Ze hebben nu trouwens fijne handschoenen bij de lidl, althans, dat was vorige week, misschien liggen er nog wat. Zijn rood met zwart en binnenin veel grip. Ik heb er al mee gereden en je kunt er prima mee rijden/uitmesten e.d. Het zijn werkhandschoenen geloof ik of handschoenen voor in de tuin .
Bij ons is nu ook een lidl in de buurt als er weer spullen komen ga ik zeker kijken!
ouwerakker
Geplaatst: 29-03-09 19:18
ik ga ook even kijken!
priekjuh
Geplaatst: 30-03-09 14:37
Ik kan nog wel halsters gebruiken.. En glansspray ook. en snoepjes
Nou Lidl, schiet op..
ingetarita
Geplaatst: 30-03-09 14:40
ik werk bij de lidl vind dat die dingen altijd wel goed zijn..koop ook vaak genoeg paardenspullen daar. ben altijd als 1e als we vullen hou ik zelf altijd wat achter haha
De snoepjes van afgelopen keer waren geen groot succes bij mij. Ik had een emmer appelsnoepjes welke meneer nog wel lekker vind en ik had een grote emmer weidebrokken. Mijn dikke vreetgraag spuugt ze gewoon weer uit. Ik vind ze zelf ook niet lekker ruiken trouwens.
De andere spullen heb ik nog nooit gekocht, omdat de Lidl er nog niet zo lang zit bij ons.
ik hoop ook dat het snel weer komt, ik koop dan weer een paar rijhandschoenen (of 2 paar ) en een halster die vind ik ook erg fijn
xFioon
Geplaatst: 31-03-09 19:49
ik wil nog zo'n ruitermes! maar die komen er elke keer niet in mijn regio... had alleen de paardenshampoo, die was wel fijn, maar was opeens verdwenen uit mn kast...
Ik ben benieuwd! Ik heb wel eens meegekregen dat de Lidl paardenspullen had, maar ben er nooit voor gaan kijken. Maar ik lees dat ze wel goede spullen hebben..
Even dit topic in de gaten houden
Claudienee
Geplaatst: 31-03-09 20:09
Paardje_13 schreef:
ik heb nog 1,5 kilo appelsnoep van de lidl staan xD
Ik ook, en ze vinden het bij ons op stal heerlijk
_Jelske
Geplaatst: 31-03-09 20:11
ik vind de shampoo en de bandages van de liddl altijd I-DE-AAL denk dat k aankomende keer dat t r weer is maar weer moet gaan
paarden mes heb ik overigens ook, is ook heel handig