Paarden die in 2018 beleerd gaan worden!!

Moderators: Neonlight, Sica, balance, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kabayo

Berichten: 14238
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-18 21:15

Xapple
Super gaaf zeg!! Heel leuk gevoel he :D haha zijn koppie :')
Haha niet fan van Bartele ? Kan natuurlijk :P en die benen word zo geschoren. Als je het laat zitten zijn het net trekpaard sokken . Ik vind hem wel heeel knap <3
Afbeelding

Dankje Tineke ! Welk halster bedoel je? Mijn weidehalster? Die heb ik van de epplejeck tentenkamp haha. Of bedoel je mijn leren halster? Gaaf zeg . Die eskadron dekjes. Ik wou ze ook graag maar geld is ook eens op :P

Gaaf beeld annetteflame. Zon gaaf paard <3

Fijn dat het goed ging brechtcarlos!! Leuke foto

Welkom madeliefje! Leuk paard zeg!

Ze ziet er goed uit sbravour!

Ik heb vandaag eventjes gereden! Ging veel beter! Niet 1x gebokt! Helemaal blij. We lagen wel bijna onderuit. De bak was gesproeid en was op 1 plek wat natter. Ze gleed uit en daar gingen we! Bijna languit. Haar snuit ging over de grond. Gelukkig herpakte ze zich en vielen we niet. Pff m'n hart :P
Verder bezig geweest met reageren op been. En ivm privacy van de jongen die mij helpt (slechte) kwaliteit foto's. Excuses!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Ze loopt zo fijn over de benen <3
Wel een filmpje van een stukje galop!

AnnetteFlame

Berichten: 1455
Geregistreerd: 31-07-13

Re: Paarden die in 2018 beleerd gaan worden!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-18 21:18

Wauw ziet er bijna al als een volleerd paard uit, bizar hoe snel ze het oppakt. Gaaf hoor!

Muronia

Berichten: 19700
Geregistreerd: 29-04-09
Woonplaats: Aan het kanaal, achter de spoordijk

Re: Paarden die in 2018 beleerd gaan worden!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-18 22:19

SBravour zit er inmiddels al wat verbetering in haar lopen? Dat schudden had ik gemist denk ik. Het is zo lastig om er iets van te zeggen zo. Ze ziet er inderdaad mooi uit zo (en ze kijkt ook erg lief)

HopeMyDay gelukkig dat het een lichte aanval was, maar wel ontzettend naar dat het maanblindheid is, toch een stukje onzekerheid omdat het terug kan komen. Ik hoop dat het goed onder controle blijft en zich niet weer laat zien. Het ziet er wel heel sneu uit met zo'n oog hoor..
Veel succes op je stage!

Dawson ach 3 tanden lichter? En nu ook vol aan de bak, leuk!

JumpingRider wat goed! Ziet er inderdaad uit alsof het de normaalste zaak van de wereld is zo.

Zilver is weer lekker in de watjes gelegd en schoon en vandaag weer aan de bak. Ziet er echt goed uit Kabayo, netjes hoor!!

xApple ook weer aan de slag, fijn! En inderdaad, volgende maand 3 jaar, echt heel bijzonder (Veroon ook).

Ik kan me nog niet voorstellen hoe het moet voelen om straks op mijn babypaardje te mogen zitten

Madeliefje welkom en wat een gaaf dier heb je daar! Lekker robuust, hou ik van.

BrechtCarlos, fijn dat je ook weer bezig kon. Kun je de bak niet afzetten zodat je hem kleiner maakt en dan toch proberen om zelf te sturen zonder lijn eraan?

AnnetteFlame dat is zeker een mooi uitzicht :j

TinekeVD ah kijk, een voorraad dekjes ingeslagen, leuk! Ik wil voor Veronia ook een leuk setje op de kop tikken ergens. Ben daar normaal niet van, maar bij een jeugdig paard mag ik me toch ook eens jeugdig gedragen of niet :P

Hier konden de paarden vandaag voor het eerst weer in de paddock lopen. En een lol dat ze hadden! Lekker uitgeleefd. Ik wil richting het weekend voor het eerst even weer de longe eraan knuppen. Eens kijken hoe dat gaat. Het voorjaar komt er nu echt aan, nog even en dan is het zo ver. Ik verheug me zo!

xApple

Berichten: 6367
Geregistreerd: 20-04-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-18 22:26

@Kabayo; Nee die geschoren benen vind ik wel leuk juist ik bedoel dat beenwerk. Zo enorm te zwaaien. :+

SBravour

Berichten: 3340
Geregistreerd: 04-06-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-18 22:31

Xapple: Hahaha dat haar is erg herkenbaar, zelfs de KWPNers hebben er last van. Ze hebben er jeuk van, het is heerlijk ze dan even zonder deken lekker buiten te zetten in het zonnetje. Top, het sturen is helemaal bevestigd tegen de tijd dat je er op zit! Dat scheelt een hoop.
Kabayo, Vind Zilver haar koppie mooier dan Bartele ;) Oei dat is schrikken!!! Gelukkig net goed gegaan, zou jammer zijn van de goede ervaring die jullie nu opgebouwd hebben met het rijden. Maar helemaal super :D

Murosch en alle andere lieve bokkers die er naar vroegen, hierbij de update van mijn peerdje:
Vanmiddag was ze weer naar de tandarts geweest, gewoon half jaarlijkse onderhoud omdat ze nog jong is, niets geks aan de hand. Tandarts was ook dierenarts, dus meteen naar haar kreupelheid laten kijken. Links en rechtsom aan de longe in stap en draf liep ze gelukkig weer zuiver. Op het harde links iets korter maar na wat beweging was dat ook weg. Daarna verder met buigproef, linksvoor draafde ze perfect zuiver weg. Rechtsvoor, het been waar ik van het weekend dacht dat het zat, zat het dus ook. Ze draafde echt niet goed weg. Dierenarts denkt dat het in haar onderbeen zit. Nu een week 10 min stappen op het harde, donderdag hoefsmid erbij en dan volgende week weer wat licht aan het werk als ze goed loopt. 22e komt hij terug om de buigproef te herhalen, als ze dan nog niet zuiver weg draaft op haar rechterbeen gaan we het verder onderzoeken (foto/echo oid)... Dan kan het goed zijn dat er iets niet lekker zit namelijk. Maar goede moed erin, en eerst aan het stappen. Het is immers al een boel verbeterd in de afgelopen 2 dagen!

Ilsey

Berichten: 1066
Geregistreerd: 20-09-17
Woonplaats: Kruishoutem, O-VL, BE

Re: Paarden die in 2018 beleerd gaan worden!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-18 11:55

@Kabayo, dat gaat daar goed vooruit zeg!
@AnetteFlame, leuk uitzicht zo'n spikkelkont!
@madeliefje, welkom en wat een leuk en superknap paard!!!! <3 Die zou ook wel bij mij mogen komen :+ ;)

TinekeVD
Berichten: 1523
Geregistreerd: 10-11-14

Re: Paarden die in 2018 beleerd gaan worden!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-18 15:39

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Nynkster

Berichten: 5337
Geregistreerd: 04-03-12
Woonplaats: Exloo (Drenthe)

Re: Paarden die in 2018 beleerd gaan worden!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-18 19:12

Lina zonet voor het eerst voor de wagen en ik erop!!! Zo trots als een pauw! Straks even bijlezen en zal ik even filmpjes plaatsen Afbeelding

xApple

Berichten: 6367
Geregistreerd: 20-04-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-18 19:24

@Nynkster; Wat leuk :D Wat zal je blij zijn. Ben benieuwd naar je filmpje.

Ik had ff een minder leuk dagje.. Ik had de dierenarts gevraagd omdat Lars al tijden enorm aan het jeuken is. Vorige zomer was hij ook echt helemaal kaal op zijn hoofd. Volgens mij had ik verteld dat hij behandeld was voor luizen maar dat had hij dus helemaal niet. De dierenarts wist het ook niet precies maar het was geen schimmel en eczeem was het echt te vroeg voor (hij had het in december ook met vorst).

Ze denkt nu aan een atopie (ontstekingsreactie van de huid en dat kan door van alles getriggert worden) maar daar is geen behandeling voor en zijn ook geen bewezen onderzoeken voor waar hij dan precies gevoelig voor zou zijn. (Tenminste dit is wat ik heb opgevangen van de DA). Als dat het is heeft hij dus altijd jeuk. Het hele jaar rond. We wachten nu eerst even de verharingsperiode af en daarna laat ik een huidbiopt nemen om dit zeker te weten.

Samen met het feit dat hij zo klein is gebleven zat ik er vandaag even doorheen. Ik had me dit allemaal zo anders voorgesteld.. -O-

k_m

Berichten: 5332
Geregistreerd: 03-02-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-18 19:34

@Nynkster, super tof seg eerste keer voor de wagen!! En ik zie net een post voorbij komen met jou er al op, echt heel gaaf!! Gaat ook snel gaan vanaf nu. Blijft ook zo een knappe pony!

@Kabayo, Wow zoo gaaf hoe goed Zilver alles op pakt. Gelijk al in galop en alles. Ziet er wel sneeeel uit haha ik zou echt serieus zitten nijpen volgens mij :') Maar echt leuk!

@sbravour, niet zo tof van de lichamelijke klachten! Hopelijk komt er snel iets naar boven of gaat het over! Ze ziet er nog altijd wel heel knap uit! Ook niet meer heel rank ofzo.

@Madeliefje Welkom! Leuk paard!

@Annetteflame, oh super leuk uitzicht!! Stippels zijn ook echt leuk he

@apple! Oooh lars weer!! Fjorden en haar he, mijn zus heeft er ook 1 echt niet normaal! Bijna voorjaar dan kunnen jullie ook echt aan de slag. Lijkt me dat dat vanzelf gaat gaan!

@tinekevd, grappige foto's!


Zo weer even bijgelezen!

Gisteren callista na bijna 2 weken weer aan de longe, ging heel goed gelukkig! beter dan verwacht. Jammer genoeg heeft ze zich weer aan getikt. Vanaf nu toch altijd spring schoenen aan tijdens het werken. Ontdekte het achteraf na het longeren, even verzorgt en vandaag zag ik er eigenlijk al niets meer van. Ging snel na het werk even controleren dus had haar buiten vast staan. Ben 10 seconden weg en ik hoor allemaal gekletter, ergens van geschrokken en los in mijn poetsbak gaan staan -O- En ook halster kapot getrokken. Ik zat daarstraks nog te denken om naar de paardenwinkel te gaan, denk dat Callista dat gehoord heeft :+

Totaal niet schuldig voelen ook nog :Y)

Afbeelding

TinekeVD
Berichten: 1523
Geregistreerd: 10-11-14

Re: Paarden die in 2018 beleerd gaan worden!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-18 19:55

Nynkster wat gaaf!!!!

Och Apple wat vreselijk, hopelijk weet je snel meer. Sterkte

Km fijn dat t longeren goed ging wel lastig van het aantikken . Was zekergewokn tijd voor nieuwe spulletjes ... :=

_Zoe

Berichten: 1542
Geregistreerd: 12-03-14
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-18 21:39

Jumpingrider ziet er al volwassen uit, knap hoor!

Hopemyday veel plezier op stage!

Kabayo wat is ze knap <3

Sbravour ja heerlijk dit weer inderdaad, eindelijk weer zonder dekens rollen vinden ze toch het lekkerste altijd

Madeliefje welkom

Fijn BrechtCarlos dat je zo lekker hebt gereden! Ze ziet er inderdaad nog wel wat overbouwd en puppy uit haha

Annetteflame heerlijk uitzicht, fijn dat hij zn best deed!

Tinekevd hahaha dat heb ik ook altijd als ik iets moet hebben, zoek 1 broek kom thuis met 2 dekjes, hoofdstel, peeskapppen etc :Y)

xApple wat super braaf dat je er al zo bijna op kan zitten, zou zelf te lomp zijn om op een prullenbak te staan en er waarschijnlijk afvallen ofzo haha :')

Kabayo wauw echt gaaf zeg, machtige galop ook

Sbravour handig zo’n tandarts die ook dierenarts is! Hopelijk na weekje stappen weer helemaal beter

Nynkster
Wauw wat super gaaf zeg, heerlijk gevoel moet dat geven. Ben benieuwd naar je filmpje <3

xApple jeetje zeg wat klote. En misschien groeit hij nog behoorlijk door. Mijn pony was ook na zn 5e opeens nog 3cm gegroeid in 1 jaar.

K_m fijn dat het goed ging! Altijd balen is dat aantikken inderdaad, ik gebruik ook meestal wel springschoenen. En misschien wilt ze roze i.p.v. blauw :')

Hier ook weer langzaam aan het oppakken, vandaag voor het eerst met dubbele longe dat pakte hij ook super op! Ook aan enkele longe begint hij echt goed te stofzuigen dus pauze heeft hem zeker goed gedaan :D


Afbeelding

Afbeelding

xApple

Berichten: 6367
Geregistreerd: 20-04-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-18 21:51

Hij is het laatste halfjaar niet meer gegroeid en hij zou nog 10cm moeten groeien dan. En dat zit er echt niet in. Ik ben momenteel aan het overwegen om er 1 bij te kopen.

SBravour

Berichten: 3340
Geregistreerd: 04-06-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-18 22:01

Xapple, balen zeg... Soms lijkt het echt even allemaal tegen te zitten he... hoe groot is Lars nu?
En ik duim voor je, zou wat zijn heel het jaar jeuk.. Niet leuk. Laat je het weten hoe verder na de verharing?

Zoë Fijn dat hij het zo makkelijk op pakte! Begreep hij het ook meteen? Het teugel principe zeg maar? Sommige zijn in het begin toch wel wat overdonderd bij eerste keer dubbele lijnen. Koele kikker!

Km verdorie je poetsbakkie :D ik ben altijd gehecht aan die dingen, kan nmlijk nooit dezelfde terugvinden Haha. Heb nu een poetstas, dat is lekker veilig met die jonge beestjes!
Ach leuk excuus om weer een niet halster aanbrengen schaffen! Staan de paard bij jullie ondertussen weer buiten ook?
Nynkster, wauwwww trots weérr! Gaat alleen maar goed met dat poppetje :D Super hoor.

k_m

Berichten: 5332
Geregistreerd: 03-02-10

Re: Paarden die in 2018 beleerd gaan worden!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-18 22:58

ah @ apple ik had helemaal over je laatste berichtje gelezen. Wat balen seg! Hoe groot is lars nu? Te klein voor jou als rij maatje neem ik aan dan?

@Zoe ziet er goed uit!! Lekker ontspannen inderdaad, de mijne is nog vaker giraf dan stofzuiger :+

@Sbravour, Yesss ze mogen terug buiten! Gelukkig maar! Geniet ze duidelijk van. Gelukkig was de bak maar heel simpel van de action :) Maar ja daar geraken voor een nieuwe is weer wat anders. Is ook nu 2+1 gratis bij de EJ misschien toch maar even springschoenen, poetstas en nieuw halster halen :+

_Zoe

Berichten: 1542
Geregistreerd: 12-03-14
Woonplaats: Rotterdam

Re: Paarden die in 2018 beleerd gaan worden!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-18 23:14

xApple ai dat is wel heel veel inderdaad :( balen zeg pff, maar is hij nu echt te klein voor je of is het meer voor plaatje dat je hem liever 10cm groter ziet?

sbravour nee hij liep ermee weg of die nooit anders had gedaan, alleen het remmen op bit snapte hij echt totaal niet dus dat word nog leuk met rijden haha. Maar ga denk ik wel inrijden met kaptoom zodat ik ook teugels op zn neus heb, dat snapt hij namelijk wel!

Nynkster

Berichten: 5337
Geregistreerd: 04-03-12
Woonplaats: Exloo (Drenthe)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-18 23:18

Had bijleespost gemaakt, valt internet uit :( :( :( :(
Morgen maar opnieuw dus }:0

SBravour

Berichten: 3340
Geregistreerd: 04-06-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-18 08:45

Oei, remmen is wel belangrijk Haha!
Hier hebben wij het commando hoooo gecombineerd met tegen de bakrand aan zetten aan de longe door mee te lopen recht door en dan dus te blokkeren jou kant op te komen. Dit commando ket wat druk op het bit en hij krijg het vast snel door!! Succes :)

Nynkster

Berichten: 5337
Geregistreerd: 04-03-12
Woonplaats: Exloo (Drenthe)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-18 12:03

Elina : Zilver top braaf!! Knap paard <3 Op naar een mooie toekomst
Sbravour : Wat ontzettend rot zeg! hopelijk valt het allemaal mee..
JR : jouw paardje is al puppy af! Wat een knapperd!
Hopemyday : Wat sneu zeg... Hopelijk wordt het niet erger :(:) Veel plezier op stage!
Elina : Zilver weer mooi in de glans <3 <3
Sbravrour : ondanks dat ze zielig is is ze wel knap! Misschien kun je straks wel weer rustig verder opbouwen als het meevalt :)
Madelief : Knappe stippel heb jij zeg! welkom!
Brecht : MIjn merrie was halfjaar geleden ook nog overbouwd haha, trekt nu mooi recht :)
Annette : Knappe stippelkont <3
Tineke : Lekker veel dekjes hahaha, gelukkig rijd ik niet, anders had ze ook zoveel gehad. ik heb het bij 1 kunnen houden :) toevallig ook een die jij hebt! De rode :)
Apple : Wat braaf zeg! Denk dat hij het wel prima vindt als je er op gaat zitten :) wanneer was bij jou ook alweer de datum dat je erop mocht van jezelf?
Sturen was hier ook dramatisch eerst. Maar kwam er achter dat ik mijn hulpen te duidelijk wilde doen, waar ze dus slecht op reageerde en opzij ging door te wijken. Nu met 2 vingers sturen en gaat het goed :D
Elina : Bartele is maar een knappe man! En zilver alweer ontzettend braaf, fijn dat ze zich herpakte haha, was naar geweest als jullie zouden vallen.
Tineke : Ik zal zo eens kijken naar die enquete! En wat een kleuters he, die paarden 8-) 8-)
Apple : klinkt als een rotdag! hopelijk valt het straks mee.. Dierenarts is natuurlijk ook maar een mens. hoe groot is hij nu? en hij wordt 3 toch? Ken een merrie die nog dik 5cm gegroeid is vanuit het niks.
K_M : ontzettend onschuldig.... Zo kijken die van mij ook als ze weer wat aan het mollesteren zijn :') Vervelend van het aantikken! Ik heb ook altijd bescherming om.. Al is het alleen voor haar gekke springen soms. Zou zo ontzettend balen en boos zijn als ze iets zou krijgen..

Zo nu even over gister hahah.
Eerst heb ik even droog gemend aan de leidsels. Ben ik direct achter mijn eigen fout te komen. Ik wilde de teugelhulpen te duidelijk maken waardoor ze telkens ging wijken en draaien. Was niet eens echt trekken ofzo. gewoon heel rustig beetje sturen. Maar dat was blijkbaar gewoon veels te veel. Dus nu op 2 vingertjes sturen en toen ging het ook direct goed, heel apart! Was ze ook direct ontspannen.

Daarna wagen erachter gedaan en toen stukje droogmennen. Toen ging het op een gegeven moment zo goed dat ik longeerlijn eraan geknoopt heb (voor zekerheid) en toen op sulky ben gaan zitten. Ze stapte ontzettend braaf weg en heeft geen kik gegeven. Ook halt ging super! Dus de broek is ook geen probleem. Blij dat ze het zo lekker oppakt. Vandaag heeft ze lekker dagje niks om het te laten bezinken. En misschien dat ik donderdag wel weer beetje verder ga. Oefenen met sturen door de bak etc. Als alles goed gaat incl gangen gaan we lekker het bos opzoeken <3

Genoeg gekwekt, hier de filmpjes :)

Eerst halt oefenen met droogmennen. Maak hier wel echt een duidelijke hulp in de teugels, dat begrijpt ze dan weer heel goed hahah

Toen op de sulky :D moest op gegeven moment even de longeerlijn aantrekken zodat hij niet onder haar kwam, vandaar de wiebelbeelden haha


xApple

Berichten: 6367
Geregistreerd: 20-04-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-18 17:31

@Nynkster; Ziet er goed uit hoor, dat komt helemaal goed. Remmen is wel heel belangrijk inderdaad :D

De vorige keer met meten haalde hij nog niet eens de 1.40 ik zal hem vanavond nog eens meten.
Mijn vorige pony was rond de 1.35 maar ik wilde wel heel graag nu een grotere want het stond
toch niet echt prachtig.

Afbeelding

Vandaag zijn we naar de vereniging gegaan en heb hem daar lekker gewassen met shampoo van de dierenarts. Hij vond het erg lekker. Ik was ook blij dat hij zo braaf was met laden, op vreemd terrein en voor het eerst in de binnenbak.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Deken van de paint van m’n vader, veel te groot Haha. Moet er nog even 1 voor hem kopen.
Vanavond meet ik hem nog wel even. Heb ook een eczeem deken gekocht die gaat morgen op.

Kabayo

Berichten: 14238
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-18 20:43

Zoooo trots op jullie Nynke!! Wanneer ga je nog eens? Morgen?
En dankje :)

Xapple heerlijk gewassen. Altijd fijn. Super dat hij zo braaf was!!
Wat ontzettend balen zeg... van het nieuws. Echt rot... :(
Oh haha. Ja dat is het ras :P

Dankje zoe! Longeren ziet er erg fijn uit!

Km dankje! Viel nog mee hoor. Ging redelijk rustig haha. Och wat een kluns haha. Ze heeft je duidelijk gehoord :))

Leuke foto's tineke!

Dankje ilsey!

Hihi vind je sbravour. Vind zilvers hoofd zo lang. Mag wel wat sjieker :+ dankje!
Jeetje dat klinkt niet goed. Heb het vast gemist (of wordt vergeetachtig) maat wat is er gebeurd?

Dankje Claudia! Zag dat je vandaag ook alweer lekker gereden had :D

Dankje annetteflame!

Vandaag lekker vrij dagje en buiten geweest. Ze was wel sneu dat ze geen aandacht kreeg :')
Gister nog voor de wagen gelopen. Even kort 10 minuutjes. Hardstikke braaf. Hoop binnenkort zelf eens te kunnen mennen :)

Nynkster

Berichten: 5337
Geregistreerd: 04-03-12
Woonplaats: Exloo (Drenthe)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-18 21:10

Elina : Morgen nog een keer ja!
Apple : Lekker wassen! Ik ga dat binnenkort ook weer een keer doen :Y)

Ik heb vandaag voor lina een hengst bezichtigd. Op gegeven moment was het dat hij niet gastmerries ging dekken. Ontzettend balen... Alle hengsten van mijn lijstje zijn of van de kaart, of in hongarije, of dekken niet :+ Baal er wel van, had zon leuke combi kunnen zijn

AnnetteFlame

Berichten: 1455
Geregistreerd: 31-07-13

Re: Paarden die in 2018 beleerd gaan worden!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-18 21:29

Murosch, fijn he dat het mooie weer weer aanbreekt, kunnen we tenminste weer wat met ze :D

Succes Sbravour, hopen dat het met rust en stappen vanzelf beter gaat!

Tineke heeerlijke foto's

Nynkster jeetje je eerste meters op de sulky hoe gaaf moet dat voelen!! WHAAAA nynkster die filmpjes ook!! Ziet er al super uit, alsof ze het altijd doet! En balen joh van die hengst, waarom lieten ze hem dan bezichtigen als je er niks mee mag. Is net een snoepwinkel binnenlopen zonder iets te mogen kopen 8)7

Sterkte xApple, hopen dat het geen atopie is, hou ons op de hoogte van de onderzoeken? Fijn dat het laden en wassen goed ging, knappe pony!

Wat een clown die callista

Zoe ziet er mooi ontspannen uit! en dubbele longe is zo leuk he als ze het doorhebben :D

Goed bezig kabayo!

Hier komt vrijdag de fysio! Hij heeft sinds de vorige behandeling last van z'n rug 8)7 dus daar komt ze even voor terug :D

SBravour

Berichten: 3340
Geregistreerd: 04-06-12

Re: Paarden die in 2018 beleerd gaan worden!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-18 21:54

Dankjulliewel allemaal! We zijn lekker aan het stappen. Niet erg met dit weer hoor! :) lekker over betonpad dat door de weide loopt.

Kabayo: Nee hoor geeft niet, eigenlijk is er vrijwel niets gebeurd. Ik denk in gekkigheid in de bevroren paddock gebeurd vorige week...!

Muronia

Berichten: 19700
Geregistreerd: 29-04-09
Woonplaats: Aan het kanaal, achter de spoordijk

Re: Paarden die in 2018 beleerd gaan worden!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-18 23:49

Nou SBravour ik duim van harte dat het straks gewoon over is en dat er niks verder onderzocht hoeft te worden.

Tineke geweldige foto's! Leuke bezigheidstherapie, pilonnen :) En Ghadir loopt er netjes over aan de longe!

Nynkster wat super!! Gefeliciteerd met de mijlpaal en nu lekker uitbouwen en genieten :)

xApple oh jee dat zou echt niet tof zijn als hij aldoor maar jeuk heeft. Zou het geen laatbloeier zijn qua groei? Ik heb een ruin gehad die van zijn 4de tot zijn 6de nog 9 cm is gegroeid.. Hij is echt wel heel braaf en dat is ook fijn. Mijn merrie is ook te klein voor mij voor het mooie, maar aangezien ze wel mijn maatje is, boeit me dat eigenlijk totaal niet meer.

_Zoe dat ziet er keurig en ontspannen uit!

Kabayo jaaa eindelijk weer eens gereden. Man wat heerlijk. Serieus pas de derde keer dit hele jaar tot nu toe, drama. Maar ik hoop nu op betere tijden (langer licht, iets meer rust in de thuis situatie en beter weer). Ik heb ook onwijs veel zin om Veronia weer op te pakken hoor. De komende weken aan de longe aan het werk met haar en dan in april is het zover *\o/* *\o/*
Ze wordt toch echt steeds minder puppy en meer paard zo
Afbeelding