Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Papilio schreef:Echt super gedaan Jill!![]()
Ik heb de nieuwe knot manier ook geprobeerd haha.. geen succes xD... ik probeer het binnenkort nog eens. Voor nu was het weer een dubbele hengstenvlecht haha
jansje73 schreef:Papilio schreef:Echt super gedaan Jill!![]()
Ik heb de nieuwe knot manier ook geprobeerd haha.. geen succes xD... ik probeer het binnenkort nog eens. Voor nu was het weer een dubbele hengstenvlecht haha
Gewoon blijven oefenen hoor , dat heb ik ook gedaan. Bij mij was de eerste keer ook niet echt een succes. De manen waren te glad en bij de 2e keer zaten de vlechten weer te los. Denk dat dit de 4e keer was en deze keer zit het super. Ik oefen ook wanneer ik het wil en ga ook niet altijd rijden , vlecht dus en haal het ook er weer gelijk uit.
_xManadisx_ schreef:Ineens allemaal mensen met friezen, hafligers en tinkers in de knotten op wedstrijdnieuwe rage gestart. Zo kun je wel gelijk uit elkaar houden wie er trouwe volgers zijn en wie niet. Die rijden nog gewoon ala 2016 rond met hengstenvlechten
Theduchess schreef:Zodra je richtig Utrecht gaat om een clinic te geven, wil ik me erg graag aanmelden!!! Ookal woon ik in Almere en heb je daar reeds al een clinic gegeven, alleen zat ik toen in het buitenland... Erg jammer want een clinic van jou staat momenteel op #1 van m'n paarden bucketlist!
Jiill_ schreef:Pistasche schreef:Stille meelezer meld zich! Jill, wat stoer dat je je wenkbrauwen toch hebt laten doen! En wauw, het is echt heel mooi geworden. Mag ik heel brutaal vragen waar je dat hebt laten doen?
Thanks!!tuurlijk
! Anke's Beautysalon in St. Michielsgestel!