Leedebee schreef:Haha ik moest ook 3x lezen![]()
Met een aantal weken zou je toch wel verschil moeten zien? Bij mij op de weegschaal zie ik altijd wel snel resultaat als ik te veel snoep![]()
Ik weet niet wat ze nu krijgt, maar misschien daar ook eens naar kijken? Soms kan je 2kg van iets voeren, maar zitten er per saldo weinig voedingsstoffen in.
Maar bij "buikvulling" denk ik meer aan dat ze op dat moment/ die dag niet voldoende ruwvoer binnenkrijgt...
Eens hoor! De DA vond het ook opvallend en moeten het goed in de gaten houden of ze nu wel gaat aankomen

wel aangegeven dat allerlei trucjes mag maar steigeren of bokken aan leren is verboden. Gewoon omdat ik dat gedrag niet wil stimuleren ook niet onder commando. Eens kijken of we hem kunnen leren apporteren haha hij loopt namelijk uren per dag met een bal in z'n mond tegenwoordig. De paarden doen ook echt trekspelletjes met de bal samen en we vinden de ballen op de gekste plaatsen terug
2 Strengen uit haar staart :-( Maar uiteindelijk stond ze braaf en hebben we haar met gemak helemaal gewassen