Ik heb mijn haf het liefst ook hele dagen op de wei. Vorig jaar lukte dat niet, maar toen deed ze ook nog niet zo veel. Hopelijk dit jaar wel nu wij aan het werk gaan samen.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Remark schreef:@paint_girl, hahaha vakantiegeld uitgeven aan een zadel is ook precies wat mijn plan is! Was even lichtelijk in paniek toen mijn geld op was na mijn verhuizing in april. Toen ging er ineens een lampje brandenvakantiegeld!!
.
Gimme_Joy schreef:Net een laagje vitalbix nutrimash gevoerd en ze had het binnen een mum van tijd op. Ook graast ze prima en heeft ze geen koorts. Morgen maar even een zak vitalbix halen en dan krijgt ze gewoon iedere keer als ik er ben een beetje slobber. Desnoods gooi ik er nog een handje van die junior brokjes bij. Ze ziet er niet uit alsof ze iets tekort komt overigens
linda2008 schreef:Ja toch!Retjet, dat is top!!!! Briljante oplossing! Ook als je buiten even geen opstapje bij de hand hebt ofzo
Paint_Girl schreef:Muhahaha, ik heb echt een prinsesje die zich niet graag vuil maakt als het te nat is.Zijn die van jullie ook zulke zandmonsters?
[ [url=m/tXeYF7.jpg]Afbeelding[/url] ]
Remark schreef:Wat zijn jullie van plan maximaal aan je eerste zadel uit te geven? En gaan jullie voor een nieuwe of tweedehands?
Remark schreef:Grappig om te zien dat iedereen het anders aanpakt qua zadels.
Ikzelf had max 1000 euro in mijn hoofd. Moet de prijs kwaliteit wel in orde zijn uiteraard. Zou leuk zijn als het voor 500 euro lukt. Aller belangrijkste is natuurlijk dat het goed past.
Nicky_rilana ben je niet bang dat je snel weer een ander zadel moet kopen en dat je veel geld verliest op je nieuwe zadel? Dat is de reden dat ik toch voor een goeie tweedehands kies voor deze beginperiode.
Retjet, ik ga jou freemax ook eens opsnorren. Blijft toch wel interessant die flexibele zadels.
Gimme_Joy schreef:Ik heb absoluut niet het idee dat ik steun mis bij de Freemax hoor. Verder heb ik helemaal geen ervaring met boomloze zadels trouwens, dus ik heb niets om mee te vergelijken.Mashmellowze vond het ook om te smullen!
https://youtu.be/BevXHQRcQmI
Beetje suf gefilmd. Wilde aan stalgenootje laten zien (van wie ik een schepje mocht hebben) dat ze het lekker vond![]()
Ik heb nul verstand van engelse zadels. Wist wel al snel dat ik geen boonloos zadel wil, daar ik vind dat je toch wat stabiliteit mist.
Bij Eurohorse hebben ze een jonge paarden plan. Een mooi inruil systeem waarbij je alleen betaald voor het gebruik van een zadel. Ze komen dan iedere drie maanden om te passen en desgewenst het oude zadel om te ruilen.