Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Citaat:Haha mensen die zo rijk zijn hebben vast een gouden stal!
Miss_m schreef:En als je in die wereld zit waar miljoenen worden betaald ben je gewend je paarden weg te doen(niet dat ik dat zit hoor) ...!!
di_Segno schreef:Let wel dat er een verschil is tussen paarden en paarden, dat is voor ieder verschillend.
Sommigen die met een aantal paarden in de wedstrijdsport rijden gooien de paarden er zo uit voor een goed bod, maar dat wil niet zeggen dat je geen band hebt met dat paard.
Stel ik heb een paard op stal, heeft naar de top toe gelopen, aantal nulletjes prijzengeld binnengehaald, en na een goed concour komt er iemand die een miljoen bied.
Nou ja, heel erg bedankt voor alles, maar paard mag mee...
Hij zal het heus niet slechter hebben zonder mij.
Mensen zijn voor paarden wel te vervangen.
Net als paarden te vervangen zijn voor mensen.
(en dan bedoel ik niet meteen 'iedereen').
Tuurlijk is het wel jammer als er een paard verkocht word waar het super mee klikt, en ik kan er dan ook nog best wat weken aan denken, van oh had ik hem nog maar...
Maar er komt vast weer een andere waar mee het ook klikt.
Beetje handelen moet kunnen, als je al je paarden opkoopt voor 10.000 (of 100.000) , en ze gaan allemaal weg voor een miljoen, nou tel maar uit....![]()
Klinkt heel hard allemaal, maar zo gaat het wel...
runningkawa schreef:ow...dus andere die dat niet doen zijn meteen penny...lekker aardig....
runningkawa schreef:ow...dus andere die dat niet doen zijn meteen penny...lekker aardig....
Lowara schreef:een miljoen? ja.. daar gaan ze wel voor weg, dat is gewoon teveel geld waar ik heel lang van zou kunnen leven en ik wel realisisch genoeg ben dat ik geen pennymeisje ben die voor geen geld haar paarden weg zou doen.