runningkawa schreef:Met jou valt niet te praten
wat ben jij een naar mens....
jij denkt alleen maar aan jezelf, juist daarom zet jij je paard in de blub
lekker goedkoop
Je denkt dus totaal niet aan de behoeftes van een paard, als wil je dat wel zo over laten komen
Alleen maar ikke ikke
Er is niks mis mee als een paard de hele dag in een droge paddock staat samen met andere
Natuurlijk is de hele dag in een droge wei fijner, maar helaas, dat kan niet overal in NL.
nee hoor, ik denk niet aan mezelf, integendeel, ik heb ze zelf laten kiezen.
ze staan nou samen in een kudde op een weiland, die een halve meter hoger ligt dan de rest (droog), op 3 hectare met schuilgelegenheid op land. terwijl ik ook 6 stallen heb. dus wil je niet zeggen dat ik alleen aan mezelf denk! misschien dat jij beter die spiegel voor je kunt houden.
ik ben het eens dat je dat niet overal kunt bieden, maar in jou optie is 24 uur weidegang geen goed plan en idem aan 24/7 op stal. voor jou teld alleen de middenweg, terwijl er mensen zijn die paarden hebben, waarvan ze alleen 24 op de weide kunnen die het heel goed naar 't zin hebben!
en met mij valt zeker te praten, maar om elke keer mensen te pakken die 24/7 paardjes hebben slaat totaal alles, die zullen vast niet slechter hebben dan jouw paarden!!