Pfff. Piaffe ruitersport.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

shan

Re: Pfff. Piaffe ruitersport.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 00:44

xDramaQueen schreef:
dankjewel elles, shan ontopic nu dus asjeblieft Ja

Jij bent lekker, Levy begint over haar garderobe en ik krijg de schuld. Huilen

Nou ok onntopic weer.

Ik ben goed tevreden altijd.
Gisteren nog een schitterend boek ontvangen dat ik zaterdag besteld heb!

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 00:46

xDramaQueen schreef:
levy, vat dit niet verkeerd op, maar is dit omdat je bij piaffe werkt oid? op wat kleine dingen na worden hier gewoon meningen en feiten verteld, ervaringen en noem maar op. ik vind het geen reden tot een slotje.

Levy schreef:
Nee hoor, ik ben gewoon een uberfan!! Haha!

lodo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 00:48

Aan de negatief gestemden: ik ben erg tevreden over Piaffe en vind Yvonne erg vriendelijk en behulpzaam aan de telefoon. Elk snelgroeiend jong bedrijf heeft kinderziektes. Natuurlijk is het balen als het mis gaat en natuurlijk zul je ook altijd zien dat het dan weer bij dezelfde persoon nogmaals misgaat. Heel vervelend maar dit wil niet zeggen dat de andere duizenden klanten slechte ervaringen hebben. Denk eens in statistieken. Daarbij kun je nooit alle mensen tevreden houden.
Probeer zelf maar eens een jong bedrijf op te zetten.....dan weet je pas wat hard werken is en zul je voortaan wel anders praten. Kritisch zijn mag maar dit is gewoon een hetze.
En neen, ik werk niet bij Piaffe maar kom wel uit een ondernemersfamilie.

shan

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 00:49

Levy schreef:
shan schreef:
Jij zegt het, ik dacht het. Bloos

Komt omdat ik een rode trui draag vandaag Ja

Je bent gewoon jaloers op m'n truien en mijn Kelloggs servies!

shera

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 00:50

Citaat:
Dit is echt TE erg !!!!
echt een slotje voor deze onzin.
De webshop opheffen.. eh.. wij zijn geen hobbyisten ofzo ..
wij moeten hiervan eten en dan deze opmerkingen.
Dames hou op dit is echt TE erg al deze onzin.
Klanten opbellen WE DOEN NIET ANDERS DE HELE DAG !!! wat een onzin dit !
alsjeblieft ga je met dingen bezighouden die wel waar en zeker belangrijk zijn.
HOU ALSJEBLIEFT NU OP !!!!

Ik ben tot nu toe een tevreden klant van Piaffe. Ik kan me ook voorstellen dat je boos wordt om wat er allemaal gezegd wordt. Maar deze (emotionele) reactie komt op mij niet bepaald professioneel over.

shan

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 00:54

lodo schreef:
Aan de negatief gestemden: ik ben erg tevreden over Piaffe en vind Yvonne erg vriendelijk en behulpzaam aan de telefoon. Elk snelgroeiend jong bedrijf heeft kinderziektes. Natuurlijk is het balen als het mis gaat en natuurlijk zul je ook altijd zien dat het dan weer bij dezelfde persoon nogmaals misgaat. Heel vervelend maar dit wil niet zeggen dat de andere duizenden klanten slechte ervaringen hebben. Denk eens in statistieken. Daarbij kun je nooit alle mensen tevreden houden.
Probeer zelf maar eens een jong bedrijf op te zetten.....dan weet je pas wat hard werken is en zul je voortaan wel anders praten. Kritisch zijn mag maar dit is gewoon een hetze.
En neen, ik werk niet bij Piaffe maar kom wel uit een ondernemersfamilie.

Je hebt helemaal gelijk, lodo, ook ik kom uit een ondernemersfamilie en we hebben zelf ook 2 bedrijven.
Iedereen die er zo makkelijk over praat zou zomaar eens een half jaar een bedrijf moeten runnen, met alle Ups en Downs.
Het is keihard werken en hoe je het ook doet, je doet het toch nooit goed.

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 00:55

shan schreef:

Ik geef eerlijk toe dat ik stikjaloers was Haha!
Op je kelloggs servies welteverstaan. Je rode truien gun ik je van harte Haha!
(gelukkig was het servies later in de aanbieding bij de Piaffe-Ap)

Oh, het moet ontopic blijven he?
Komt ie......

Ik heb via Piaffe het hele Kelloggs servies kunnen bemachtigen, en ook nog wat rode truien besteld voor onder de kerstboom Ja
En dat werd keurig op tijd geleverd!!

shan

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 00:57

Levy schreef:
shan schreef:

Ik geef eerlijk toe dat ik stikjaloers was Haha!
Op je kelloggs servies welteverstaan. Je rode truien gun ik je van harte Haha!
(gelukkig was het servies later in de aanbieding bij de Piaffe-Ap)

Oh, het moet ontopic blijven he?
Komt ie......

Ik heb via Piaffe het hele Kelloggs servies kunnen bemachtigen, en ook nog wat rode truien besteld voor onder de kerstboom Ja
En dat werd keurig op tijd geleverd!!

Ik zit gewoon met m'n bek vol tanden. Haha!

Valentijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 01:01

Heb er ook een paar keer iets besteld en dat is allemaal goed gegaan, duurde wel iets langer, maar niet uitzonderlijk.
Ook netjes gebeld toen iets op was.
Ik kan me voorstellen dat je soms door de bomen het bos niet meer ziet, want je hebt zelf geen idee hoeveel werk erachter zit.
Ik kan me goed voorstellen dat een track en trace nummer geven, onmogelijk is...zij krijgen per dag waarschijnlijk enorm veel briefjes en er staat alleen een postcode + huisnr op.
Zou dus inhouden dat zij van iedereen het adres weer moesten opzoeken en naam op de track en trace briefjes schrijven.
Onbegonnen werk!

Andere dingen opsturen is inderdaad niet zo netjes, een emailtje of telefoontje is dan wel op zijn plaats.
Lang wachten is nooit leuk, maar met bestelde artikelen kan het ook aan de groothandel liggen, die willen ook niet altijd even vlot zijn.

Zelf lijkt het me heel vervelend en ik denk dat zijzelf ook niet met plezier gaan liegen e.d
Neemt niet weg dat ze bepaalde punten netter moeten afhandelen.

Ik heb wel gehoord dat zij hun service gingen verbeteren en volgens mij is dat deels ook wel gedaan.
Denk dat dit toch een nietes-welles topic blijft.
Piaffe is gewoon zoals het is, als je graag iets wilt moet je het risico nemen en anders moet je daar gewoon niet bestellen.

Ik denk dat de negatieve verhalen wel goed zijn, zodat ze daar wat mee kunnen (en hopelijk doen ze dat ook!).

ElSalvador

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 01:24

Ik koop liever mijn spullen zo in de winkel. Weet ik zeker dat ik het heb en kan je het nog bekijken en even aanraken zeg maar. Heb er liever een dagje shoppen voor over ook al is op internet bestellen makkelijker. Heb al zoveel rare dingen gehoord dat ik het liever gewoon in de winkel koop.

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 01:25

Ik heb goede ervaringen met Piaffe zowel het bestellen via de webwinkel als in de winkel zelf!
Vind het ook een beetje kort door de bocht om door dit soort verhalen maar niet meer te gaan bestellen, er zijn tenslotte ook genoeg positieve verhalen! En wie zegt dat de cowboy verhalen kloppen? een verhaal heeft tenslotte 2 kanten Knipoog Maar het blijkt wel weer dat slechte verhalen nou eenmaal beter gaan dan de goede, kwamen weer een hoop cowboy verhalen naar boven Vork
Laatst bijgewerkt door MISTRAL94 op 09-01-08 01:26, in het totaal 1 keer bewerkt

Kajanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 01:25

shan schreef:
Zo, glaasje wijn even bijgevuld, ik ben klaar voor de huiskamer!
Mijn eerste echte HK topic! Haha!

Koffie (of thee)! bakkie koffie ook goed.
Maar ik ben bevoorrecht dat ik er naartoe kan rijden en het zijn hardwerkende aardige mensen.
En waar gewerkt wordt worden fouten gemaakt Vork dat wil niet zeggen dat je ook van je fouten kan leren en het anders kan gaan doen
En ik heb daar ook altijd wel korting op de toch al goedkope artikelen kunnen krijgen dus ik ga er wel graag naartoe Haha!
Ook ik denk dat een slotje wel op zijn plaats is.. Duivel maar ja wie ben ik Cool

Ezmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 01:35

Zelfde Drama meeegemaakt als de TS Boos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 03:12

Moderatoropmerking:
SVP terug on-topic op een normale manier, off-topic geklets is niet de bedoeling. Op die wijze komt er ook geen slotje op dit topic, dus bespaar je de moeite Lachen

Ervaringen uit 1e hand zijn en blijven toegestaan op Bokt. Het staat men vrij om netjes, onderbouwd en duidelijk uit te leggen wat iemands ervaringen met een bedrijf zijn. Indien gewenst kan het bedrijf er zelf op reageren voor op een gewone manier uit te leggen wat de andere kant van het verhaal is. Of het betrokken bedrijf kan dat met de betrokken personen zelf afhandelen. Mochten daar nog vragen over zijn, dan kun je me pb'en. Wat mij betreft is dat onderwerp nu in dit topic afgehandeld.

Nu weer terug ontopic op een normale manier dus.

0maris0

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 09:25

Heb gister zeer netjes mn deken binnen gekregenm die ik had besteld.
In een tas, maar wel geheel dicht getaped!!
(Had zelfs moeite om hem te openen!!)
Dus mijn complimenten

lodo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 14:35

Net mijn Schumacher Kwijl hoofdstel binnen 48 uur binnen gekregen.

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 15:03

lodo schreef:

Grappig heb je waarschijnlijk 1 die uit de zelfde collectie komt als die 2 van mij Haha!

Nou gelukkig is het dus toch goedgekomen 0maris0

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 15:11

ruitersport schreef:
Dit is echt TE erg !!!!

Volg dit topic nu al een tijdje, heb zelf geen ervaringen met piaffe maar bestel wel veel via internet en heb ook wel eens aan piaffe gedacht.

Als "ruitersport" werkelijk degene is die achter piaffe zit vind ik deze reactie zo merkwaardig en kinderachtig, dat ik hier dus echt niets ga bestellen want kan mij dan zo voorstellen dat er wel het eea mankeert aan de service.

En (mocht het waar zijn) een dreigmail dat je je verhaal niet op Bokt mocht zetten?
Dan kunnen ze het nog wel netjes op hebben gelost, maar dat vind ik toch echt, echt niet kunnen..

EDIT: vergeet er bij te zetten mocht het waar zijn, had er wel aan gedacht, maar zal het nog even corrigeren.
Laatst bijgewerkt door madelief88 op 09-01-08 15:18, in het totaal 1 keer bewerkt

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 15:15

En wie zegt dat die dreigmail klopt, heb je het gelezen? Niet? Kun je ook niet oordelen. Ik vind het namelijk niets voor de mensen van piaffe om dat te doen.
Ik vind het overigens eerder triest dat je via het internet bedrijven zwart kunt maken. Volgens mij kunnen die bedrijven daar wel iets aan doen?

0maris0

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 15:17

MISTRAL94 schreef:
lodo schreef:

Grappig heb je waarschijnlijk 1 die uit de zelfde collectie komt als die 2 van mij Haha!

Nou gelukkig is het dus toch goedgekomen 0maris0

Ohh.. die hoofdstellen zijn zooooo Kwijl
Maar verkoopt piaffe die dan wel?!
(zie ze zo niet op de site staan..)

Ik wist wel dat het met mijn bestelling goed zou komen hoor!!
Heb er ook geen comm. over
Laatst bijgewerkt door 0maris0 op 09-01-08 15:19, in het totaal 1 keer bewerkt

Miryamk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 15:18

Ik ben het helemaal met je eens Mistral.
Piaffe is gewoon een ontzettend leuke ruitershop en de mensen die er werken zijn altijd even vriendelijk.

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 15:20

MISTRAL94 schreef:
En wie zegt dat die dreigmail klopt, heb je het gelezen? Niet? Kun je ook niet oordelen. Ik vind het namelijk niets voor de mensen van piaffe om dat te doen.
Ik vind het overigens eerder triest dat je via het internet bedrijven zwart kunt maken. Volgens mij kunnen die bedrijven daar wel iets aan doen?

Even ge-edit, dacht het wel, maar vergeten er bij te zeggen want dat kan ik inderdaad niet controleren.
Maar wat kan je wel controleren hier op Bokt (via internet).

Ik ken de msensen van piaffe niet, maar vindt de reactie van ruitersport erg onprofessioneel. Dát kan ik wel "controleren"en daarom zal ik dus niks bestellen bij de site.

supertinkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 15:22

madelief88 schreef:
ruitersport schreef:
Dit is echt TE erg !!!!

Volg dit topic nu al een tijdje, heb zelf geen ervaringen met piaffe maar bestel wel veel via internet en heb ook wel eens aan piaffe gedacht.

Als "ruitersport" werkelijk degene is die achter piaffe zit vind ik deze reactie zo merkwaardig en kinderachtig, dat ik hier dus echt niets ga bestellen want kan mij dan zo voorstellen dat er wel het eea mankeert aan de service.

En (mocht het waar zijn) een dreigmail dat je je verhaal niet op Bokt mocht zetten?
Dan kunnen ze het nog wel netjes op hebben gelost, maar dat vind ik toch echt, echt niet kunnen..

EDIT: vergeet er bij te zetten mocht het waar zijn, had er wel aan gedacht, maar zal het nog even corrigeren.

Apart, dat je er vanuit gaat dat er iets mankeert aan Piaffe als je er zelf nog nooit besteld hebt. En het kan inderdaad dat de levertijden eens oplopen, maar zij kunnen er ook niks aan doen als bijvoorbeeld een groothandel niets afstuurt. Hier hebben wij in onze winkel ook vaak last van, en ja, dat is vervelend voor een klant maar goed wij kunnen het op dat moment ook niet helpen. Overigens heb ik wel goeie ervaringen met Piaffe, maar ik ga altijd gewoon er naar toe, veel makkelijker...

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-08 15:25

Ik hou nu echt wijselijk mijn mond hier in het topic, maar ik sta weer op knappen hier.....

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 15:26

madelief88 hoe zou jij reageren als jou zaak zo door het slijk gehaald wordt? Verhalen worden ook aangedikt zeker hier op bokt. Aangezien mensen slechte verhalen beter onthouden dan de goede (ook al kan je er als bedrijf misschien helemaal niets aan doen) kan dat voor een hoop schade zorgen. Nou denk ik dat piaffe mensen zoals jij die de moeite niet nemen om er heen te gaan of iets via de winkel kopen maar wel alle cowboy verhalen geloven liever kwijt dan rijk zijn.