Beste Bokkers die actief zijn in dit topic zouden jullie mij een PB willen sturen ??
Shephard
Geplaatst: 03-03-16 14:39
Nee wat vreselijk Wendy! Gecondoleerd! Heel veel sterkte de komende tijd! Gun jezelf een beetje rust, als je te veel gaat doen nu is ook niet goed voor je. Heel erg veel sterkte!
Jeetje zeg... ik schrok zo erg van je bericht, totaal niet verwacht, wat ontzettend heftig voor je zeg! Ik wil je echt heel veel sterkte wensen de komende tijd.
Goeie Genade,of je nog niet genoeg aan je hoofd hebt, TS! Wat een vreselijk dramatische gebeurtenissen nu zo achter elkaar. Ik weet niet wat ik in dit kader tegen je moet zeggen behalve het obligate "sterkte" (maar ik weet dat je een sterk iemand met een ruim hart bent, alleen nu even niet, en dat mag ook, je hoeft ook niet altijd "sterk" te zijn, je mag er best ook eens even helemaal doorheen zitten). Er komen, ook al lijkt nu alles en IS ook alles duister en donker, weer betere tijden waarin je toch weer een lichtpuntje zult kunnen zien, ook al zal het je nu zwaar vallen je dat voor te kunnen stellen.
Ik wens je alle goeds, alle kracht, alles wat je nodig hebt om hier doorheen te komen.
Jeetje.. Heel veel sterkte en kracht toegewenst de komende tijd! Hoop dat je steun kan vinden bij de paarden en de rest van je familie
Laura01234
Geplaatst: 03-03-16 19:18
Ongelofelijk wat een verschrikkelijk nieuws!!! Jij brengt zoveel geluk over op andere mensen... dieren... en dan gebeurt uitgerekend dit, onbeschrijfelijk
Wordt weer stil van alle reacties... Echt heel erg bedankt allemaal!
Ik merk dat ik gelukkig al vaker ook even aan iets anders kan denken. Enkel als ik mensen spreek die ik eerder nog niet gesproken heb breek ik weer flink.
Ts, ik volg dit topic vanaf het begin, ook al is het onder de meeleessteen. Ik vindt het zo knap wat je allemaal voor bambi doet, en hoe je met alle tegenslagen, omgaat. Heel veel respect. En nu eerst het nieuws van je schoonmoeder en dan ineens deze klap. Ik wens jou en de rest van jou familie heel veel sterkte in deze zware tijd.
Ben blij te lezen dat, ook al zijn ze virtueel, onze woorden je een beetje steun geven. Ik kan me geen voorstelling geven hoe jij je moet voelen en ik hoopt dat een paar woorden jou iets kunnen helpen.
Ocharme... houd je taai of slap... denk niet na over wat je wel of niet aankunt. Hoop dat de kleine knappe witte je af en toe nog een glimlach kan bezorgen. Heel erg veel sterkte!!!!
Lieve lieve Wendy... Gecondoleerd voor jou en al je naasten. Je kent me niet maar ik heb je topic altijd op de voet gevolgd en met je mee geleefd. Ik zou willen dat ik nu een beetje pijn, verdiet, zorgen of ellende van je kon overnemen. Hou je taai.