Het was weer raak, Ze moet weg

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Lyonesse

Re: Het was weer raak, Ze moet weg

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 20:46

Biebz95 schreef:
Sorry hoor, maar ik vind dat jullie wel erg lu*llig reageren!
Natuurlijk wil ze het niet zo, natuurlijk wil ze haar voor altijd houden, maar het allerliefst wil ze een plaatsje voor het beestje wat zoveel voor haar heeft betekent, waar hij het beter kan hebben.
Echt weer zo'n bokt-actie, om overal een probleem van te maken as usual!
Dachten jullie niet dat dit meisje er al alles aan heeft gedaan om haar lieveling te houden..
Meid, ik vind dat je absoluut je best hebt gedaan, je kan nog wat meer uitproberen, maar je moet zelf je keuze maken, en wij gaan niet zeggen of dat goed of fout is, (natuurlijk wel advies geven, maar uiteindelijk is het aan degene die het paardje het beste kent!) dus denk er nog even goed over na, en ik hoop dat alles goed komt!

Jij hebt duidelijk alleen de eerste pagina gelezen Clown

muisje98

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 20:47

ben even weg,wat nuttigs doen....
topic zal denk gesloten zijn als ik terug ben...

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-08 20:47

duidelijk niet Knipoog anders wist ze niet dat ze bleef Knipoog

Tsja zo kun je alles op jezelf betrekken idd, of zou dit een typisch geval zijn van: wie de schoen past, trekke hem aan?
nee ik betrek mezelf inderdaad in een topic dat ik open Knipoog anders open ik m niet Knipoog

muisje98

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 20:48

Mystica schreef:
Biebz95 schreef:
Natuurlijk wil ze het niet zo, natuurlijk wil ze haar voor altijd houden, maar het allerliefst wil ze een plaatsje voor het beestje wat zoveel voor haar heeft betekent, waar hij het beter kan hebben.
Dachten jullie niet dat dit meisje er al alles aan heeft gedaan om haar lieveling te houden..
Meid, ik vind dat je absoluut je best hebt gedaan, je kan nog wat meer uitproberen, maar je moet zelf je keuze maken, en wij gaan niet zeggen of dat goed of fout is, (natuurlijk wel advies geven, maar uiteindelijk is het aan degene die het paardje het beste kent!) dus denk er nog even goed over na, en ik hoop dat alles goed komt!

Of zei is positief naar haar toe
en jullie negatief

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 20:48

Caira schreef:
Tsja zo kun je alles op jezelf betrekken idd, of zou dit een typisch geval zijn van: wie de schoen past, trekke hem aan?

Zelfmoord wordt ook aangehaald door muisje, maar ik mag aannemen dat jullie dat ook niet van plan zijn te gaan doen Clown

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 20:50

touché

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-08 20:51

Mystica @ pm Knipoog
Caira,, zo en hoe voel je je bij die opmerking? voelt vast lekker hea? misschien niet opgemerkt Lachen maar ook dat was een aanvallende reactie Knipoog

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-08 20:54

ben trouwens weg.
moet naar mijn paard Knipoog

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 20:54

Ach ik ben en blijf nou eenmaal leerkracht, soms heb ik nog wel eens de hoop dat ik iemand iets bij kan brengen.

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 20:55

muisje98 schreef:
en jullie negatief

Het is maar hoe je het opvat Lachen
Ik vind tips geven/ proberen te helpen nou niet echt negatief Knipoog
Wat wil je dan trouwens, dat iedereen het alijd met je eens is en altijd alles wat je zegt vind kloppen? Haha! Dream on.

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-08 20:57

x_Marr schreef:
muisje98 schreef:
en jullie negatief

Wat wil je dan trouwens, dat iedereen het alijd met je eens is en altijd alles wat je zegt vind kloppen? Haha! Dream on.

dat zeg ik niet Knipoog en JIJ kan niet negatief zijn Knipoog maar zie die citaten van mij eens 2 bladzijdes terug als ik me niet vergis;) die zijn niet positief meer Lachen

je kunt tegen me in gaan, en je kunt me helpen door dingen te vertellen over technieken en mensen die wellicht kunnen helpen Knipoog maar daarbij moet je dan wel alles wat gezegt word meenemen Knipoog

Cupcake_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 21:00

Ha,, zie dat er al weer wat reactie's zijn,
Ik ben idd positief naar haar toe, en heb ook idd alleen de eerste pagina gelezen, en ik zeg toch duidelijk:
natuurlijk wel advies geven, maar uiteindelijk is het aan degene die het paardje het beste kent!
Dus what's the big deal?!

garny95

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 21:01

Caira schreef:
Ach ik ben en blijf nou eenmaal leerkracht, soms heb ik nog wel eens de hoop dat ik iemand iets bij kan brengen.

tevergeefse moeite, deze dames gaan de strijd aan, als ze dat maar niet met die pony doen..

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-08 21:03

garny95 schreef:
Caira schreef:

tevergeefse moeite, deze dames gaan de strijd aan, als ze dat maar niet met die pony doen..

zoals ik nogmaals wel wil herhalen hoor Knipoog heb ik alle tijd en doe ik er alles aan om op het tempo van de pony weer terug te komen naar waar ik haar hebben wil Knipoog strijd is er met het dier niet Knipoog

strijd is er met degene die mij vertellen dat ze weg moet Knipoog of dat ik het niet goed aanpak (dit laatste omdat ze niet lezen *LOL*

nathalie_v

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 21:05

vanuit mij ook heel veel sterkte !!! Ach gut

muisje98

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 21:11

x_Marr schreef:
muisje98 schreef:
en jullie negatief

Tips geven is positief,
Moeten en dwingen is negatief
en dat wrd de laatste bladzijdes alleen maar gedaan

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 21:15

Biebz95 schreef:
Ha,, zie dat er al weer wat reactie's zijn,
Ik ben idd positief naar haar toe, en heb ook idd alleen de eerste pagina gelezen, en ik zeg toch duidelijk:
natuurlijk wel advies geven, maar uiteindelijk is het aan degene die het paardje het beste kent!
Dus what's the big deal?!

Dat Pebbles dus inmiddels gewoon blijft. Knipoog

garny95

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 21:17

ik denk om te beginnen dat je pony het meest gebaad is bij leiderschap van jouw kant, als ik zo het gehakketak zie in dit topic zie ik oorzaak en gevolg. Of kan jij die dingen helemaal scheiden ?

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 21:20

muisje98 schreef:
x_Marr schreef:

Tips geven is positief,
Moeten en dwingen is negatief
en dat wrd de laatste bladzijdes alleen maar gedaan

Vind het knap dat ieand achter zijn beeldscherm jou kan dwingen tot iets Knipoog
Die keuze daarin is vrij, en ik zie hier geen gedreig of watdan ook Knipoog

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-08 23:08

garny95 schreef:
ik denk om te beginnen dat je pony het meest gebaad is bij leiderschap van jouw kant, als ik zo het gehakketak zie in dit topic zie ik oorzaak en gevolg. Of kan jij die dingen helemaal scheiden ?

Ik weet het topic tot zover goed te volgen Lachen en weet prima waar alles op staat Knipoog

x_Marr @ Op gebiedenderwijs iets duidelijk proberen te maken betere woordkeuze?

Lovely1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 23:34

smurffie schreef:
Lovely1 @ leer lezen Knipoog

volgens mij heb ik nu al 20 keer gezegt dat deze opmerking :
Ik snap niet waarom je niet kiest voor een professional op het gebied van gedrag en training.

een hele domme is Knipoog

Zozo meisje.. leer jij dan schrijven op een fatsoenlijke manier voordat je mij een grote mond gaat geven.
Die opmerking is denk ik een hele slimme opmerking en ik hoop dat jij dat snel gaat inzien voordat je een ongeluk krijgt met de pony. En in plaats van een grote mond geven aan meerdere mensen in dit topic die jou hele goede adviezen geven zou ik maar eens gaan luisteren naar wat deze mensen zeggen.
Je hebt hele grote praatjes maar ondertussen zit deze pony nog steeds met een behoorlijk gedragsprobleem die je nog steeds niet hebt opgelost.

muisje98

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 23:38

Lovely1,Met welk opzicht moet Ts leren schrijven?
Jij bent diegene die het nog een keer herhaalt.

Zoals er al gezegt word ze HEEFT profesionele hulp..

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-08 23:42

nou meisje Knipoog als je gelezen had had ik mijn bekkie bij me gehouden Knipoog maar na zovaak achter elkaar hetzelfde zeggen komt het er vanzelf een keer hard uit hea Knipoog
Gedrags probleem is neit opgelost Knipoog nee, maar voorderd wel Lachen

Daarbij komt dat je tegen mij kan uitvallen dat ik een grote mond heb, maar hoe een klein mondje dacht jij te hebben in dat berichtje?

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 23:46

Mystica schreef:
Biebz95 schreef:

Ik heb ook ff snel de eerste pagina gelezen, maar ik heb daar ook dingen gelezen die het tegen gestelde lieten zien en dat had ik ook in mijn hoofd Knipoog
Maar aangezien het topic van begin Maart was en het onderschrift van de TS nog positief was, had ik het gevoel dat ik niet alles door hoefde te lezen om duidelijkheid te krijgen Haha!

Gelukkig dat jullie der nog een kans geven!

moyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-08 00:38

oke hier ben ik weer.

lovely,als jij de juiste ervaring zou hebben had je zelf ook wel begrepen dat een gedrags probleem niet in een paar weken helemaal over is.

Daarbij wil ik even melden dat ik niet verplicht ben elk advies aan te nemen maar de adviezen waar ik zelf ook brood in zie.

even een citaat van een stal genoot die al 70!!!! jaar inde paarden zit.

daantje luister eens even. Jij hebt een paardje gekocht die vanuit de hel( lees, hij weet wat pebbels heeft meegemaakt, en nee niet van mij maar heeft het met zijn eigen ogen gezien) naar de hemel is gekomen. Dan kan je dit soort dingen verwachten.

Hij heeft ons een advies gegeven die we , van de week als de bak weer te berijden is, gaan gebruiken. En daarbij ook zijn materiaal ter beschikking gesteld.

Dus het gaat in dit verhaal niet enkelt om onze ervaring. Nee wij hebben iemand achter ons staan die al 70 jaar (wat wij allemaal nog niet hebben) ervaring. Tevens heeft ze naar zijn zeggen geen trauma, trauma is daar een te groot woord voor, maar beschermt ze enkelt zichzelf plus de ruiter.

Dus als jullie ervan overtuigd zijn dat wij geen advies aan nemen nodig ik jullie uit in het eerst volgende topic van/over pebbels. Of kom het irl bekijken.

vriendelijke groet, moyra