Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Miss_Malfoy schreef:_Marisss_ schreef:Ik had een bonte, maar dan ook echt een met heel veel grote vlekken, en ze was bang voor koeien![]()
De spiegel in de bak was kapot gelukkig.
M'n bijrijdpaard vind koeien ook maar niks.
In de duinen, op z'n vorige stalling negeerde hij hele groepen luidruchtige toeristen, keek nergenst van op, werd niet snel heet, maar als hij in de polder een weiland met koeien tegenkomt...![]()
Een hoop met gestuiter en gesnuif, ik blij dat ik niks om buitenritten geef en lekker in de bak wat aanmuts..
Pech voor haar, ze staat op een melkveebedrij
Ook de enigste koe die ze níét eng vind
Muts
In een parcour ziet of hoort ze niks om zich heen, maar zodra ze moet dressuren ofzo is dat over, alles waar maar iets in te zien is ziet ze...
Jaydee schreef:Vliegenspray. Hij haat sprays. Net zoals glansspray voor in de staart. Alleen daar reageert hij minder op, omdat hij het niet kan zien. Maar, alles gaat al beter. Ik ben bezig om het hem af te leren
Hoe leer jij het af??
Wel veel te nieuwsgierig... Oh... een putdeksel STOOPPPPP Ik moet kijken... Zo ongeveer...

Ik kan zelfs eigenlijk niet verzinnen waar ze bang voor kan zijn
Ze wel angstig als er ineens iets onverwachts gebeurt etc., maar verder is ze echt super dapper
. De Lusitano is net zo snel bang en de Paint, ach die kijkt een keer naar iets nieuws en dan is het wel goed. Of hij ook zo op de boskabouters reageert gaan we binnenkort uitproberen
.