Arieskuh schreef:Vanaf 20.000 heb ik niet veel meer te zeggen denk ik, dan zorgt m'n moeder wel dat ie eruit gaat..

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Arieskuh schreef:Vanaf 20.000 heb ik niet veel meer te zeggen denk ik, dan zorgt m'n moeder wel dat ie eruit gaat..
tita schreef:Ze kunnen het bij een ander net zo goed of zelfs veel beter krijgen hoor
tita schreef:o dan denken jij en ik heel anders nu hoef ik niet zo snel bang te zijn dat ik Draak niet meer kan betalen ook al word ik werkloos maar nooit ook nooit zou ik gaan lenen voor een paard dan ben je dus echt niet slim bezig in mijn ogen.
Nadya schreef:Ik vind ook niet dat anderen kunnen beweren wat jij zal doen in zo'n geval, RK.
Dat weet je alleen maar zelf, lijkt me. Dat zij het wel zouden doen, prima, maar ze kunnen andere mensen echt niet inschatten over het gevoel wat jij voor je paard hebt. Niet ieder mens is het zelfde, gelukkig niet, zeg.![]()
Geld is leuk, maar geld is echt niet alles. Er zijn veel belangrijkere dingen in het leven voor mij (gezondheid, liefde en mijn gezin inclusief ons paard en onze katten). Daar kan geen miljoen tegen op!!!
xKatleentjex schreef:Nadya schreef:Ik vind ook niet dat anderen kunnen beweren wat jij zal doen in zo'n geval, RK.
Dat weet je alleen maar zelf, lijkt me. Dat zij het wel zouden doen, prima, maar ze kunnen andere mensen echt niet inschatten over het gevoel wat jij voor je paard hebt. Niet ieder mens is het zelfde, gelukkig niet, zeg.![]()
Geld is leuk, maar geld is echt niet alles. Er zijn veel belangrijkere dingen in het leven voor mij (gezondheid, liefde en mijn gezin inclusief ons paard en onze katten). Daar kan geen miljoen tegen op!!!
Ben ik het roerend mee eens.
Doet me trouwens aan iets denken. Ik vraag me af als je echt wel alles zou doen voor het geld (je stelt nu voorop dat als je een hoog bedrag krijgt je wel anders zou piepen).
Zou je ook met een jongen gaan voor het geld?
Ik niet, en ik kan het weten want ik heb die kans gehad. Er is eens een jongen helemaal gek van me geweest. Eerste keer dat ik bij hem thuis kwam wist ik niet wat ik zag. Ik meende even dat ik in een film was terrechtgekomen, zo'n kast! Hij had gewoon zijn eigen verwarmde binnen privézwembad met kleedkamers en al (en geen onozel plonsbad, een serieus zwembad van 2 diep). Had ik toen toegehapt en kon ik hem nu nog altijd bekoren, dan zat ik voor de rest van mijn leven goed.
Maar ik heb hem afgewezen en in de plaats daarvan iemand gekozen uit een gewoon arbeidersgezin waar ze hard moesten werken om gewoon rond te komen.
Ik heb tot de dag van vandaag nog altijd geen spijt van dat ik dat luxeleven aan mijn neus voorbij heb laten gaan. Zou jij dat wel hebben?
runningkawa schreef:Wat is achterlijk hoog?
het bod wat ik heb gehad is meerdere malen hoger dan het bedrag wat jij hier zegt.
Meer dan het 10 voudige dat wat ik voor hem betaald heb.
En die persoon komt 5x terug of hij hem echt niet kan kopen.
Dan kan ik er zeker vanuit gaan dat zijn bod echt niet het eind bedrag was wat hij er voor wilde geven.
En ja, we konden het goed gebruiken.
We hadden toen net een huis gekocht, dus ja zeer welkom.
Maar nee hij gaat niet
Daar is hij mij veel te speciaal voor.
Dus als andere zeggen, je denkt wel anders als je een goed bod krijgt
Nee, want dan was hij wel weg geweest
Ik had hem toen nog geen jaar..nu 12 jaar later is hij me nog veel dierbaarder.
Kyralovertje schreef:'Alles' is te koop..
Als iemand een achterlijk hoog bedrag biedt voor mijn paard of pony, dan zal ik er zeker wel over nadenken deze te verkopen.
Niet dat ik het leuk vindt, maar fantasieboden krijg ik niet dagelijks.
(en dan heb ik het wel over een echt abnormaal bod, en geen 1000 meer dan mijn paard evt. waard zou zijn)