Ik wil zo graag van mijn angst af!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Zammie

Re: Ik wil zo graag van mijn angst af!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 08:16

potverdikkie schreef:
nou, misschien viel de angst wel allemaal heel erg mee toch? Het gaat prima nu, en sneller dan in 1 dag een paard voetjes leren geven kan haast niet!! Super.
dit kan haast niet meer misgaan zo'n vetrouwen dat jullie al in elkaar hebben! Echt staaltje vakwerk!!

Sigaar

ROFL

opgeheven

Re: Ik wil zo graag van mijn angst af!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 08:31

Wat een topic...

Tips kan ik je niet echt geven maar ik wil je wel graag even meegeven dat ik al 26 jaar in de paardeb zit maar ik ken mijn zwakheden en dat is dat ik niet geschikt ben om een jong paard te begeleiden en op te leiden. Ik heb het wel gedaan maar je moet eerlijk zijn tegenover jezelf en niet dit paard als " proefkonijn" laten fungeren om die bevestiging te willen krijgen dat je het wel kunt.

Jouw angst kan beter worden weggenomen door een paard die jouw wat meer begeleidt dan dat je dat van een jong paard kan verwachten. Mocht je hier toch mee door willen gaan zou ik alleen maar met de juiste begeleiding van een proffesioneel iemand de opvoeding door zetten omdat het paard ook onzeker kan worden door jouw angst of je paard kan een negatief gedrag aanleren en dat heeft invloed op zijn karakter.

Ga voor jezelf alles op een rijtje zetten en denk er nog eens goed over na hoe je dit gaat aan pakken..

Succes!

En plaats eens foto's van je merrie waarin je eventueel laat zien wat je al samen hebt bereikt?