Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik heb zelf alleen nog geen kar. Eerst kwam daar Impala en een verbouwing tussen en nu lijkt het er op dat ik op trailerjacht kan en ik ben al geen goede spaarder
Maargoed, dat komt nog wel. Ik sleep er nu de bak mee, doet ze heel goed, zie je gelijk dat ze toch eigenlijk voor zulk soort dingen gefokt zijn.
ken dat hoor wil zoveel maarja je kan het maar 1x uitgeven.
word gelukkig gegeven door mijn eigen instructeur dus dat is wel fijn.

(Was gestopt met aaien en stuurde een whatsapp, maar dan word ik zo aangestaard)

Ben zo benieuwd hoe hij onder zadel is. 

. Hij is qua beleren nog groen, we hebben nu twee keer een zadel erop gehad. Longeren gaat heel goed, hij begint nu ook goed sterk te worden. Ik ben nu ongeveer 8 weken met hem aan het werk.
. Niets aan te doen want verliefd is verliefd
, ik heb gelukkig wel heel veel begeleiding want alleen zou dit erg moeilijk worden.
ik dacht wat arabisch te zien op je foto
) 

Wat een nare val heb je gemaakt!
Leuk dat hij zo op zijn naam reageert. Zine reageert nog steeds niet ( zichtbaar) op zijn naam. Volgens mij weet hij niet eens dat hij zo heet.
Dat vind ik wel jammer.

Gelijk natuurlijk "hap" en weer kwijl overal

Brego93 schreef:Ik kan geen 2012 topic vinden maar ik ben me ook nog wegwijs aan het maken op bokt.
Azmay wat leuk dat je zelf aan het inrijden bent, hoe gaat dat?

Azmay schreef:Brego93 schreef:Ik kan geen 2012 topic vinden maar ik ben me ook nog wegwijs aan het maken op bokt.
Azmay wat leuk dat je zelf aan het inrijden bent, hoe gaat dat?
Ik ben Diva haar moeder in aan het rijden, een totaal ander paard dan Diva (eerder enorm onderdanig waar Diva brutaal en dominant is) maar wel enorm leuk om te doen. Ze is 10 en durft nu pas net wat meer initiatief te tonen dus het gaat heel langzaam maar ik heb de tijd. Ik zit er ook vaak maar 3x in de week 10 minuutjes op.
[ [url=m/aLsiwv.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik denk wel dat ze door de leeftijd een heel stuk stabieler is dan de gemiddelde 3 jarige, heb nog helemaal niets gemerkt van balansproblemen.