Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
BitchyWitchy schreef:Berehap met penny-saus..........?
Miryamk schreef:viva la republic
sherwood schreef:dit vind ik echt niet kunnen hoor. Zo bot is abdoluut niet nodig, ook niet na zo veel posten van mensen die wellicht overdreven reageren. Respecteer toch eens elkaars mening!
Voor de bovenstaanden: tegen de tijd dat jou paard naar de slager is gegaan, en je met tranen op de bank zit te huilen om het verlies van je grootste vriend, hoop ik dat iemand deze woorden die je zelf hier hebt gecshreven, nog even fijntjes wil herhalen.
pin er in, hoppala nek er af, jasje uit en uitbenen maar.
Denk niet dat dat de troostende woorden zullen zijn voor jou op dat moment
Zou je dat dan ook niet hier neer willen zetten. Er zijn namelijk mensen die hun paard verloren zijn, onder andere ik zelf. Mijn paard is niet geslacht en had ook nooit geslacht zullen worden. Maar toch doet het me pijn zulke nare uitspraken te lezen. Zeker als het van mensen komt die een hart voor paarden hebben.
Nu praat ik over mezelf, maar er zijn vast veel meer mensen die hun paard zijn verloren in de afgelopen tijd, al dan niet naar de slager gebracht. Hou eens rekening met deze groep mensen, het is niet nodig om zo vreselijk bot te doen.
sherwood schreef:dan verlaag je je dus tot dat niveau...
fijn dat hier zo veel volwassen mensen zitten, de penny's zijn kennelijk niet meer alleen. Hoe willen jullie graag genoemd worden? Kunnen we dat ook gelijk even een naam geven.
massy schreef:waarom kunnen we het niet gewoon bij het onderwerp houden maar moeten er altijd van zulke berichten tussenkomen mening is mening ik vind dat je dat hoort te accepteren anders hoef je niet te reageren
sherwood schreef:dan verlaag je je dus tot dat niveau...
fijn dat hier zo veel volwassen mensen zitten, de penny's zijn kennelijk niet meer alleen. Hoe willen jullie graag genoemd worden? Kunnen we dat ook gelijk even een naam geven.
sherwood schreef:de penny slachters neem ik aan, of de paarden slachters....
Es79 schreef:massy schreef:waarom kunnen we het niet gewoon bij het onderwerp houden maar moeten er altijd van zulke berichten tussenkomen mening is mening ik vind dat je dat hoort te accepteren anders hoef je niet te reageren
Tegen wie heb je het nou?