Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Serenity350 schreef:@Fransje: Jammer van de kaptoom maar zeker leuk om een reden te hebben een nieuwe te halen zo. Mag ik vragen welke je hebt uitgekozen? Ik ben ook nog steeds bezig met mijn eindeloos durende zoektocht naar die ene perfecte. Mijn blik ligt nog steeds op die van Jossy Reynvoet, alleen de prijs houdt me een beetje tegen nog.
Serenity350 schreef:Wij hebben gisteren lol gehad hier met een provisorisch hindernisje. Het balkje waar we al mee werkten met behulp van wat stammetjes even wat "hoger gelegd" Nou, dat vond meneer wel helemaal geweldig. Toen hij het eenmaal door had kreeg hij de smaak te pakken en hoefde ik eigenlijk niet veel meer te doen dan in het midden staan kijken hoe hij rondging. Dat gaf mij de gelegenheid om wat leuke foto's te maken, en dat is wel gelukt. Hoewel de kwaliteit door de beweging erin niet echt best is hoor.
[ [url=m/UrdVUQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/uneLQy.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/qcD0EH.jpg]Afbeelding[/url] ]
Maar deze fantastische blooper mag er ook wezen![]()
[ [url=m/zSj9oR.jpg]Afbeelding[/url] ]
Serenity350 schreef:Enne, deze is nog lang niet aan beleren toe, maar omdat hij zo nieuwsgierig is mag hij wel een beetje "meedoen". Dus vandaag hem ook maar even met het zeil laten kennismaken. Nu vond ik mijn grote kerel al dapper toen ik het zeil de eerste keer introduceerde, maar de kleine die spant toch wel echt de kroon. De kleine gaat echt de dingen veel meer "aan". Dus nadat hij op het zeil had gestampt en erin had gebeten was het dan ook helemaal prima.
[ [url=m/1QWBPD.jpg]Afbeelding[/url] ]
Granoek schreef:Is deze veel jonger dan de andere?
Want ik merkte precies hetzelfde, de jongste gaat overal met zijn neus in zitten als hij het eng vindt, de oudste absoluut niet
Serenity350 schreef:Granoek schreef:Is deze veel jonger dan de andere?
Want ik merkte precies hetzelfde, de jongste gaat overal met zijn neus in zitten als hij het eng vindt, de oudste absoluut niet
Scheelt 4 jaar, de grote is dit jaar 6 geworden, de kleine 2.
![]()
En dat merk ik trouwens ook wel hoor. Zijn net mensen haha. Als kind was ik nergens bang voor, zag overal avontuur in. Nu schat ik eerst de risico's in en ben ik toch wel voorzichtiger geworden.![]()
En ik kan me best voorstellen dat het even omschakelen is van paard dat meewerkt naar paardje dat uitdaagt en uitprobeert. Wel goed dat je het aangaat!