Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Ach ja dan zoeken we gewoon verder.
hobbyboerin schreef:gister twee paarden bekeken maar helaas de eerste was erg lief maar miste vooral de klik (volede me erg lomp op deze) de tweede liep echt niet lekker leek van alles mis mee en was dressuurmatig niet genoeg voor m'n dochter.
dus weer verder op zoek.
merk wel dat ik erg moet wennen aan het rijden op een ander paard (heb zelf een x quarter en die loopt heel vlak en makkelijk) heb de laatste tijd zowiezo erg weinig gereden en heb alle fouten die ik redelijk onder controle had (dacht ik) gister weer de revu laten passeren. vooral bij de eerste ging het rijden niet echt goed schaamde me dood en vindt het toch best moeilijk rijden op een vreemd paard met zenuwen doordat in je achterhoofd spookt is dit 'm of juist niet.
hebben jullie dit ook of ben ik de enige die zenuwachtig wordt van dit idee en dan de eigenaar die toekijkt.pffff ik vind het erg lastig
Joycebunny schreef:Hoihoi!
Dat afzeggen ken ik ook helaas.. Met een man afgesproken om te komen kijken + proefrijden, uur en datum afgesproken etc, had me al helemaal voorbereid, krijg ik de dag van tevoren een mail dat ze een andere pony gekocht hadden. Nu met m'n nieuwe advertentie kreeg ik reactie van precies dezelfde man met precies dezelfde vragen als vorige keer (vraagprijs, verkeersmak ed). Heb maar niet geantwoord..
dus ligt er aan wat jij zoekt.
Ik ben mezelf echt aan het martelen haha, de hele tijd pony's kijken, terwijl ik dat eigenlijk pas over een half jaar moet doen

Joycebunny schreef:@ Zorro_ : hmm snap precies wat je bedoelt met dat paarden voor anderen rijden niet zo goed aanvoelt. na mijn vorige paard enkele vzpaarden gehad maar daar had ik het niet naar m'n zin, ookal waren het leuke paarden en waren de eigenaars vriendelijk. Ik heb ook behoefte aan mijn eigen vriendje zegmaar
iig veel succes, veel dingen afwegen. Stel evt een lijstje op met eisen die je nieuwe paard moet hebben en kijk of paard in kwestie daarbinnen past.

. Hoe staat het eigenlijk met je zoektocht naar Beauty?