"Uit de mode"

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

daNiielle_

Re: "Uit de mode"

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-07 15:00

supertammy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-07 15:15

Ben ik even blij dat er hier nauwelijks 'mode'-mensen zijn! Mijn pony is hiernog steeds reuze hip met haar gestreefte HHpad van 2 jaar terug! Haha!

Iinge_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-07 15:21

daNiielle_ schreef:
Sisco4life schreef:
Zat net te bedenken dat mijn anky pad veel hipper is Ja Nl met mijn naam Tong uitsteken
http://i60.photobucket.com/albums/h37/Sisco4life/anky2.jpg
http://i60.photobucket.com/albums/h37/Sisco4life/anky1.jpg

http://i60.photobucket.com/albums/h37/Sisco4life/noraly.jpg
Dat is pas hip!
foto is overbelicht maar er staat dus technical casuals op Knipoog

Dát is pas mode. Ja Nu is dat meisje wel stil met haar 'Anky' Vork Lijkt me wel heel grappig als die Anky van haar nep was. *LOL*

of er komt iemand anders aan, mag ik mijn ''anky'' weer terug *LOL*
Cool

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-07 15:28

Eigenlijk best raar dat we met een Anky dekje rijden.
Ze gaan me raar aankijken als ik dingen maak met 'danielle' Huilen van het lachen

Iinge_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-07 15:30

haha nou ik heet inge en heb een heel stoer danielle dekje hoor Pling

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-07 15:31

Mijn oude pony heette Irene, en dat stond op mijn dekje, dus iedereen die langskwam zij tegen mij: 'hoi Irene' Zo heet ik niet. Verdrietig

Is die mode miep ondertussen alweer gezien? Vork

Iinge_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-07 15:34

oh wat had ik graag gewild dat ik dat meisje zag Pling

Whoosh! had ik haar even wat tips kunnen geven over wat echt mode is Cool
whaha Tong uitsteken
ik denk dat als ikhaar had gezien dat ze gillend was weggerend Vork

sibbe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-07 15:40

wat een schaap ja Duivel je hebt echt netjes gereageerd ik weet niet of ik dat zou doen in die situatie(of hoe je dat schrijft)
en zoals meerdere het al gezegt hebben het gaat bij mij ook om de functie en niet de kleuren
een meisje wat ik ken had een oud trailertje en omdat ze wedstrijden ging rije kwam er een nieuwe polyester trailer tja ook een vorm van geld teveel en als je dan ook met alle prijzen naar huis gaat maar dat was niet het geval
je hebt paardenmensen en mensen met paarden Cool

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-07 15:40

Wat een raar wijf zeg, die had van mij allang een klap gekregen.

Dat soort opmerkingen krijg ik ook wel eens, dan wandel ik met Jason, Gijs of Keji (dat zijn ezels), komt er een meisje langs uit onze buurt (op een Arabische hengst, nog een schimmel ook natuurlijk).
"Ohhhh, het is een ézel. Heb je geen geld genoeg om een paard te kunnen kopen?"

Jawel hoor, maar ik heb geluk om een ezel te hebben waar ik lekker mee kan wandelen, en die lelijke knol van haar moet haar dikke reet dragen, het arme beest.
Rare mensen heb je Nagelbijten / Gniffelen

Meetje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-07 16:17

Sorry maar vind het een beetje ongeloofwaardig.
Ik kan me niet voorstellen dat iemand zo lomp is en zo'n groot bord voor de kop heeft.
Iedereen zou na de eerste opmerking al zijn vertrokken en daarnaast lijkt het me dat als zij echt zo op jou neerkijkt ze niet eens verder naast je zou willen rijden.

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-07 18:13

@ Sisco4life, wat gaaf zeg dat dekje van jou! Echt origineel Haha!

@ meetje22

Dan vindt je het maar ongeloofwaardig, het is toch echt gebeurd Lachen

x_fann

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-07 22:57

nouja zeg, achterlijk . ik zou flink boos worden .
maar je hebt het wel netjes opgelost .
zulk soort mensen voelen zichzelf altijd zo geweldig . pff Tong uitsteken

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-07 19:40

Sommige mensen denken dat ze altijd beter zijn dan anderen. Ach ja....een pot nat Haha!

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-07 19:44

Meetje22 schreef:
Sorry maar vind het een beetje ongeloofwaardig.
Ik kan me niet voorstellen dat iemand zo lomp is en zo'n groot bord voor de kop heeft.
Iedereen zou na de eerste opmerking al zijn vertrokken en daarnaast lijkt het me dat als zij echt zo op jou neerkijkt ze niet eens verder naast je zou willen rijden.

sommige mensen voelen zich graag beter dan anderen en blijven dan juist in de buurt

Maar je hebt echt onvoorstelbaar domme mensen hoor, verkijk je er niet op.

_Knorretjuh_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-07 19:48

ik ben ook een keer zulke mensen tegengekomen maar gellukig reden ze de andere kant op en waren ze gauw weer weg Haha!

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-07 19:56

hahaha dat is handig dan! Haha!

Lydjaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-07 20:03

Ik was gewoon lekker meteen weggegaloppeert na die eerste opmerking zodat haar mooie witte anky dekje onder de modder zat Haha! Haha nee, waarschijnlijk had ik het zelfde als jou gedaan, maar dan wat minder beheerst Knipoog
Wat had ze eigenlijk voor kleren aan? Tong uitsteken (sorry als het al eerder in dit topic stond)

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-07 20:04

Wat had ze voor kleren aan tja....Ze zag er heel netjes uit en had in ieder geval leren laarzen aan...voor de rest weet ik het niet precies. Ik let er zelf eigenlijk nooit op, tenzij je als echt als pipo de clown op je paard zit Clown

Lydjaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-07 20:07

_Skess_ schreef:
Wat had ze voor kleren aan tja....Ze zag er heel netjes uit en had in ieder geval leren laarzen aan...voor de rest weet ik het niet precies. Ik let er zelf eigenlijk nooit op, tenzij je als echt als pipo de clown op je paard zit Clown

O, ik dacht dat ze een pikeur setje aan zou hebben:) Niet dus Clown

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-07 20:10

kan best, dat weet ik niet haha Tong uitsteken

suus_romy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-07 20:11

De dingen die in de 'mode' zijn, zijn vaak nog het oerlelijkst ook. En het grappige is dat iedereen het dan koopt. Tong uitsteken

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-07 20:13

ooh vreselijk is dat soms ja....ik zag in het voorjaar bij Divoza de groene harry's horse stripe pad, groene peesbeschermers, groene strijklappen, groene rijbroek, groen vestje, groene sokken en een groen zweepje bij elkaar liggen.

Echt te gruwelijk Nagelbijten / Gniffelen

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-07 20:17

_Skess_ schreef:
Hey Bokkers,

vandaag wilde ik lekker met mijn paard het bos in, richting de Slangenburgh en daar het ruiterpad op en maar zien waar je uitkomt.

Lekker mijn paard opgezadeld en op weg. Ik was al ruim een uur onderweg, mijn paard zweette al behoorlijk. Rustig in stap ging ik het ruiterpad op.

Op een gegeven moment kwam er een meisje met een Fries naast mij gereden. "Goh lekker weer he" zei ze tegen mij. "Heerlijk, ook lekker op pad?" Ze keek me toen minachtend aan, spottend bekeek ze mijn paard en mij en toen zei ze: "Goh, die Harry's Horse stripe pad van jou he.....die is wel ontzettend uit de mode. Heb je geen Anky pad?"

Ik keek haar verbaasd aan en zei toen dat ik geen geld over heb voor een dekje met een stom Anky logo erop en dat ik hem niet eens mooi vond.

Een hele discussie bleef ze houden over mijn pad en hij was al minstens 2 jaar uit de mode vond ze en dat kon toch echt niet meer en hoe haalde ik het in mijn hoofd om daar nog mee te rijden ( haha Clown ) Haar Fries was gladgeschoren, onder het zadel een witte Anky pad. Ze keek maar wat goed uit waar haar Fries liep zodat hij niet vies zou worden.

"Goh...die van jou lijkt net een beer, jeetje zeg dat ziet er ook niet uit." Ik begon nu echt kwaad te worden en heb boos teruggezegd " Ik heb een ijslander en geen gladgeschoren Friesje met een valse knik de kou lijdt buiten. Ik ben er trots op en hoepel nu maar op!"

Begon ze me aan te staren en dom te lachen. Toen ze ook nog over mijn kleren begon had ik het helemaal niet meer en heb ik een rotopmerking teruggemaakt.

Haar Fries probeerde steeds mijn IJslander in de neus te bijten, wat de Fries blijkbaar een erg leuk spelletje vond. Mijn merrie was er niet zo van gediend. Ik had dit in de gaten, maar madam op de Fries blijkbaar niet.

Op een gegeven moment haalt mijn merrie flink uit naar de Fries waardoor het meisje half van haar paard af gleed. Met de woorden: "Goh....mijn paard is tenminste goed opgevoed" ben ik voorbij gereden in een rustig drafje.

Sjeetje, soms is het gewoon echt niet leuk meer om buiten te rijden. Het lijkt wel alsof iedereen zo nodig moet pronken met dure dekjes, tuig en kleren in de laatste mode...

Is het dan echt zo erg dat je geen merk dekjes of kleren hebt van de laatste mode?

Groetjes _Skess_

Wat onbeschoft van die griet zeg!
Hoezo moet je met de mode mee gaan, echt bullshit.
Wij zouden het ook niet kunnen betalen hoor, zo'n Anky pad, harstikke duur, en zo'n HH pad is ook hartstikke leuk! Haha!

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-07 20:18

Ik kan een Anky pad wel betalen, maar vind het belachelijk veel geld voor zo'n pad waar alleen haar naam op staat.... Knipoog

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-07 20:20

Wij zouden het ook wel kúnnen betalen, alleen voor dat geld kan je veel meer spullen kopen! Haha!
En 2 andere leuke dekjes!