voor mij is Prinsenstad ook al een aardig tijdje geleden
Ik vind (nep!)bont juist heerlijk , en me poon ook haha... die kroelt er maar al te graag met zijn neus doorheen Maar voor mij geen paardenjas met bont , word toch alleen maar vies.
Mijn paardjes vinden nep-bont ook helemaal geweldig! haha Hoezo zou je bont vies worden? heb ik echt geen last van eigenlijk
lovey_ou
Geplaatst: 17-09-11 22:44
Nies_ schreef:
Hou echt niet van bont
ik vind het niks met zoon glimjasie
Sharkj
Geplaatst: 17-09-11 22:45
omdat ik niet echt me best doe om mezelf schoon te houden , en me paard me er ook zeker niet bij helpt Dus voor bij de paarden liever een jas zonder bont randje
Och ik heb er nooit zulke rare ervaringen mee alleen ze hebben er nóoit leuke setjes Kom er eigenlijk alleen voor kleren en dan met name mondoni rijbroeken, die zijn altijd zo fijn lang
joliene
Geplaatst: 18-09-11 22:01
Ik heb een divoza om de hoek zitten, maar ze hebben niet echt leuke dingen vind ik.
Bij EJ scoor ik altijd wel leuke kleren, kom altijd wel ergens mee terug! En bij divoza heb ik in de jaren dat ik er kom 1 eskadron oornetje gezien en dat was alles
haha divoza is dikke faal ja , vind de de collecties nooit echt heel erg boeiend op een enkele eskadron bicolor die er wel eens ligt. De service is er ver te zoeken ook. Geef mij maar de hypoplaza , veel leukere spullen en betere service en dat ze hv polo hebben is helemaal een pluspunt haha
Ik wil echt allerlei spullen van de nieuwe collecties!!! Alleen jammer dat ik momenteel veel onkosten heb en dus echt niets kan kopen
In november is het mijn verjaardag, maar mijn ouders en vriend vinden dat ik al verzuip in de paardenspullen dus die weigeren van nog langer paardenspul te kopen als cadeau Niet eerlijk!