Klaar voor morgen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Duke had evenveel haar dan die 7 paarden samen volgens mij. Die had al meer haar in zijn baard zelfs
Maar hij was even rond zich aan het kijken en verder eigenlijk heel braaf. Dus we liepen door naar de binnenbak
Ja, binnenbak. Hebben we dat ooit gedaan? Nee. Was ik dat vergeten? Ja. Gelukkig mochten we aan de hand even een rondje door de bak wandelen en de paard-etende spiegels onderzoeken.
We hebben wat warm gestapt en ondertussen vroeg zij ons vanalles over hoe ver ik stond met Duke en over wat ik met Dexter gedaan heb en wat daar mis ging etc. Ik zei 'ga er maar van uit dat ons niveau -4 is, dan zijn er geen teleurstellingen'
En toen zei ze laat maar al eens een rondje draven. Maar maar maar maar mijn hoofd was nog zo ver niet hahaha
Wat is dat suuupervet om te zien als je daar langs komt en dat paard draaft dan volle vaart erlangs 

En dan gaf ik been en huuuuupppp ging die nog harder. Hij heeft echt tempo er op zitten! 
Hij was wel al wat moe aan het worden (we zijn op dit punt 20min bezig hé
) dus ze heeft er wel even achter moeten zitten, bij de eerste poging ging hij ook alleen maar heel snel draven. Hij snapte natuurlijk helemaal niet wat we bedoelden en trutje dat ik ben ga natuurlijk ook nog inhouden als hij dan eindelijk vooruit gaat

Beetje jammer dat mijn zadel er nog op lag 

ik ben benieuwd naar beeld!
Granoek schreef:Cera_D schreef:Echt super stoer!
Fotos zien er ook al goed uit![]()
En toch maar mooi een stukje galop mee gepakt
Ja!! Ik dacht het is nu of nooit en ik ging daar niet het kleine kind uithangen. Hupsakee![]()
Ik vraag me ook af of Duke net zo’n spierpijn heeft als ik
Vandaag ben ik met hem de bermen gaan maaien, beetje Quality time haha
Cera_D schreef:Stral schreef:Ik denk dat je wel weet wat ik zou doen
Precies mijn gedachten![]()
En zo uit jouw verhaal weet je het stiekem zelf ook al