Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Audesta schreef:Die zitten vlakbij mij.
Ik heb her en der wat sites opgeslagen.
Iemand bekend met jo visser ook?
Audesta schreef:Ik ga morgen avond dus voor de 2e keer, ook met vriendinnen die heel goed weten wat mij past. Ik vind het spannend.
Lieser schreef:Audesta schreef:Ik ga morgen avond dus voor de 2e keer, ook met vriendinnen die heel goed weten wat mij past. Ik vind het spannend.
Ik ben wel benieuwd wat je dan voor de 2e bezichtiging op de planning hebt staan. Want uitgebreid proefrijden lijkt me lastig met deze temperaturen (dat zou ik als verkoper ook niet willen, denk ik).
MarjanB schreef:Wij hebben de keuring van woe middag verzet naar de ochtend. Ivm warmte, mocht er toch aanleiding zijn voor een foto dan is met sedatie het gewoon niet te doen in de hitte. Maar een tweejarige kijken kan prima, of even 20 minuten rustig rijden.
StalNollie schreef:Maar zo is het in NL altijd wat. Te koud, te warm, de waaierig, storm en zo nog wel meer factoren.
Pony verkopen /kijken/proefrijden word zo toch onmogelijk. Ze kunnen wel wat hebben gewoon vroeg in de ochtend of laat op de avond. Gisteren rond half 9 koelde het heerlijk af
Lieser schreef:StalNollie schreef:Maar zo is het in NL altijd wat. Te koud, te warm, de waaierig, storm en zo nog wel meer factoren.
Pony verkopen /kijken/proefrijden word zo toch onmogelijk. Ze kunnen wel wat hebben gewoon vroeg in de ochtend of laat op de avond. Gisteren rond half 9 koelde het heerlijk af
Overdrijven is ook een vak. Het is vandaag de 2e dag boven de 30 graden deze zomer, dus je hebt deze zomer al twee maanden zonder problemen kunnen proefrijden.
Waarom regen en koud een probleem zouden zijn als mensen, zoals hier wordt gezegd, in een binnenbak rijden, is me een raadsel. Binnenbakken beschermen beter tegen de kou of regen dan tegen de hitte.
boemel schreef:Helemaal eens, sedatie is al niet prettig.
Maar moet ie zeker gesedeerd worden?
[ [url=m/vJz7Ha.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hier ook zonaanbidders.
Ik probeer het werken met hitte binnen de perken te houden voor de paarden, maar als het voorkomt door les / zadelmakmaken, dan voelen beide paarden nog steeds energiek.,
StalNollie schreef:Maar zo is het in NL altijd wat. Te koud, te warm, de waaierig, storm en zo nog wel meer factoren.