Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Soms vind ik wel dat mensen te 'licht' denken over een paard. Als het niet klinkt of de sportresultaten niet zodanig zijn, moet het dier weg. Mijn paard is bij mij, blijft bij mij en ik verzorg haar tot ze er niet meer is.
Vanessa schreef:Nee, maar ik heb dan ook de belachelijke illusie dat er niemand is die zo goed voor hem zorgt als ik
). Het gaat mij om de enorm intense band die ik met dit paard heb. Hij is al in zijn eerste twee levensjaren naar 6 verschillende eigenaren geweest.

A_N_O_U_K schreef:Ja, als er een goed bod op komt zal die toch echt de deur uit gaan.
Moet ook eerlijk zeggen dat ik hier niets over te vertellen heb, maar mijn ouders..
Femme_ schreef:Tuurlijk niet! Je verkoopt je vriend toch ook niet als ze daar geld op gaan bieden. Ik zou nooit een levend iets weg doen om er een hoop geld voor te krijgen.
hij hoeft me niet te laten kiezen tussen hem en de beesten.... die keus is niet moeilijk.
Behalve de pony's van de kinderen. Dat zou ik hen nooit aandoen. Maar mijn eigen paarden ? Waarom niet ? Ik vind wel een ander maatje, en als iemand er veel geld voor over heeft, ga ik er ook van uit dat die er goed voor zal zorgen.
vavesta schreef:en ook die zijn vervangbaarhij hoeft me niet te laten kiezen tussen hem en de beesten.... die keus is niet moeilijk.
. Maar de vader van mijn dochter is niet helemaal vervangbaar. Ja, ik kan verliefd worden op een ander (hij ook), maar dat zal nooit de vader van mijn kind zijn, he
. Bovendien wil ik helemaal geen ander (en hij gelukkig ook niet
). Ik heb al genoeg mannen in mijn leven versleten, daar ben ik wel klaar mee
.
Tenzij je paard/pony is de verkoop staat voor een bepaalde prijs en iemand biedt er aardig wat meer voor, dan is het anders. Maar als iemand op dit moment een mega bedrag voor mijn paard zou willen geven, heeft ie weg, want onze paardjes gaan nooit meer weg

, kan ik niet inleveren voor die paar duizend euro extra