Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Isabel_k schreef:Yep. Die van mij loopt er ook regelmatig zo bij. Het liefste gaat hij in een modderplas liggen. Als het even kan zo vlak voor het maken van foto’s.
[ [url=m/zWlIzS.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit was een half uurtje voor de jaarlijkste kerstfoto.

. Hebben daar nog het nodige te doen voor we er kunnen wonen en Joy daarheen kunnen verhuizen. Tussen de bedrijven door ook Joy nog in training houden. Gelukkig staat hij all in, dus verder wordt hij prima verzorgd en komt heel veel buiten. Straks komt hij dus lekker aan huis te staan en krijgt hij een klein vriendje of vriendinnetje. Ik probeer jullie op de hoogte te houden maar het zal dus even iets minder zijn.
hier ook gepaneerde snitzels
daarom wilde ik een grijze, valt het minder op
Van de week kwam ze zelfs in het hek en brak er een plank.
Haar eraf op haar binnenbeen en ik een hartverzakking. Sjonge!
)
Ik laat hem een paar keer per week 20 minuutjes grazen, maar dat is voor hem echt meer dan genoeg.
Ik ben het nu aan het uitbouwen naar een uurtje zodat hij tijdens mijn mestdienst wat kan grazen.
Ik was echt verbaasd. Ik dacht dat zij gelijk zou gaan grazen en dat Joep zou rennen. Dat had ik mooi verkeerd ingeschat.
Joep is alleen niet gezond.
Mijn fjord wel, maar die willen we graag gezond houden dus die gaat ook niet. Op zich makkelijk.

SBravour schreef:Ik ben zielsgelukkig dat mijn merrie in de zomer 24/7 op de wei staat. Al vanaf april, en ik zou niet anders willen. Zou persoonlijk niet gelukkig worden als mijn paard nooit op het gras kan, al is het maar met graasbeperker/opnieuw inzaaien/supplementen etc.
. Plus alleen al haar lip pakken geeft al zo'n flinke reactie...