Super duidelijke vlog over de dressuurniveaus Jill! Fijn ook dat je die papiertjes erbij gemaakt hebt, dat maakt het goed te volgen. Weer wat geleerd vandaag!
Mijn ouders hebben ook meegekeken naar de vlog, die snappen nu eindelijk wat van de wedstrijden. Ze zagen namelijk geen verschil tussen mijn instructrice die lichte tour start en ik die L1 rijd. "Begint toch allebei met een L?"
mcjv
Geplaatst: 31-12-16 01:56
Wat ingewikkeld al die klassen vanaf het Z! Nooit gedacht dat dat zo moeilijk in elkaar zat. Super fijne uitleg Jill, hier steek ik nog wat van op.
Jiill_
Geplaatst door de TopicStarter: 31-12-16 09:14
Theduchess schreef:
Mijn ouders hebben ook meegekeken naar de vlog, die snappen nu eindelijk wat van de wedstrijden. Ze zagen namelijk geen verschil tussen mijn instructrice die lichte tour start en ik die L1 rijd. "Begint toch allebei met een L?"
Heel duidelijk inderdaad! Voor mij was alles na het ZZ-Zwaar ook maar abracadabra Iets met een ver-van-mijn-bed-show Ik dacht zelfs dat PSG een soort kleine Grand Prix was en dus het niveau onder de Grand Prix. Thanks voor de verheldering!
Super filmpje van die knotten met lange manen, heb al zo veel lopen prutsen hier voor, maar dit is is echt handig! Heb het gisteren zelf ook geprobeerd met je vlog er naast en er daarna mee gereden. Het blijft ook super zitten! Thanks!
Gave knotten bij je paard ,vivianl. Als ik over 3 dagen weer thuis ben dan ga ik het gelijk uit proberen bij mijn paardjes. Ben zo benieuwd hoe de knotten bij mijn paardjes zal staan.
Ik word geloof ik iets te enthousiast van je vlogs Keek na lange dag leren op Youtube en zag dat er weer een vlog was, dus ging van en smeet mijn gsm op de grond tijdens het dansje oeps
suikermeisje
Geplaatst: 07-01-17 13:20
Ik heb vakantie. Moet nog 2 vlogs kijken en dan heb ik alles gezien de afgelopen week. Het is maar goed dat ik geen topsporter ben want dan had ik daar geen tijd voor gehad! Vind dat je het heel leuk doet! En wat heerlijk dat de paarden gewoon de wei op kunnen. Hier is het altijd blubber. Een vies paard bij jou lijkt nog een prins vergeleken die knollies hier.
Wat is je doel met Graafje?
Wbt je studie, kun je niet met je studie regelen dat je een schooljaar lang 2 dagen in de week stage loopt ipv een half jaar de hele week? Moet voor een topsporter toch wel wat te regelen zijn. Of bij een andere hogeschool? Het is zo zonde als je je diploma niet haalt na al die inspanningen! (Ben zelf ook docent alleen dan op de middelbare school).
Om vervolgens bij het openen van het topic een banner te krijgen van een wasmachine
Maar ik snap het wel, er is toch een klein verschil tussen een wasmachine en een wind licht. (Behalve als het een heeeeeel mooi design ding is )
Yom
Geplaatst: 16-01-17 10:41
kan ik ergens zien wanneer er weer een clinic in het zuiden is?
Jiill_
Geplaatst door de TopicStarter: 16-01-17 14:02
Yom schreef:
kan ik ergens zien wanneer er weer een clinic in het zuiden is?
Er staat nog even niks op de planning, had 8 januari een mini gegeven! Ik zal eens gaan bekijken hoe en wat! Wil heel graag eerst nu richting Utrecht/Zuid-Holland.