Ooteman uitverkoop!

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Vithou

Re: Ooteman uitverkoop!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 09:39

waarom staat eigenlijk de anky pea er nog op als die al uitverkocht is? :)

LizMD

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 12:41

Afbeelding
Mac met nieuw dekje.
Afbeelding
Rechtse is ook nieuw (maar niet via Ooteman).

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 13:29

Heeft iemand die rijschoen paddock zip gekocht? Hoe vallen die en zijn dat fijne schoenen? Zit er over te twijfelen die te bestellen, maar vind het een beetje moeilijk zo zonder passen :o

monique1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 13:30

toevallig niet iemand hier uit de buurt die nog wat gaat bestellen bij de ooteman wou de es bandage nog bestellen maar moet en bepaald bedrag zijn helaas

xxmayleexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 16:39

ik heb vandaag maar eens gebeld. Had donderdag al een mail gestuurd dat ik 2 van de 4 kinbontjes niet ontvangen had maar geen antwoord gekregen....

Ik heb hun gebeld en hij wist wie ik was en had mijn mail gelezen... hij zou vandaag nieuwe (ontbrekende) sturen....

pantuf

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 16:41

Nou ik heb vandaag ook gebeld, pff heb gezegd dat ze me geld maar terug moeten sturen ik koop er niet meer!

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 18:37

wat dan?

pantuf

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 19:30

Ik had expres gebeld of mijn bestelling aangekomen is (PK Lotte) dan word er gezegd hij ligt voor u op de grote stapel want u was snel met bestellen en morgen worden de laatste bestellingen verwerkt. Mocht er toch iets niet goed zijn gegaan bellen we u 's middags.
Ik heb geen telefoontje gehad dus ging ervan uit dat het goed was, een dag later bel ik om te vragen wanneer het ongv binnen zal zijn.
Dan blijkt dat het nog niet verzonden is en dat de lilly klaar ligt en de Lotte er niet meer is. (Lilly is zonder leren zit en die wilde ik niet)
Omdat ik de lotte met leren zit besteld heb word mij de Lotte Caviar beloofd (nieuwe collectie voor de zelfde prijs omdat die man het zo vervelend vond dat hij hem beloofd had aan mij , maar er moest naar PK gebeld worden of ze hem nog konden leveren.
Schijnbaar is hij niet meer leverbaar en kon ik een eurostar kiezen (waren er nog in overvloed), dit was absoluut niet mijn smaak dus had een andere gezien maar daar moest 40,- bij betaald worden.
Omdat hun graag van de eurostar af willen moet ik het daar maar mee doen.

Ik vind het echt belachelijk, als ze nou vanaf het begin af aan gezegd hadden sorry het is niet goed gegaan we hebben hem waarschijnlijk niet meer dan was het heel wat anders, maar nu beloven ze van alles en komen het niet na.

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 20:06

Wendy15 schreef:
Heeft iemand die rijschoen paddock zip gekocht? Hoe vallen die en zijn dat fijne schoenen? Zit er over te twijfelen die te bestellen, maar vind het een beetje moeilijk zo zonder passen :o
Ja ik heb ze daar gehaald, dus wel gepast, en dat is maar goed ook, ik moest wel een maatje groter.
Vind ze zo best lekker zitten, maar oh.. mijn voeten deden wel zeer, na een paar uur erop gelopen te hebben!!
Nu doe ik ze af en toe een uurtje aan, heb andere schoenen op stal staan, en zo kan ik ze dan rustig aan inlopen :) :D

SofieHavan

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 20:27

Oké... Hier ook even paniek :P
Ik heb donderdag besteld, dan vrijdag betaald. Donderdag heb ik bevestigingsmail gehad.
Omdat ik Belgisch ben en ik de eerste maal via internet bestel ben ik vrij ongerust... :oo
Zeker als ik alle pech hier lees. Ik had een Anky kreta blue besteld (die staat nog steeds aangeboden) en ook een bright red (deze staat niet meer aangeboden). Iemand ervaring? Hoelang zijn die dingen onderweg van Nederland naar België?
Dank u!

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 09:05

Dabo schreef:
Wendy15 schreef:
Ja ik heb ze daar gehaald, dus wel gepast, en dat is maar goed ook, ik moest wel een maatje groter.
Vind ze zo best lekker zitten, maar oh.. mijn voeten deden wel zeer, na een paar uur erop gelopen te hebben!!
Nu doe ik ze af en toe een uurtje aan, heb andere schoenen op stal staan, en zo kan ik ze dan rustig aan inlopen :) :D

Dankjewel! :D Op de site staat idd ook dat je een maatje groter moet nemen :j Nu heb ik vrij grote voeten ( :o ) en deze schoenen gaan ook verder in maten, dus dat is wel mooi. Maar van mijn huidige rijschoenen heb ik 42,5.. Moet ik dan van deze 43 nemen of zou dat nog te klein zijn? :o
Schoenen moeten altijd wel even inlopen denk ik :j Heb ook nog andere schoenen staan dus wat dat betreft kan ik wel afwisselen tot ze zijn ingelopen :j

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 09:12

Ik heb normaal schoenmaat 39/40 en had dus 40 besteld van de Paddock Zip. te klein. Ze hebben 41 opgestuurd en die zitten perfect (heb er afgelopen weekend mee gereden en zat super). Ik ga morgen de 40 weer terugsturen :)

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 09:24

Je kunt als ze niet passen dus wel ruilen voor een andere maat? :) Dat is wel fijn om te weten :j
Als ik nu dus 42,5 heb zou ik het met een 43 niet redden denk je? := 44 klinkt helemaal zo méga :o

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 09:31

Ja, maar ze vallen echt klein. Ik schat dat de 43 te klein is voor je.
Enne, de maat wordt alleen aangegeven met een stickertje, dus als je die eraftrekt ziet niemand meer welke maat het is O:) ;)

Ik kon dus inderdaad ruilen, had ze een dag later al binnen.

annastasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 09:33

Nou dan ga ik ook nog maar even bellen.
Vorige week gebeld en mijn bestelling zou dezelfde dag nog verzonden worden. Maar nu nog niets in huis.
Ook ik had de PK lotte besteld (dat was die van 60,-)
Dus eens even horen hoe het nu zit.

chloek schreef:
Ik had expres gebeld of mijn bestelling aangekomen is (PK Lotte) dan word er gezegd hij ligt voor u op de grote stapel want u was snel met bestellen en morgen worden de laatste bestellingen verwerkt. Mocht er toch iets niet goed zijn gegaan bellen we u 's middags.
Ik heb geen telefoontje gehad dus ging ervan uit dat het goed was, een dag later bel ik om te vragen wanneer het ongv binnen zal zijn.
Dan blijkt dat het nog niet verzonden is en dat de lilly klaar ligt en de Lotte er niet meer is. (Lilly is zonder leren zit en die wilde ik niet)
Omdat ik de lotte met leren zit besteld heb word mij de Lotte Caviar beloofd (nieuwe collectie voor de zelfde prijs omdat die man het zo vervelend vond dat hij hem beloofd had aan mij , maar er moest naar PK gebeld worden of ze hem nog konden leveren.
Schijnbaar is hij niet meer leverbaar en kon ik een eurostar kiezen (waren er nog in overvloed), dit was absoluut niet mijn smaak dus had een andere gezien maar daar moest 40,- bij betaald worden.
Omdat hun graag van de eurostar af willen moet ik het daar maar mee doen.

Ik vind het echt belachelijk, als ze nou vanaf het begin af aan gezegd hadden sorry het is niet goed gegaan we hebben hem waarschijnlijk niet meer dan was het heel wat anders, maar nu beloven ze van alles en komen het niet na.

Vithou

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 09:40

ik heb ook de paddock zip besteld :D
heb normaal 38 dus nu maar 39 genomen :D

pantuf

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 09:57

annastasia schreef:
Vorige week gebeld en mijn bestelling zou dezelfde dag nog verzonden worden. Maar nu nog niets in huis.

Wil je mij even laten weten wat ze zeiden?? ben wel benieuwd

endorable

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 11:28

ik had ook nog maar even gebeld. }:0
had maandag besteld en was al om 10 over 6 van mijn rekening afgeschreven. had netjes een bevestigingsmail gekregen dus dacht dat zit wel goed.
Maar nu zag ik dat ik geen bestelhistorie had, maar denk wacht nog even af komt vast wel binnen.
Maar nu was het nog niet binnen en ook al zit ik in belgie, was ik er niet gerust op.

Heb nu gebeld en ook ik ben de l*l. ;(
De burnt orage pad en peesjes zijn er niet meer. Die man had het rustig uitgelegt en zou euro-star bellen. Maar deze konden het niet meer leveren.

Maar die man gaat nu voor dezelfde prijs de set in de nieuwe kleur scarlet red regelen. :D :D
Ik vind het erg netjes geregeld ookal vind ik zelf de orange (als nederlander in belgenland) wel toffer.

annastasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 11:35

chloek schreef:
annastasia schreef:

Wil je mij even laten weten wat ze zeiden?? ben wel benieuwd

Mijn bestelling lag er nog wel.
Deze hadden ze nl voor mij achteruit gelegd omdat het de vorige keer verkeerd was gegaan.
Maar nu wordt deze alsnog verzonden.
Ik hoop dat de broek past. Heb erop gegokt.

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 13:22

Ik heb netjes mijn vergeten twee halstertouwen en een andere kleur veulenhalster vandaag binnen gekregen. Super opgelost.

monique1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 13:23

ja ze doen ook wel netjes maar ja er zullen altijd en aantal met pech zijn ook al doen ze hun best

ik wil de es terra bandage maar weet er veder niks meer bij en je moet en bijna 40 euro bestellen anders kan niet snik

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 13:29

gewoon een aantal halsters bestellen, altijd handig die dingen. ( heb er nu 11 voor Donna en 5 voor Wahida, hahaha )

Sharon_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 13:30

Ik heb vandaag mijn kinbontjes en de ES stripe ebony mouse gekregen. :)
Ben er zo blij mee :+:

monique1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 13:33

whaha freya ik heb net en ander halster en mooie rode en heb en harry's horse regenbooghalster besteld

heb gelukkig geen halster tik alleen en dekjes tik maar gaat nu eerst sparen voor en goed zadel dus even geen dure dekjes meer voor mij verlopig haha

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 13:37

Ik ben er maar gewoon naartoe gereden i.v.m. een teleurstelling van vorig jaar toen ik ook net misgreep.
Denk dat ik dat vaker doe, is me goed bevallen!
Had met heel veel mazzel de allerlaatste moon dralon en nog in de juiste maat ook, de moonstransportbeschermers, ook laatste en goede maat! En er lag nog 1 Delft Stripe in, die ik ook erg graag wilde, nog dressuur ook.
Kortom heeel veel mazzel en mooie spullen, daar wil ik best een stukje voor rijden!
Volgende x met de sale ga ik er zeker weer naartoe!