Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
amarial schreef:NathalieW schreef:Ben jij nog niet van je merrie af?
Ze is er nogsteeds..
Wel erg jammer, want dan komen er mensen langs en word ze als'tware ondergewaardeerdVind ik wel zielig haha.
Een meisje op stal traint haar gewoon lekker verder, en dat gaat super.
De 20ste en 22ste komen wel weer mensen.
Er zijn wel geintresseerden maar die moeten nog van hun eigen af..
Ook is er iemand geweest die haar wou kopen, we hadden al over het keuren gesproken (wouden nog een klinische keuring)
die zouden mij nog even op de hoogte houden, nooit weer wat gehoord..
Jammer lisch!
Pletje123 schreef:Haha Olijf![]()
Heb ook écht het gevoel dat hij nu al mn maatje is
bij spannende dingen kruipt ie zowat in mn broekzak en als ik em dan een klopje geef van 'tis goed hoor' dan kauwt hij direct af. Volgens de theorie van Monty Roberts is dat een positief signaal van ontspanning en vertrouwen
![]()
Lisch, ik hoorde al van een vriendin dat het dramatisch was gisteren..
Pletje123 schreef:Haha Olijf![]()
Heb ook écht het gevoel dat hij nu al mn maatje is :j bij spannende dingen kruipt ie zowat in mn broekzak en als ik em dan een klopje geef van 'tis goed hoor' dan kauwt hij direct af. Volgens de theorie van Monty Roberts is dat een positief signaal van ontspanning en vertrouwen
![]()
Lisch, ik hoorde al van een vriendin dat het dramatisch was gisteren..
amarial schreef:Ach ja, ik denk dat je voor rond de 2.500,- ook niet een paard kunt verwachten die rontgen 100% goed is..
Klinisch uiteraard wel, ben benieuwd of ie de buigproeven goed doet?
Ze is wel eerlijk daar heb ik respect voor!
steinstein schreef:Jij biedt toch ook een paard aan onder de €2500,00.
Dit bedoel ik niet verkeerd hoor, maar is jouw paard op de foto ook niet goed? Zo komt dat op mij over.
Als je lang genoeg kijkt, kun je altijd wat vinden, ongeacht of een paard 1.000 of 10.000 euri's kost.
ikke schreef:Het gaat erom in hoeverre jij in staat bent om te beoordelen of je last krijgt van dingen die ze vinden. het gros hier heeft niet de kennis om dat te beoordelen, en zoekt dan maar naar het perfecte paard en maakt de rest knettergek met hun gebrek aan kennis......
tita schreef:Misschien wel heel cru om te zeggen, het ligt niet alleen aan het paard, maar ook geluk en rijkunst.