Een nieuw paard kopen deel VIII

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

cindyst

Re: Een nieuw paard kopen deel VIII

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-12 15:23

lukt helaas niet ze zijn te groot zegt tie jammer

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-12 15:27

Je gaat naar imageshack.us
je upload de foto naar de site je kan dan direct aangeven welk formaat je wil

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-12 17:16

Dat heb ik ook wel eens.. Je kan ook bij tinypic uploaden.

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-12 17:24

Lisch ik heb gekeken hoor :D en ik vind m geweldig! heerlijk veulen.

Ik ben 2 van de 3 veulens zelf al wel kwijt. Weet niet of de veulenmarkt helemaal op zn gat ligt zoals hier gevraagd werdt. Ik moet alleen deze nog kwijt.

http://www.bokt.nl/markt/ad/56464/bont- ... -king-hill

friesiszwart

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-12 17:57

casperzazoe schreef:
oh vind ik een super gave pony, precies wat we zochten. wat duurder dan eigenlijk de bedoeling maar ach, zit er geen zadel bij -.-

snap echt niet dat mensen hun paard verkopen zonder zadel :=

sommige mensen hebben meerdere paarden waarvoor het zadel gebruikt wordt.

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-12 19:13

Voordat ik apart een topic ga openen, wil ik jullie om 'raad' vragen.
Ik zie door de bomen het bos niet meer, en zou eigenlijk ook niet weten waar ik exact moet zoeken.

Ik ben me dus aan t orienteren voor een nieuw paard, net als een aantal ( nja gezien de titel van dit topic denk ik de meesten haha!!) jullie..
Nou wil ik graag een chique merrie, max 5 jaar oud en rond de 1.65m. Qua kleur geniet zwart de voorkeur, maar eigenlijk is dat bijzaak.
Maar alles wat ik 'zie' is veelste grof qua bouw of als ik wel een geschikte tegen kom istie rete duur; en ik ben niet van plan 4000+ aan een paard uit te geven. Papier vind ik niet bijster interessant, daar kun je tenslotte niet op rijden. Er moet toch wel iets te vinden zijn? Of is dit echt onmogelijk?? -O-

Zoiets als dit qua bouw zoek ik
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=hen ... IjZYYtMdSM:

Evelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-12 19:20

En wil je hem dan ook gezond en braaf?

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-12 19:23

Roxiie, een fijn damespaard dus? Een paard met het exterieur van een ggk dekhengst ga je niet gauw vinden voor 4.000 dat klopt.

Evelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-12 19:32

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-12 19:35

Evelijn schreef:
En wil je hem dan ook gezond en braaf?

Gezond spreekt voor zich lijkt mij :) en geen gebreken als in stalondeugden.
T hoeft absoluut geen mak lammetje te zijn, zolang ie maar niet uber gemeen is.

@pletje; ja een fijn damespaardje zou je t kunnen noemen. Maar zoals ik al aangaf hoeft er niet perse (goed) papier bij te zitten. Paardje mag overigens ook wel kleiner zijn ( grote E maat).
Maar in wat voor prijsklasse zouden deze dan minimaal vallen denk jij?

cindyst

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-12 19:36

kiana

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-12 20:08

roxiie schreef:
Ik zie door de bomen het bos niet meer, en zou eigenlijk ook niet weten waar ik exact moet zoeken.

Ik ben me dus aan t orienteren voor een nieuw paard, net als een aantal ( nja gezien de titel van dit topic denk ik de meesten haha!!) jullie..
Nou wil ik graag een chique merrie, max 5 jaar oud en rond de 1.65m. Qua kleur geniet zwart de voorkeur, maar eigenlijk is dat bijzaak.
Maar alles wat ik 'zie' is veelste grof qua bouw of als ik wel een geschikte tegen kom istie rete duur; en ik ben niet van plan 4000+ aan een paard uit te geven. Papier vind ik niet bijster interessant, daar kun je tenslotte niet op rijden. Er moet toch wel iets te vinden zijn? Of is dit echt onmogelijk?? -O-

Het paard wat jij zoekt is het "commerciele "type.
Die willen veel mensen, veel vraag , weinig aanbod is dus duurder.
Je kan ze wel vinden, maar dan met een stalgebrek, een fotofoutje , of een 5 jarige ongereden...
Dan is de leeftijd van 5 jaar en fijn gereden ook al een punt met prijs. Dat is de leeftijd waarin ze al mee kunnen draaien op concours en de perfecte leeftijd voor verkoop.

Als ik dit soort types kon vinden voor 4000, wil ik er wel 10 :-)

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-12 20:11

Is dat zo??

Ik hoor juist dat mensen paarden met body en maat zoeken het tegen overgestelde dan wat roxiie zoekt.
Juist die zijn moeilijk te vinden dus dan moet het voor roxiie wel lukken zijn veel dames paarden te koop

kiana

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-12 20:14

Seven schreef:
Is dat zo??

Ik hoor juist dat mensen paarden met body en maat zoeken het tegen overgestelde dan wat roxiie zoekt.
Juist die zijn moeilijk te vinden dus dan moet het voor roxiie wel lukken zijn veel dames paarden te koop

Maar niet het type die zij laat zien, type Sandro Hit !
Voor die types is er ook een hele goede markt in Engeland, hoeven niet bijzonder te bewegen, als ze maar braaf zijn en mooi.
Die mogen klein zijn...160-165

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-12 20:15

kiana schreef:
roxiie schreef:

Het paard wat jij zoekt is het "commerciele "type.
Die willen veel mensen, veel vraag , weinig aanbod is dus duurder.
Je kan ze wel vinden, maar dan met een stalgebrek, een fotofoutje , of een 5 jarige ongereden...
Dan is de leeftijd van 5 jaar en fijn gereden ook al een punt met prijs. Dat is de leeftijd waarin ze al mee kunnen draaien op concours en de perfecte leeftijd voor verkoop.

Als ik dit soort types kon vinden voor 4000, wil ik er wel 10 :-)

Voor dat geld wil ik ook wel 10 van die dieren ;)

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-12 20:18

roxiie schreef:

zoiets? onbeleerd
http://www.ehorses.de/hannoveraner-stut ... rg-(wuemme)/700765.html

of deze:
http://www.ehorses.de/mecklenburger-war ... 14232.html

http://www.ehorses.de/deutsches-sportpf ... 18614.html

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-12 20:20

Dat is lijkt me een voorbeeld ze wil een damespaard met bloed nou die staan er wel op, tis juist erg lastig een goed paard rond de 175 te vinden die ook wat body heeft.

even wat anders :D
Deze staat bij ons in het dorp leuk dier, fotos doen dr geen recht
http://www.sporthorses.nl/advertentie/4 ... paard.aspx

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-12 20:28

Seven schreef:
Dat is lijkt me een voorbeeld ze wil een damespaard met bloed nou die staan er wel op, tis juist erg lastig een goed paard rond de 175 te vinden die ook wat body heeft.

even wat anders :D
Deze staat bij ons in het dorp leuk dier, fotos doen dr geen recht
http://www.sporthorses.nl/advertentie/4 ... paard.aspx

Ze zegt enkel wat anders dan wat ze laat zien hihi. Als ze dat verstaat onder een damespaard wordt het hard zoeken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-12 20:29

Net met mijn pa overlegd. We wachten de scan van mijn vos in oktober af. Is hij dan niet goed genoeg om weer op te pakken gaat hij weg en krijg ik een ander dier.

Voorlopig even de zoektocht stilleggen. Heb een tijd voor twee van mezelf en het is zo oktober.

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-12 20:45

ja das waar von, een dames paard vind ik heel wat anders dan een hengst van ruim 1.68 :D
Fijn dat je toch een vooruitzicht hebt

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-12 20:47

Grr stomme nieuw SH,
ik kan geen enter gebruiken in het verzendstukje maar kan ook nog steeds niet verzenden kanduizend x op die knop drukken dr gebeurd niets

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-12 20:56

Seven schreef:
Grr stomme nieuw SH,
ik kan geen enter gebruiken in het verzendstukje maar kan ook nog steeds niet verzenden kanduizend x op die knop drukken dr gebeurd niets

welken browser gebruik je?

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-12 21:04

Seven schreef:
Is dat zo??

Ik heb een grote met body, maar die wordt er dan weer op afgerekend dat ze Gelders is..-O- ze kan heel goed mee komen met de dressuur gefokte paarden. Sterker nog, ze beweegt beter dan een doorsnee dressuurpaard wat ik hier op de concoursen zie..

Mijn nieuwe topper van Tuschinski past helemaal in het plaatje van Roxxie. Donkerbruin, wat wit, chique, niet te groot, beweegt leuk en is braaf.

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-12 21:07

Ik gebruik IE

Toch vind ik die tusch wel body hebben om te zien :j
En je weet wat ik van je merrie denk pletje ik wil binnenkort echt even met je afspreken ik moet dr gewoon in t echt zien.

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-12 21:08

Dat heb ik precies zo met de Fürst Heinrich x vAmulet, die is vos en dus gelders aldus de geleerden.
Onze Laudabilis X Foxiland wordt altijd bestempeld als renpaard...