Celest Zou je nog lang in leven blijven?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Tieneke

Re: Celest Zou je nog lang in leven blijven?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-07 12:48

Tieneke schreef:
Moderatoropmerking:
Oneliners zijn ook hier niet toegestaan. Reacties als "amen" voegen niets toe. Ook reageren in hoofdletters komt soms niet al te vriendelijk over. Hou daar aub rekening mee.

Moderatoropmerking:
Kijk, als jullie je na 3 opmerkingen nog niet aan de regels kunnen houden, waar eindigt het dan? Ik geef jullie nog een laatste kans.

Elke onliner of persoonlijke aanval of offtopic reactie die nu nog komt, leidt tot een slotje en/of een sanctie.

ulestro

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-07 12:49

in de meeste stallen moet je altijd je geld voor de maand betalen, als de staleigenaar dus na een week nog steeds geen geld had kon hij hen bv klusjes laten doen zoals bv helpen met de stallen mesten, ik ken meerdere mensen die hun paard gratis ergens stallen in ruil dat zij de boxen uitmesten.
ook kon hij het paard na die week gewoon op de weide plaatsen dan waren alle kosten allemaal al minder hoog geweest, ik zeg daarom niet gratis op de weide, maar het geld zal al minder zijn dan stalgeld
zoals ik ook hoor dacht de ts dus ook dat hij vnf nu gewoon enkel op de weide ging staan, ook konden haar ouders ergens een stukje wei huren voor een heel jaar voor bv 500euro, dat koste hen dan 50euro per maand
dus er waren zeker betere voorstellen te vinden, wie weet zijn ze voorgesteld, wie weet niet, spijtig dat er dan niet aan is gewerkt

maar wie weet is het paard nu ook verkocht in overleg met de ouders naar de slacht of wat dan ook, wie zal het zeggen...?
Laatst bijgewerkt door ulestro op 04-07-07 12:53, in het totaal 1 keer bewerkt

maverick

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-07 12:50

ELpatcho schreef:
hoho @ wanted2003 Ik ken hele TS of staleigenaar niet! dus ik weet niet of je dat tegen mij bedoelde? maar ik kan dr dus weinig vertellen..

Of het paard kreupel liep of niet heeft totaal niks met het topic te maken! mijn paard loopt op dit moment ook al 3 maanden kreupel! is dat een reden om gelijk te slachten?!

Celest was niet pas 3 maanden kreupel, maar al vanaf het moment dat ie van de baan af kwam.een heel aantal jaartjes geleden.Maar fijne dierenvriend ben jij.Jij laat dus liever je paard met pijn lopen.
Fantastisch OK dan!

McSquizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-07 12:51

Ik geloof dat TS de medische problemen ook aanhaalde, dus ik vermoed niet dat de stalgenootjes dit gaan verzinnen Bloos .
Het paard was ook niet meer te berijden ivm platvoet en iets met zn rug. Hij haalde gemeen uit en werd gevaarlijk las ik hier ergens, dus om hem aan een bijrijder te geven lijkt me niet nuttig...en wie laat er tegenwoordig nog een paard van een ander even gratis op zn wei staan??
De TS heeft afscheid genomen dus ik denk dat ze ergens wel wist wat haar te wachten stond... Ze is ook meermaals op de hoogte gebracht van zijn onoverkomelijk medisch probleem.

Maar dit neemt niet weg dat het natuurlijk verschrikkelijk is voor de TS!!
Ik leef echt erg met haar mee... mijn vroegere paard is ook ingeslapen en ik heb geen afscheid kunnen nemen, ik heb daar ook jaren mee gezeten, dus vind het superjammer voor haar!!

Ik denk persoonlijk dat het paard het minste van de ouders hun zorgen was : zie jij een 12 jarig kind al een stalling regelen, een weide regelen??
ik ben er bijna zeker van dat de ouders wel wten wat er nu met haar gebeurd is.

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-07 12:53

maverick schreef:
ELpatcho schreef:
hoho @ wanted2003 Ik ken hele TS of staleigenaar niet! dus ik weet niet of je dat tegen mij bedoelde? maar ik kan dr dus weinig vertellen..

Of het paard kreupel liep of niet heeft totaal niks met het topic te maken! mijn paard loopt op dit moment ook al 3 maanden kreupel! is dat een reden om gelijk te slachten?!

Celest was niet pas 3 maanden kreupel, maar al vanaf het moment dat ie van de baan af kwam.een heel aantal jaartjes geleden.Maar fijne dierenvriend ben jij.Jij laat dus liever je paard met pijn lopen.
Fantastisch OK dan!

amen...

ELpatcho

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-07 12:53

haha neej hoor ik laat mn paard niet pijn lopen, DA is er ook al vaak bijgeweest,, het is gewoon artrose en kreupel lopen hoort daar helaas bij,, dus staat ze op pijnstillers.. en jij kan aan dat berichtje zien dat ik geen dierenvriend ben haha dat vind ik ZOOO knap van jou! maar daar gaat het niet om,, wat ik bedoelde te zeggen is dat een paard niet meteen geslacht hoort te worden omdat het kreupel loopt.. ik loop ook al 3 jaar kreupel vanwege mn knie,, leef ook nog steeds mn ouders hebben me niet afgemaakt of wat dan ook Knipoog

Wanted2003

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-07 12:54

maverick schreef:
ELpatcho schreef:

Fantastisch OK dan!

Dat hoor jij mij niet zeggen, maar wat kan zij eraan doen dat het paard kreupel is? Ze was waarschijnlijk blij dat ze uberhaupt een paardje kreeg en probeerde hem nog enigszins een leuk leven te geven.

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-07 12:56

Ok, hier een slotje. Ik moet dadelijk weg, dus ik zal wel zien wanneer ik nog maar overweeg om dit terug open te gooien. Ik heb genoeg gewaarschuwd.