Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
vandaag in de paddock heb ik beide kanten een klein drafje gezien, ze leek wel wat korter te lopen maar niet echt vallend op een been. Maar goed, je kan moeilijk oordelen over een draf van een paar meter in vrijheid. 

Misschien heb ik er overheen gelezen, maar doet dit ook pijn bij een paard? Of verliezen ze echt alleen zicht? SBravour schreef:Hopemyday: oi wat vervelend... gelukkig was hij vandaag wel weer zich zelfMisschien heb ik er overheen gelezen, maar doet dit ook pijn bij een paard? Of verliezen ze echt alleen zicht?
SBravour schreef:Hopemyday: oi wat vervelend... gelukkig was hij vandaag wel weer zich zeilfMisschien heb ik er overheen gelezen, maar doet dit ook pijn bij een paard? Of verliezen ze echt alleen zicht?

jij kan ook weer bijna los
Kabayo schreef:HopeMyDay schreef:Sorry Kabayo maar voor een bijleespost heb ik echt veel tijd nodig en dat heb ik nu eventjes niet..Het komt er echt aan, morgen ga ik op stage voor mijn opleiding en ben dan 3 weken niet thuis. Vandaar de haast..
Okeeveel plezier op stage ! Ga je naar het buitenland?

JumpingRider schreef:Wat een vrolijk ding Kabayo! Het was inderdaad heerlijk weer gisteren!
Wauw SBravour, die van jouw is inderdaad ook al heel compleet! Hoe oud is hij/zij?
Wat leuk madeliefje! Het is inderdaad een heerlijk gevoel om er voor de eerste keer op te stappen! Vooral als ze zo braaf zijn!

thuis...oeps, maar ja hele mooie dekjes van eskadron in de aanbieding dus dan mag het een x, hebben we de komende 10 jaar geen dekje meer nodig.
En wat een mooi uitzicht had je gisteren
Mooie stippelbilletjes.
Wat veel sneeuw
Super lief dat je vriend voor Zilver zorgt en zoveel foto’s voor je heeft gemaakt. Super leuk die Shettie foto’s ! Die hengst, Tsja dont shoot me maar ik heb er niet zoveel mee
90% van de bevolking is er gek van geloof ik maar ik vind die benen, hals en hoofd Tsja ik weet niet. Smaken verschillen
Maar ik vind het wel onwijs leuk dat je een veulen gaat fokken, dat was ook mijn droom. Had al gereageerd op je foto’s en filmpjes van zilver voor de wagen, maar echt super fijn dat ze het zo goed doet knappe baby.
Het paard van mijn vader had ook veel last van de harde bodem en ging daar ook onregelmatig van lopen.
Zou ook niet direct mijn manier zijn maar het ging dus helemaal goed. Super hoor
En het slepen ziet er onwijs goed uit zeg.
) , manen geknipt en opgezadeld en gehangen en zelfs een beetje gezeten.
Maar ik was alleen dus ik heb 1 been aan de grond (op de prullenbak) gehouden
Hij gaf geen kick.
Was helemaal happy.