :') ik moest lachen joh...

Jiill_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-17 09:51

Pistasche schreef:
Stille meelezer meld zich! Jill, wat stoer dat je je wenkbrauwen toch hebt laten doen! En wauw, het is echt heel mooi geworden. Mag ik heel brutaal vragen waar je dat hebt laten doen?

Thanks!! :* tuurlijk :) ! Anke's Beautysalon in St. Michielsgestel!

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-17 11:53

Bedankt voor de knotjes tip. Het werkt inderdaad heel gemakkelijk.en nog belangrijker het blijft goed zitten.
Resultaat na 5 minuten. Dus met meer geduld en tijd kan het nog wat worden. Thanks.

Afbeelding

Voor foto

Afbeelding

ImLucky

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-17 11:57

ik zag jarié (?) lopen in den bosch gister, moest me er van weerhouden om niet keihard HEY te roepen :')

Jiill_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-17 13:52

bettyvn schreef:
ik zag jarié (?) lopen in den bosch gister, moest me er van weerhouden om niet keihard HEY te roepen :')

Haha voortaan zeker doen! Vindt hij heel leuk! :))

Pistasche

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-17 14:56

Jiill_ schreef:
Pistasche schreef:

Thanks!! :* tuurlijk :) ! Anke's Beautysalon in St. Michielsgestel!

Top thanks! Ziet er echt mooi uit, heel natuurlijk. Maar eens goed over nadenken.... Veel plezier ervan, ik kruip weer onder m'n meelees steen, maar ben al vanaf het begin en nog steeds super enthousiast over je vlogs! Ben trouwe fan *\o/*

xVerax

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-17 15:38

bettyvn schreef:

Ik zou er meteen mee op de foto gaan _O-

cobiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-17 09:32

Super fijn het nieuwe filmpje mbt tips om op hoger niveau te komen.
Vooral niet je paard steeds de schuld geven van alle "fouten" (dus meer zelfreflectie) en beter management zijn denk ik hele belangrijke punten waar ik veel mensen de mist in zie gaan. :o

Priscilla_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-17 11:01

Jill een vraagje is er een reden waarom je momenteel niet meer of nauwelijks niet met het bot hoofdbeschermer rijd ?