Heb vandaag een PONY GEWONNEN! *Update*: foto's op pag. 6

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

JoyCiej007

Re: Heb vandaag een PONY GEWONNEN!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-07 12:37

Cayenne schreef:
Verward Mag jij even aanwijzen waar ik je aangevallen heb Lachen Nergens namelijk Clown Verder is mijn moeder advocate en zij zal het ook wel weten, maar je moet het zelf weten hoor Lachen

Je voelt je in ieder geval wel enorm snel aangevallen om niets Nagelbijten / Gniffelen

Aangevallen voelen valt wel mee, ik ben die reactie's van 'ja maar het is strafbaar hoor..... Koe ' nu wel een beetje zat. Ik heb navraag gedaan bij verschillende betrouwbare bronnen, en op déze manier mag het wél. vraag dat maar eens na aan je moeder. dieren verloten mag niet, nee, maar wél als je naast de pony uit een andere prijs kan kiezen.

Zo, en dit is het laatste wat ik er over wil zeggen. Tuurlijk hoef ik niet alleen maar reacties met 'gefeliciteerd' maar ook mensen die meedenken (wat voor kleur nou officieel etc.), maar heb het met deze reacties wel eventjes gehad.

Wil je hier verder over discussieren, open dan je eigen topic en ga daar verder.... hier hoort het in ieder geval níet.

Deleted

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-07 12:52

Zoozooooo mazzelaar,
veel succes met je nieuwe aanwinst Haha!

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-07 12:57

@ El_Camino: bedankt voor je reactie Lachen Maar zou je ergens anders die discussie voort willen zetten ipv. in dit topic?
@ Merrieveulen: aha Knipoog
@ LilianR: Bedankt... naam ga ik in de loop van vandaag over beslissen, denk dat die vanavond wel bekend zal zijn!
@ Manda; bedankt... hoop dat het nu beetje over is die discussies, word er eerlijk gezegd beetje zat van hoor...
@ Stef: ik snap je punt helemaal, ben het ook met je eens. Maar alsjeblieft; die discussie kun je ook ergens anders voeren. Open desnoods je eigen topic er over, maar graag niet hier...
@ Mirjam: hahaha bedankt Knipoog ben nu al beetje verliefd Lachen (en jij denk ik ook, na vanavond Tong uitsteken )
@ Sisco4life: haha, 150 loten? Zo, ik kocht vroeger véél ja met mijn vriendin, maar zóveel? Nee Clown
@ Ladymagic: bedankt Lachen Heb er zelf nog geen ervaring mee, zulke aparte kleurtjes, dus ben echt benieuwd...

P.s heb gisteravond zijn staart gewassen en uitgeplozen, manen flink doorgekamd en antiklit er in, paar pluisje weggehaald, voorpluk doorgekamd, etc. zal vandaag nog wel weer foto's maken Lachen
@ Chanora: Dit is mijn eerste, échte eigen. Al beschouw ik de rest van het spul ook gewoon als eigen, kan er alles mee doen, en samen met de eigenaar (hij is al jaar of 70) beslissen we wat het beste is voor de pony's etc.
Nu bestaat onze 'kudde' dus uit fokmerrie Otje, Jaarlinghengst Ysbrand (2006) Twenterhengst Cupido (2005) en mijn nieuwe aanwinst. + Straks nog het nieuwe veulentje Knipoog
@ _Lisanne: haha, flipover, ja, dat kan ook nog!
@ Runningkawa: ben het met je eens, maar graag nu even ergens anders.... standpunt van de meesten is duidelijk.
@ Linda1986: je moest eens weten; ben gister wel 3x gebeld verspreid over de dag, allemaal mensen van de vereniging die wilden weten hoe het met de pony ging Lachen Aardig en netjes toch? De man die de pony kwam brengen wíst ook dat we een wei hadden, en meerdere pony's.

leonie_1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-07 13:00

Ben benieuwd naar de nieuwe foto's! Veel plezier met dit schattige beestje!

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-07 13:01

lammie2701 schreef:
die man die de pony vast heeft op de eerste foto is harrie tutert. mijn broer en zijn vriendin herkenden je van de foto in je profiel. ze zeiden dat je bij de club wilde komen en dat ze gezellig met je een biertje hadden gedronken. en het gewicht van de pony bleek 123,... nog wat kilo te zijn, zei mijn broer (bert-jan)

Klopt allemaal als een bus ja Lachen Ik weet dat het Harrie Tutert is, wist alleen niet dat je namen op bokt mocht publiceren Knipoog Maargoed, ik heb zijn tel. nr. zodat ik hem eens kan bellen om eens met jullie vereniging mee te rijden op rit. Ik zou inderdaad graag lid willen worden, maar het enige probleem is dus gewoon dat ik en de pony zelf uit schalkhaar komen... als ik dan mee ga op een rit of ik heb dan menles... tsja dan moeten pony en wagen ook die kant op komen....

We hebben inderdaad even gezellig wat gedronken en gepraat ja Knipoog Zij een biertje, ik een paar cola'tjes, had best een biertje gelust hoor met dat weer, maarja, ik was met de auto he Clown.

Henk vertelde inderdaad gister dat de pony 123 kilo bleek te wegen. Ik zat daar het dichtste bij met 124 kilo Lachen (nooit geweten dat ik zoveel verstand had van het gewicht van pony's Clown )

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-07 13:03

Zo gaaf hoor! Gefeliciteerd! Haha!

love_fire

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-07 13:07

gaaf zeg! gefeliciteerd! leuke kleur! Lachen zo is die wel opvallend tussen die andere vosjes Tong uitsteken

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-07 13:08

love_fire schreef:
gaaf zeg! gefeliciteerd! leuke kleur! Lachen zo is die wel opvallend tussen die andere vosjes Tong uitsteken

Haha, inderdaad; nu word hij tenminste niet over het hoofd gezien Clown

Mloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-07 13:09

Ik ben erg benieuwd hoe ze er na de wasbeurt van gisteren uitziet!! Dus kom maar op met die foto's vanmiddag Knipoog

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-07 13:09

laquintatje schreef:
Ben benieuwd naar de nieuwe foto's! Veel plezier met dit schattige beestje!

Zal vanmiddag nieuwe maken Lachen

Ga hem denk ik vanmiddag ook even rondslingeren aan de longe, en even stukkie wandelen. Heb gister hem al beetje leren kennen tijdens het poetsen en knuffelen, maar wil ook eens kijken hoe hij 'op straat' reageert.

Hij is ook nog op bezoek geweest in onze achtertuin, en was net als Otje super mak Lachen Echt, een super leuk beestje, daar vertrouw ik mijn bijrijdstertje echt wel mee Knipoog

elinebakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-07 13:10

Oeh.. Laat ik eens mijn fotocamera meenemen als ik straks dat práchtige beestje ga bewonderen Tong uitsteken

Haha tot zo Joyce Lachen

naomi1

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-07 13:11

Meid, van harte gefeliciteerd met je toverbal!!!!

Misschien vonden de organisatoren, nadat je iets met ze hadden gedronken, jou de perfecte kandidaat voor de pony en hebben ze het gewicht van het diertje aan jou schatting aangepast zodat ze gegarandeerd een goede plek voor hem hadden. (Dat zou ik gedaan hebben als ik een pony ging verloten!) (Dus niet rot bedoeld hoor, dat je niet kunt schatten of zo, voordat het topic straks hieraan gewijdt gaat worden)

Ik volg je topic's altijd een beetje (omdat je ook in de shetten/ aangespannen zit) en ik wens je ook nog een veel sterkte met Otje, ze zal het wel warm hebben, en het nieuwe veulentje!!!!

Geniet van je pony!!!!!

Candorlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-07 13:16

hahahahahah dat is wel grappig Tong uitsteken
Gefeliciteerd en plezier met hem! Tong uitsteken

ELpatcho

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-07 14:53

leuk! lachuh wel beter dat die bij jou terecht komt en niet bij iemand met geen verstand van paarden die in een flat op de bovenste verdieping woont met een mini balkonnetje Knipoog

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-07 18:21

naomi1 schreef:
Meid, van harte gefeliciteerd met je toverbal!!!!

Misschien vonden de organisatoren, nadat je iets met ze hadden gedronken, jou de perfecte kandidaat voor de pony en hebben ze het gewicht van het diertje aan jou schatting aangepast zodat ze gegarandeerd een goede plek voor hem hadden. (Dat zou ik gedaan hebben als ik een pony ging verloten!) (Dus niet rot bedoeld hoor, dat je niet kunt schatten of zo, voordat het topic straks hieraan gewijdt gaat worden)

Ik volg je topic's altijd een beetje (omdat je ook in de shetten/ aangespannen zit) en ik wens je ook nog een veel sterkte met Otje, ze zal het wel warm hebben, en het nieuwe veulentje!!!!

Geniet van je pony!!!!!

Bedankt Lachen haha, ik word gevolgd Tong uitsteken
Ja, heb er ook wel beetje aan zitten denken hoor, is toch wel vrij frappant... heb wel de rest v/d middag met die mensen zitten praten, dus zou zomaar kunnen...

In ieder geval wordt er wel gecheckt hoor; hij liep nog mee naar de weide, heeft nog 2x gebeld hoe het ging, komt straks nog wel keertje kijken, heb afgesproken dat ik wel moest bellen als het veulentje er was e.d. en ben ook nog verschillende keren door andere mensen van de vereniging gebeld hoe het met de pony ging Knipoog Dus dat komt echt wel goed Lachen

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-07 18:23

Isalover schreef:
leuk! lachuh wel beter dat die bij jou terecht komt en niet bij iemand met geen verstand van paarden die in een flat op de bovenste verdieping woont met een mini balkonnetje Knipoog

Dat zou zowiezo niet gebeuren. Al zóu zo iemand de pony accepteren, die vereniging zou daar toch niet mee akkoord gaan en ik weet wel zeker dat ze dan die pony zouden weigeren af te leveren als zo'n iemand geen geschikte plaats voor een pony zou kunnen vinden...

Sandyislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-07 18:48

Gefeliciteerd met je shet! het is een leuke pony om te zien Lachen voelt hij zich al een beetje thuis? En heeftie al een naam of heb ik daar overheen gelezen Clown

elinebakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-07 19:39

Jaja, de foto's staan erop!
Dit vind ik persoonlijk de mooiste Tong uitsteken
Afbeelding

Joyce, ik pb je ff de link, dan kan je ze zelf in je topic plaatsen.

Caresse07

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-07 19:45

Wat een ontzettend leuke shet is dat, mooie kleur. Wat een bofkont ben jij zeg.

Stado

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-07 19:50

Gefeliciteerd!!! Jij boft, volgens mij is dit de ultime penny-droom. Haha! Ik heb vroeger idd ook vaak meegedaan met dat soort verlotingen, maar natuurlijk nooit gewonnen. Leuk joh!
Ik weet niet of iemand inmiddels al de kleur had genoemd, maar jij hebt een zwarte moorkopschimmel gewonnen Party!! Stoer beestje zeg!

(misschien is 'Moor' een leuke naam, aangezien hij een MOORkopschimmel is Clown ?)
Laatst bijgewerkt door Stado op 01-05-07 19:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Heartflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-07 19:50

whaahw dat is echt vet cool!!
gefeliciteerd..Haha!

Elja

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-07 19:55

Wat een onwijs leuk pony´tje!

_noukie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-07 19:59

gaaf zeg! leuke pony!
Je zou maar een pony winnen Knipoog Tong uitsteken

BeLoVeD

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-07 20:06

Wat leuk zeg gefeliciteerd! En wat een gezeur of het wel of niet legaal is, hij is bij jou in ieder geval goed terecht gekomen! Dus die kwestie doet er ff niet toe! Veel plezier met 'm!

chanora

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-07 20:20

Ja noem hem moortje Haha!