Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
welmoed__ schreef:ik heb net reactie terug van stal Eursing over de zwarte merrie, spreekt me zeker wel aan.
Emma heb jij al reactie terug?
Martie schreef:Precies, Johnnydepony, als ik eenmaal zou besluiten te gaan kijken wil ik zowel mijn eigen tijd als die van de verkoper niet nodeloos in beslag nemen. Maar weten waar ongeveer de grens ligt, is wel handig. En inderdaad, ik zou eerst vragen of het zin heeft om te komen als we wat verder uit elkaar liggen qua prijs. Je gaat er wel van uit dat er bij beide partijen wat rek in zit. Wat het paard betreft heb ik al gemerkt dat die informatie al een stuk minder objectief kan zijn!
ambre schreef:Mijn vader zei altijd dat je het meest schandalige bod moet doen dat je maar durft.
Soms heb je dan pech en soms geluk.Bij mij is het niet anders,heb gewoon een max.
Heb zo wel eens een paard gekocht voor 1500 gulden.Toch maar mooi nog Z mee gereden!
Torius16 schreef:@Kaja hoeveel toppaarden en/of dekhengsten wil je van mij horen die top presteren met OC/OCD? En hoeveel nakomelingen? Denk dat ik dan aan 100 blz niet genoeg heb.....
Torius16 schreef:En zolang er mensen bij mij op stal komen die theoretisch alles goed weten maar tijdens het rijden niet eens een paard dat L1 loopt en veel zelfhouding heeft in de aanleuning kunnen krijgen, op het verkeerde been lichtrijden en het niet voelen wanneer ze contra aanspringen, tja dan sta ik liever als paardenmens met beide benen op de grond en laat alle mooie verhalen maar over me heen komen (en hoop dat ze mijn paard maar niet willen kopen omdat ook hier dan geldt dat de beste stuurlui aan wal staan)
Torius16 schreef:@Ikke ik kon mij helemaal vinden in het stuk van de schrijver (net als jij zag ik) maar goed misschien zijn wij paardenmensen de anderen mensen met paarden
Torius16 schreef:Maar daarom is dit topic zo leuk om te volgen, ik verbaas mij iedere keer weer, maar leer ook iedere keer weer!