:AUB OP DIT MOMENT NOG GEEN FOTO'S INZENDEN! ZODRA ER MEER BEKEND IS OVER EEN VERVOLG OP DIT TOPIC, DAN ZAL DAT UITERAARD ZSM BEKEND WORDEN GEMAAKT!
DANK JULLIE WEL!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
:
Cerize schreef:Ik vond het heel leuk om te doen en voor mijn gevoel ging het wel goed, maar inderdaad readen is een beetje zwaar woord. Aan mensen kan je ook (met een beetje oefening) hun karakter van hun gezicht aflezen, bij dieren is dit, naar mijn idee hetzelfde. Readen klinkt zo zwaar.
maar het is harstikke leuk om te doen, probeer het zelf ook eens zou ik zeggen, misschien heb je er juist heel veel feeling voor
Geloof dat ik 1 van de langste lappen tekst had neergepoot.

Omdat iedereen het te druk heeft mijn PB-box vol te spammen! 
Maar ik heb alleen foto's van mezelf met een paard...
zal die niet te vinden zijn 
) poes schreef:Sja hopla toen de eigenaresse zich meldde begon het ergens te dagen van ken ik die niet?, maar pas toen jij de naam zei herkende ik hem echt weer. Ik herinner me 1 HAWtopic van hem, verder niks. Maar dat kan zeker onbewust een effect gehad hebben
maar het 2e paard, 3e foto, was mijn nieuwe paard en daar staat eigk niks van op bokt. ja 2 HAW topics maar dat was het wel
hopla schreef:Ach wat jammer, De uitslag is al bekend.
Omdat ik alleen mee kon lezen en niet kon posten heb ik toch enigszins de eerste bladzijdes gevolgt.
Ik had nml. zo ook zeker één hele goede reading kunnen doen en wel van foto 2.
Deze pony Max is zovaak ITP geweest op Bokt dat zelfs ik hem direct herkende.
Dus als ik dit readingexperiment mee had gemaakt en de pony juist had beschreven dat zou dus uit de test zijn gekomen dat ik talent heb voor readen.
Maar je bewijst met dit experiment helemaal niets.
Juist omdat het niet zo heel erg moeilijk is om vooraf aan informatie te komen van de dieren die hier als voorbeeld zijn geplaatst.
Dus als je mijn mening vraagt dan is dit experiment niet geslaagd.
Maar als jullie het wel een geslaagd expiriment vinden, vind ik dat ook goed hoor.
Dus ben ik echt benieuwd wat ik ervan ga maken...