Sommige problemen zijn niet op foto's te zien (kissing spines wel).
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Lynn_Nikita schreef:kan ook zijn dat er met een slecht passend zadel gereden werd, of andere oorzaken hebben, maar kan ook zijn dat iets achtergehouden is
wat zei de da?

russel schreef:Jammer, want je post voegt nu op deze manier niets toe.

SONY schreef:Pfff wat een gezeik weer zeg, blijkbaar mogen goede ervaringen niet vermeld worden en voelen sommige mensen zich geroepen om het hele topic te verpesten en keer op keer hun gal te spuwen. Als je slechte ervaringen hebt maak dan lekker je eigen topic en verziek niet dit topic met negatief gezeur..
Ik wil niet zeggen dat ik goede ervaringen met BM stables heb maar ga hier ook niet lopen zeuren. Als iemand een goede ervaring heeft mag dat ook gezegd worden. Ieder z,n mening hé.
russel schreef:Jammer, want je post voegt nu op deze manier niets toe.
Nee deze van jou wel?

SONY schreef:Het is maar net hoe je het wilt zien natuurlijk
Lynn_Nikita schreef:dan had ze niet de stalnaam zo in de titel moeten noemen, maar nieuw paard gekocht, ben er zo blij mee, of een andere benaming
Nu word gedaan alsof het een geweldige handelstal is die ze iedereen aanbeveeld, en zijn blijkbaar veel mensen, incl ik het niet mee eens
want ik verzorg haar paard al 6 jaar. Als je zo slim ben om zon opmerking te maken, kijk dan ook in mijn profiel. Dan zie je dat ik 4 uur reizen weg woon en dan ga ik echt niet iedere dag daarheen hoor?Lynn_Nikita schreef:dan had ze niet de stalnaam zo in de titel moeten noemen, maar nieuw paard gekocht, ben er zo blij mee, of een andere benaming
Nu word gedaan alsof het een geweldige handelstal is die ze iedereen aanbeveeld, en zijn blijkbaar veel mensen, incl ik het niet mee eens
dat werd gelijk aan alle kanten aangevallen.Lynn_Nikita schreef:van mij mag iedereen die positieve ervaring heeft posten hoor, geen problemen mee, wil alleen zeggen dat dat niet meteen betekend dat daar nisk aan han dis, met melanie en dr stal en praktijken
als je ergens klacht over hebt, dan komt dr ware aard naar boven heb ik gemerkt.
Lynn_Nikita schreef:van mij mag iedereen die positieve ervaring heeft posten hoor, geen problemen mee, wil alleen zeggen dat dat niet meteen betekend dat daar nisk aan han dis, met melanie en dr stal en praktijken
als je ergens klacht over hebt, dan komt dr ware aard naar boven heb ik gemerkt.
Je hebt je punt nu toch wel gemaakt? Enigste wat hier gebeurt is dat er hier meerdere positieve reactie's komen en hup dat moet meteen de grond ingeboort en niet 1 keer, neee het liefst zo vaak mogelijk!Zodat het topic weer lekker op slot kan, en dan pas zijn we tevreden! Zegt meer over jezelf dan over die hele stal... Jordy schreef:Fijn dat je een fijne ervaring hebt met BM.Ook fijn dat je als ik het goed lees een leuk paardje hebt gevonden daar.
Wat ik wel jammer vindt is dat je sommige mensen over één kam scheert, ik heb zelf namelijk ook een vervelende ervaring met BM maar dat wil niet zeggen dat ik mijn verhaal verzin of heel erg aandik.
Mijn ervaring is mijn ervaring en ik vindt het zelf erg triest dat het zo heeft moeten lopen.
Op elke stal is wel iets aan te merken, iedereen heeft een andere mening.
Dat jij nu een goede ervaring met BM hebt betekend niet dat iedereen die een selchte ervaring heeft alles maar uit z'n nek banketstaaf.
Ik ben blij voor jou dat je een fijn paard hebt gevonden en blij voor BM dat iemand ook eens met een positief verhaal komt, wie weet zijn ze wel verandert en dat zou een erg goede zaak zijn.
SONY schreef:En hoelang was je van plan om daar over door te drammen?Je hebt je punt nu toch wel gemaakt? Enigste wat hier gebeurt is dat er hier meerdere positieve reactie's komen en hup dat moet meteen de grond ingeboort en niet 1 keer, neee het liefst zo vaak mogelijk!
Iemand die zwaar door betreffende stal benadeeld is kan daar idd niet over uitgepraat komen. Net als iemand die goede ervaringen heeft. Gewoon de ervaring delen zonder persoonlijk te worden moet toch kunnen?