En.. ik heb net een bod uitgebracht op mijn hopelijk nieuwe paard

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ketly schreef:Ik mag mij nu officieel melden in dit topic, mijn merrie is net verkocht
Domino_2006 schreef:Vandaag ben ik wezen kijken bij een Joey. Een 6 jarige E pony ruin. Spring gefokt, met drie mooie gangen.
Tijdens het rijden heb ik ervaren dat hij een goede basis heeft (rem en stuur) en verder nog wel erg groen in de bak.
Nu was dit precies wat ik zocht. Zelfs toen ik uit balans raakte (zet geen dressuurmiep op een springzadel) bleef hij goed luisteren. En voelde het alsof ik op mijn vorige pony reed.
Toen ik afstapte was ik helemaal aan het bibberen van de emoties die ik had.
Morgen laat ik hem klinisch keuren. Als dat allemaal goed is gaat hij zaterdag mee met mij.
Ketly schreef:Wie zijn er nu allemaal nog steeds op zoek? En schiet jullie zoektocht wat op? Er staat echt barweinig online, ik ben blij dat ik mijne via via tegen ben gekomen. Als hij niet door de keuring komt zou ik niet weten waar te beginnen met zoeken..
Ketly schreef:Wie zijn er nu allemaal nog steeds op zoek? En schiet jullie zoektocht wat op? Er staat echt barweinig online, ik ben blij dat ik mijne via via tegen ben gekomen. Als hij niet door de keuring komt zou ik niet weten waar te beginnen met zoeken..
boemel schreef:Ketly schreef:Wie zijn er nu allemaal nog steeds op zoek? En schiet jullie zoektocht wat op? Er staat echt barweinig online, ik ben blij dat ik mijne via via tegen ben gekomen. Als hij niet door de keuring komt zou ik niet weten waar te beginnen met zoeken..
Nee, opschieten doet het niet helaas.
De ruin die ik op t oog had, heb ik toch laten schieten. Was nog best een projectje om hem weer op de rit te krijgen en daar was de prijs niet naar.
Er staat online erg weinig waar ik blij van wordt. Overweeg een oproep te doen op FB, maar ergens staat me dat ook wel weer tegen.