Ik vroeg me af of iemand een foto heeft van een donkerbruin/ bijna zwart paard met een Bordeaux rood / donker rood dekje?

Kleur van het paard dat ik bedoel:

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Joanieke schreef:Hoi!
Ik vroeg me af of iemand een foto heeft van een donkerbruin/ bijna zwart paard met een Bordeaux rood / donker rood dekje?(Zoals de darkred BS van eskadron) En misschien nog andere mooie kleur suggesties?
Kleur van het paard dat ik bedoel:
[ Afbeelding ]
lindamusters schreef:LadyKim :
Dat vind ik dus ook altijd met rood! Alleen is dit net wat donkerder dus iets minder sinterklaas hoop ik.. Maar zwart is veel makkelijker te krijgen dus ik denk dat ik nog even bij epplejeck van de kerstballen actie ga profiteren.
MaritB:
Wat denk je van een mooie kobalt blauw? Blauw en Bruin/Grijs kan denk ik altijd wel. Ik doe het in ieder geval op elk paard.
Joanieke schreef:lindamusters schreef:LadyKim :
Dat vind ik dus ook altijd met rood! Alleen is dit net wat donkerder dus iets minder sinterklaas hoop ik.. Maar zwart is veel makkelijker te krijgen dus ik denk dat ik nog even bij epplejeck van de kerstballen actie ga profiteren.
MaritB:
Wat denk je van een mooie kobalt blauw? Blauw en Bruin/Grijs kan denk ik altijd wel. Ik doe het in ieder geval op elk paard.
De Bordeaux rode is inderdaad moeilijk te vinden.. Ik zoek m ook maar kan m ook nergens vinden met korting
MaritB schreef:Beide kleuren kunnen goed
Welke kleur is mooi op mijn Valk?
[ [url=m/Fmxyhc.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/AmNPcq.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb heel wat kleuren halsters, maar niet heel wat kleuren dekjes, ben vooral benieuwd wat jullie op een valk zouden doen. Gwen haar ondervacht is grijs en ze heeft in het voorjaar veel bruin.