CoronaLime schreef:x_Milou schreef:
Haha, heb ik goed voor je gevonden he?
Doe je ook aan thuisbezorgen?
Nee helaas. Ik verzend wel met DHL
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)
x_Milou schreef:Levertijd is wat verschillend, op het moment zijn ze erg 'in' en is de levertijd wat uitgelopen. Binnenkort hopen we ze weer op voorraad te hebben maar de leverancier kan ze niet meer aanslepen. Ze gaan als warme broodjes over de toonbank
Ohh, je wilt niet weten in wat voor dozen ze komen
Bailey_4ever schreef:x_Milou schreef:Levertijd is wat verschillend, op het moment zijn ze erg 'in' en is de levertijd wat uitgelopen. Binnenkort hopen we ze weer op voorraad te hebben maar de leverancier kan ze niet meer aanslepen. Ze gaan als warme broodjes over de toonbank
Als worstenbroodjes
Bailey_4ever schreef:x_Milou schreef:Levertijd is wat verschillend, op het moment zijn ze erg 'in' en is de levertijd wat uitgelopen. Binnenkort hopen we ze weer op voorraad te hebben maar de leverancier kan ze niet meer aanslepen. Ze gaan als warme broodjes over de toonbank
Als worstenbroodjes

CoronaLime schreef:x_Milou schreef:
Die lever ik niet...
Off-topic? Ik heb het over de zomercollectie hoor
Bij elk setje hoort een leuke jongen
x_Milou schreef:CoronaLime schreef:
Die lever ik niet...
Off-topic? Ik heb het over de zomercollectie hoor
Bij elk setje hoort een leuke jongen
Superpraktisch;
Hindernissen bouwen
Zwepen oprapen
Paarden vangen in noodgevallen
'JA, MAAR SCHAT, DAT GAAT NIET, DOE HET LEKKER ZELF OF MOEI JE ER NIET MEE!' en op andere manieren je frustratie eruit schreeuwen
en nog veeeeeel meer functies