Kay_Kim schreef:Jullie gaan knallen op wedstrijd! Helaas kan ik niet komen kijken… maar ik hoop op een uitgebreid verslagje
Verslag en filmpje. Ongeacht of we in de ring blijven.

Ik werd echt even emotioneel van haar naam op de startlijst

Ben zo trots op dat paard… Reve is net als Joy helemaal van mij… ik heb haar geboren zien worden. Met bloed zweet en tranen role haar karakter gemanoeuvreerd om er een opgevoed paard van te maken (want er zat van nature een karakter in die dame…) Zadelmak en ruitermak gemaakt (met vertraging omdat mijn grondpersoon ineens bang voor haar was en wilde dat ik haar verkocht.

Het is zó’n mooi dier…. Ik denk elke keer als ik haar zie ‘Jezus wat ben jij toch goed gelukt…’
Haar eerste wedstrijdnummer is 42

Maflinger_S schreef:Wat er ook gebeurt zondag, jullie hebben samen een mooie ervaring. Dat kan niemand je meer afnemen. Jullie zijn toppers.
Als het nog lukt gaan we overmorgen nog trainen op een locatie en anders gaan we gewoon zo….
Inderdaad… We moeten ergens beginnen. Als ze bang is. Dan is ze bang. Dan probeer ik haar te kalmeren en meer kan ik ook niet doen. Rijtechnisch is ze meer dan klaar maar je weet nooit wat ze in wedstrijdomstandigheden doen..
Mars schreef:Rêve in de ring
![]()
Jullie gaan het vast goed doen, sowieso een hele speciale ervaring voor beiden en super leerzaam voor haar. En voor jou natuurlijk top dat je mensen die er niet in geloofden en nakijken geeft
Ja! Leuk en spannend en en… trots!! Niet dat ik veel verwacht maar ik ben zeker dat ze voor me gaat willen proberen dus ik ben nu al trots…

Ze kan een bitch zijn maar op het eind van de dag is ze mijn moppie.

Ze zijn ook niet verwend hier.,..

Ze hebben een nieuwe bal… (groter.