Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.
fortimestwo schreef:je hebt pb
Het zijn voornamelijk ierse waar ik ervaring mee heb (of ben ik nu zo dom en ligt ierland dichtbij engelandzo ja sorry is al uh laat
_Jody_ schreef:Ik zit zelf te denken aan 5000, maar is dat reëel?
De instructrice waar ik bij rijd, heeft ook paardjes te koop en die paardjes worden echt keurig klaargemaakt. Zij zit ook rond die koers met haar vraagprijzen. Paarden zijn momenteel echt spotgoedkoop. Volgens mij moet je er niet veel meer aan willen uitgeven. Citaat:Mijn eisen:
- 5-7 jaar
- Rond de 1.68m
- Liefst vos/bruin, maar een apart kleur vind ik ook wel gaaf, maar geen schimmel!
- Eentje waar ik lekker allround mee kan rijden, zie mezelf niet constant dressuren, vind het ook heerlijk om te springen of crossen of uren buiten te rijden.
- Verkeersmak!
grauwman schreef:Citaat:Mijn eisen:
- 5-7 jaar
- Rond de 1.68m
- Liefst vos/bruin, maar een apart kleur vind ik ook wel gaaf, maar geen schimmel!
- Eentje waar ik lekker allround mee kan rijden, zie mezelf niet constant dressuren, vind het ook heerlijk om te springen of crossen of uren buiten te rijden.
- Verkeersmak!
Maar niet als het paard hieraan moet voldoen
idefix4 schreef:De enige waar mijn paard niet aan voldoet is de leeftijd. Die is 12.
Wat ikzelf heb gedaan, is voor mezelf een lijstje gemaakt van karaktereigenschappen die ik graag bij een paard zie. Dat is een stuk duidelijker en meetbaarder, en dan laat je er tenminste geen staan die het misschien wel had kunnen zijn. En belangrijker: dan koop je geen paard waarvan jij dacht er een fantastische klik mee te hebben, en eenmaal thuis valt het na een tijdje toch tegen. Een band bouw je op in jaren, niet bij een eerste ontmoeting.
Ik was zelf op zoek naar een 2,5 jarige, heb mijn merrie nu inmiddels een maand thuis staan en ben er supergelukkig mee. En ja, het was een hele redelijke prijs dus aan iedereen: blijf zoeken en je zult vinden!
pullaar schreef:Is dat de grote vos met veel wit ?
Heb je zelf al mee gereden ? Wanneer ben je naar de deze gaan kijken en waarom niet verder gedaan ?