Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
KletsKoekje schreef:Nogmaals gefeliciteerd Marjan
Zijn niet actief opzoek maar mocht iemand een fijne, lieve en betrouwbare kinderpony weten hoor ik het graag. Gewoon een lieve eerste eigen pony voor een 7 jarige meisje die het ook heerlijk vindt ze om lekker te keutelen met de pony.
De pony mag zeker wat ouder zijn, afstamming en looks niet belangrijk. Krijgt een liefdevol huisje.
StalNollie schreef:Ook bij bonte stalletje heeel goed opletten die is twee jaar geleden nog op de markt uitgescholden door groepje dames wegens het verkopen van een kinderpony die uiteindelijk zelfs in de stal aanviel. Dus ook daar heeeeel goed je oren en ogen open houden
ikke schreef:Dat is ook betrekkelijk.
Als je Tante Taart op de verkeerde toon aanspreekt, bijt ze je ook in je donder en die andere is niet te beroerd om eens om zich heen te meppen.
In die context: wat is het niveau van de betreffende dames?
Cioccolato schreef:Bijna elke kinderpony, braaf paard kun je verrot maken
Het is wel lastig. Want waar ligt het aan? Soms zou je niet meer durven te verkopen.....
Alja schreef:KletsKoekje schreef:Nogmaals gefeliciteerd Marjan
Zijn niet actief opzoek maar mocht iemand een fijne, lieve en betrouwbare kinderpony weten hoor ik het graag. Gewoon een lieve eerste eigen pony voor een 7 jarige meisje die het ook heerlijk vindt ze om lekker te keutelen met de pony.
De pony mag zeker wat ouder zijn, afstamming en looks niet belangrijk. Krijgt een liefdevol huisje.
Ik heb 5 jaar geleden een 3 jarige kleine pony gekocht, toen eigenlijk vrij snel weg gezet en nooit meer wat mee gedaan.
Mijn dochter van zes is 3 mnd geleden begonnen op de Manege te rijden en omdat de Manege nu 6 weken dicht is door kampen zijn we op de pony begonnen.
Ik heb altijd gedacht dat ik de pony eerst weer naar een plek moest sturen om haar opnieuw door te rijden maar mijn dochter rijd er zo op weg.
Inmiddels oefent ze met galop, de pony valt mij echt 100% mee.
Moraal van het verhaal, ik heb der gekocht bij het bonte stalletje
Toen voor veelste veel geld maar ik vind nog steeds dat zij toentertijd geen woord heeft gelogen over de pony.
[ [url=m/GYsQhB.jpg]Afbeelding[/url] ]