slachten??

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

MamboBeach

Re: slachten??

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 09:59

En mik het in de pan! Cool

HummerTime

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 10:00

Berehap met penny-saus..........?

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 10:01

BitchyWitchy schreef:
Berehap met penny-saus..........?

Vingers aflikken

Inky_devil

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 13:30

OMG Jullie zijn echt evil Duivel

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 13:30

dat wordt je vanzelf wel na 90 pagina's pennyverhaaltjes

Miryamk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 15:49

viva la republic

Lolleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 15:57

Miryamk schreef:
viva la republic

Schijnheilig
ik voel me indirect zeer vereerd...

viva la republic, viva la bokt revolution!!

sherwood

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 16:05

dit vind ik echt niet kunnen hoor. Zo bot is abdoluut niet nodig, ook niet na zo veel posten van mensen die wellicht overdreven reageren. Respecteer toch eens elkaars mening!
Voor de bovenstaanden: tegen de tijd dat jou paard naar de slager is gegaan, en je met tranen op de bank zit te huilen om het verlies van je grootste vriend, hoop ik dat iemand deze woorden die je zelf hier hebt gecshreven, nog even fijntjes wil herhalen.
pin er in, hoppala nek er af, jasje uit en uitbenen maar.
Denk niet dat dat de troostende woorden zullen zijn voor jou op dat moment
Zou je dat dan ook niet hier neer willen zetten. Er zijn namelijk mensen die hun paard verloren zijn, onder andere ik zelf. Mijn paard is niet geslacht en had ook nooit geslacht zullen worden. Maar toch doet het me pijn zulke nare uitspraken te lezen. Zeker als het van mensen komt die een hart voor paarden hebben.

Nu praat ik over mezelf, maar er zijn vast veel meer mensen die hun paard zijn verloren in de afgelopen tijd, al dan niet naar de slager gebracht. Hou eens rekening met deze groep mensen, het is niet nodig om zo vreselijk bot te doen.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 16:22

hm, na de tig botte onnadenkende en gewoon beledigende reacties die ik over me heen gekregen als voorstander van slachten, vind ik dit nog wel meevallen. En ik heb een maand geleden afscheid genomen van een paard dat al bij ons was sinds mijn 7e! Die hebben we trouwens laten inslapen, onze 3jarige vorig jaar is wel naar de slager gegaan.
Laatst bijgewerkt door Lielle op 24-05-07 16:39, in het totaal 1 keer bewerkt

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 16:25

Als je de moeite had genomen om het HELE topic te lezen dan had je gezien dat die botterikken ,waaronder ikzelf, laten we zeggen 60 pagina's respectvol geweest zijn.

Maar als dan NOG zomaar Penny's ongefundeerde onzin in dit topic gooien, tja, dan worden we een beetje flauw en rebels.

Er zijn namelijk ook mensen die het beste voor hun paardje gedaan hebben door hem naar de slacht te brengen, die lezen ook meningen hier van "paard ruikt bloed" en "dat doe je toch niet met je vriend". Hoe respectvol is dat dan?
En het mooiste is dat degenen die het hardst roepen dat het zo sielugh is, vanavond weer lekker aan de frikandel zitten, tja wat niet weet wat niet deert he.

Welcome to the real world!!!

chevax

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 17:43

sherwood schreef:
dit vind ik echt niet kunnen hoor. Zo bot is abdoluut niet nodig, ook niet na zo veel posten van mensen die wellicht overdreven reageren. Respecteer toch eens elkaars mening!
Voor de bovenstaanden: tegen de tijd dat jou paard naar de slager is gegaan, en je met tranen op de bank zit te huilen om het verlies van je grootste vriend, hoop ik dat iemand deze woorden die je zelf hier hebt gecshreven, nog even fijntjes wil herhalen.
pin er in, hoppala nek er af, jasje uit en uitbenen maar.
Denk niet dat dat de troostende woorden zullen zijn voor jou op dat moment
Zou je dat dan ook niet hier neer willen zetten. Er zijn namelijk mensen die hun paard verloren zijn, onder andere ik zelf. Mijn paard is niet geslacht en had ook nooit geslacht zullen worden. Maar toch doet het me pijn zulke nare uitspraken te lezen. Zeker als het van mensen komt die een hart voor paarden hebben.

Nu praat ik over mezelf, maar er zijn vast veel meer mensen die hun paard zijn verloren in de afgelopen tijd, al dan niet naar de slager gebracht. Hou eens rekening met deze groep mensen, het is niet nodig om zo vreselijk bot te doen.

Jawel hoor, dat is in dit geval absoluut nodig!

chevax

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 17:45

Nog een een aanvulling op Sherwood: je bent niet de enige die een paard hebt verloren, ik heb er zelf al meerdere laten inslapen. Lees de reacties van (veelal_ Penny's in dit topic en je snapt waarom wij (een aantal Bokekrs dus) na telkens opnieuw geduldig alles uitleggen en vervolgens toch weer woorden als "moord" naar ons hoofd kregen, de kont tegen de kribbe hebben gegooid en precies reageren zoals de penny's maar dan andersom.

sherwood

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 19:02

dan verlaag je je dus tot dat niveau...
fijn dat hier zo veel volwassen mensen zitten, de penny's zijn kennelijk niet meer alleen. Hoe willen jullie graag genoemd worden? Kunnen we dat ook gelijk even een naam geven.

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 19:17

sherwood schreef:
fijn dat hier zo veel volwassen mensen zitten, de penny's zijn kennelijk niet meer alleen. Hoe willen jullie graag genoemd worden? Kunnen we dat ook gelijk even een naam geven.

Wat jij wil! Haha!

_mbvd_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 19:51

waarom kunnen we het niet gewoon bij het onderwerp houden maar moeten er altijd van zulke berichten tussenkomen mening is mening ik vind dat je dat hoort te accepteren anders hoef je niet te reageren

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 19:52

massy schreef:
waarom kunnen we het niet gewoon bij het onderwerp houden maar moeten er altijd van zulke berichten tussenkomen mening is mening ik vind dat je dat hoort te accepteren anders hoef je niet te reageren

Tegen wie heb je het nou?

Miryamk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 19:55

sherwood schreef:

Noem ons maar DPS Knipoog

sherwood

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 20:37

de penny slachters neem ik aan, of de paarden slachters....

Lolleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 21:24

sherwood schreef:
de penny slachters neem ik aan, of de paarden slachters....

geen van beide...heeft meer met onze dichtkwaliteiten maargoed..
aannemen is niet altijd een idee weet je?

_mbvd_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 21:59

Es79 schreef:
massy schreef:

Tegen wie heb je het nou?

tegen iedereen die hier berichtjes zet die niets met dit topic te maken hebben Knipoog

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 22:02

Maar we schreven echt bloedje serieus in dit topic, maar dan waren wij druk aan het discussieren en dan komt er een miepie tussendoor, die zegt,
HET IS SIELUGH!
Tuurlijk mag ze haar mening geven maar dan gaan ze doen alsof wij er geen verstand van hebben en daarom is het een beetje uit de hand gelopen.
We werden er melig van! Sorry! Koffie (of thee)!

Nessah

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 23:01

jammer dat het topic zo verpest is, ik vond het eerst een erg intressante discussie.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 23:05

en daar ben ik het wel eens maar na 20 * een niet lezende, blatende nieuweling vriendelijk uit te leggen dat je het topic eerst even moet lezen raakt je geduld wel op.

Massy, ik zie van jou ook weinig on topic Knipoog

Sherwood, ik snap echt wel wat je bedoelt maar na 90 pagina's lief doen is het bij iig wel op. Lees voor de gein eens rond pag 48 waar ik allemaal voor ben uitgemaakt Knipoog
Laatst bijgewerkt door Lielle op 24-05-07 23:14, in het totaal 1 keer bewerkt

amaretto2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 23:12

Ik heb mijn paard laten afschieten, maar voordat hij er naar toeliep draaide hij zijn hoofd nog eenmaal om en ik voelde mij een verrader dat ik het op deze manier liet doen...
Nu heb ik besloten dat als een van mijn 2 paarden erg ziek zijn ik ze laat inslapen.... dat andere gevoel wil ik nooit meer mee maken.....
Maar een ieder maakt dat voor zichzelf uit wat hij/zij wil en dat is een ieders goed recht..ik wilde alleen maar vertellen wat ik voelde en hij misschien wel dacht....???????

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 07:03

kan me best voorstellen dat je dat zo dacht,kan het me heel goed voorstellen zelfs.
maar wat nu als een volgend paard hetzelfde doet bij inslapen?
je hebt geen andere keuzes meer.