Een nieuw paard kopen Deel IX

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-12 09:56

vonneke schreef:
Needje schreef:
Die vind ik op de eerste foto op dat filmpje op het monster van Loch Ness lijken. :')

En dan zeuren ze om foto's hier hihi. Hoe kun je zoiets toch in een filmpje plaatsen?

Gelukkig kan ik daar doorheen kijken weet zelf namelijk dat ik 1000 keer mooiere plaatjes uit krijg (camera gaat dan ook mee)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-12 09:57

Ik vind hem ook gaaf maar zou graag filmpje zien in een wat meer ontspannen draf met minder strakke bovenlijn en zonder witte beschermers.

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-12 09:58

Ik ben online

En kleine paardjes zijn zeer gewild in scandinavie, daar hebben ze het niet zo reuzen

Goos_Horses

Re: Een nieuw paard kopen Deel IX

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-12 09:59

Roxie wat wil je weten?

tja foto's zijn toch echt smaak verschillend. Bij de ene foto zou de ander nooit kijken terwijl de ander er direct verliefd op word.

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-12 10:00

Nicole schreef:
Wat vinden jullie voor de rest van dat paardje van seven postte (http://youtu.be/FVZrzhyuLF8)

Ik vind hem erg gaaf en heel stoer! Zeker voor dat geld...Hier op stal is hij welkom 8-)

Miepie77

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-12 10:00

nog een stille meelezer

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-12 10:01

Ik ga eigenlijk niet extreem op foto's af. Ga liever zelf kijken.

Ik ben echt een veel wit fan en dan het liefst een vos. Laat ik die nu net op stal hebben. Maar wie weet moet ik over 3 weken opzoek naar een nieuwe witbol ;)

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-12 10:02

Even afwachten waar in Duitsland (heb seven PBtje gestuurd) en dan misschien afspraak maken.. MAAR MIJN DUITS IS SLECHT.. :')

Snuupke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-12 10:03

Oh vonneke ik heb jou ideale vos met veel wit gezien op de kampioenschappen!!!
Dat was zo'n mooie!! Liepen trouwens veel vossen rond!

Goos_Horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-12 10:04

Nicole schreef:
Even afwachten waar in Duitsland (heb seven PBtje gestuurd) en dan misschien afspraak maken.. MAAR MIJN DUITS IS SLECHT.. :')

oei, zal dan toch even beetje gaan verdiepen als je serieus wilt gaan kijken. Duitsers kunnen slecht tot geen enkels en nederlands doen ze ook niet aan. Al is het afhankelijk waar je heen moet in Duitsland!

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-12 10:04

maudenmarc schreef:
Oh vonneke ik heb jou ideale vos met veel wit gezien op de kampioenschappen!!!

Was het niet de mijne :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-12 10:05

Goos_Horses schreef:
Nicole schreef:

oei, zal dan toch even beetje gaan verdiepen als je serieus wilt gaan kijken. Duitsers kunnen slecht tot geen enkels en nederlands doen ze ook niet aan. Al is het afhankelijk waar je heen moet in Duitsland!

Mijn Duits is ook slecht maar werk in het onderwijs dus dan zou ik een collega meenemen haha

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-12 10:06

Nicole schreef:

Stond dat paard niet bij Oldenburg in de buurt, dat is nog te doen!

Dan neem je toch iemand mee die wel goed duits kan (en wat verstand van paarden en handelen heeft) ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-12 10:06

maudenmarc schreef:
Oh [naam] ik heb jou ideale vos met veel wit gezien op de kampioenschappen!!!

Ik ook! De Brabants kampioen M2!! Dat was precies wat ik mooi vind!

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-12 10:08

Ja die was heel stoer, ze reed samen met mij los op zondag!

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-12 10:11

Ik kan wel Duits en ook spreken en verstaan alleen ze moeten niet te snel praten :')

Goos_Horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-12 10:13

denk er wel om dat veel mensen die duits spreken geen duitse paarden termen kennen hé.
Zou toch even een paar steekwoorden gaan leren, dat je wel een beetje weet wat er gezegt word

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-12 10:15

@Nicole hoe is het afgelopen met dat andere paard?

In die bruine staat bij Oldenburg in de buurt, handig zou inderdaad zijn dat je iemand meeneemt die Duits kan mn paardtechnisch, en dat je toestemming krijgt om info op te vragen bij de DA waar het paard gekeurd is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-12 10:16

Duitse paardentermen ken ik vrijwel allemaal maar krijg er geen verhaal omheen gemaakt wat natuurlijk ook vrij essentieel is hihi

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-12 10:23

Alane schreef:

In die bruine staat bij Oldenburg in de buurt, handig zou inderdaad zijn dat je iemand meeneemt die Duits kan mn paardtechnisch, en dat je toestemming krijgt om info op te vragen bij de DA waar het paard gekeurd is.

Had wat vragen gestuurd per mail maar nog niks gehad -O- dus rustig aan verder kijken..*vage gedoe*

Goos_Horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-12 10:23

vonneke waarom verhaal erom heen maken?
Je kan toch kort maar krachtig vragen?

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-12 10:24

Het scheelt, Duitsers zijn niet meer zo star als vroeger, daar weigerden ze om ook maar enigzins een poging te doen om gebrekkig Duits te begrijpen.
Tegenwoordig proberen ze zelfs Nederlands te praten, en desnoods met handen en voeten :D

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-12 10:24

Nicole schreef:
Alane schreef:

Had wat vragen gestuurd per mail maar nog niks gehad -O- dus rustig aan verder kijken..*vage gedoe*

Tsss, nou ja zeg, willen schijnbaar niet verkopen...

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-12 10:25

Alane schreef:
Het scheelt, Duitsers zijn niet meer zo star als vroeger, daar weigerden ze om ook maar enigzins een poging te doen om gebrekkig Duits te begrijpen.
Tegenwoordig proberen ze zelfs Nederlands te praten, en desnoods met handen en voeten :D

En beetje Engels.. Haha je kan er vast wel komen.. Of bel 1 van jullie en dienen als tolk via de telefoon _O-

Goos_Horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-12 10:26

Alane dat is wel heel afhankelijk waar je woont hoor, bij ons in het dorp proberen ze het ook, maar een dorpje verderop weigeren ze om je enigzins tegemoed te komen als je vraagt of ze langzamer willen spreken krijg je al een preek van hier tot sint juttemus naar je hoofd gesmeten.

Meestal zijn de grensdorpen wel vrij coulant, maar hoe verder je het land in gaat hoe minder ze worden.