Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lynn_Nikita schreef:zijn weer een stap verdre
vanmorgen gelongeerd met zadel op. Ze bleef braaf staan met zadelen, eerst niet aangesingeld, maar toen ik dat wel deed ook niks aan de hand. Longeren ging goed, 10 minuutjes gestapt en gedraafd. erna kwam ze bij me kroelen, heel lief
Soms denk ik echt,,, is het wel de goeie die ik heb meegenomen???
Lynn_Nikita schreef:zijn weer een stap verdre
vanmorgen gelongeerd met zadel op. Ze bleef braaf staan met zadelen, eerst niet aangesingeld, maar toen ik dat wel deed ook niks aan de hand. Longeren ging goed, 10 minuutjes gestapt en gedraafd. erna kwam ze bij me kroelen, heel lief
Soms denk ik echt,,, is het wel de goeie die ik heb meegenomen???
slimmerik schreef:Ik begin nou toch wel errug te twijfelen hoor. Denk er wel aan dat ze lééééééévensgevaarlijk is. Niet te vertrouwen en eigenlijk een killer is !!!![]()
Lynn_Nikita schreef:ja, gelukkig alles nog goe dgekomen, ga alleen Lynn nu verkopen dus als je iemand weet. Toch fijner als ze in de buurt blijft staan he.
Duurt nog wel ff maar kom wel eens langs bij jouw stal met paloma Blanca
poes schreef:Ik heb blijkbaar weer wat gemist.. Is Paloma nu gekocht van die handelaar waar die bijstond voor die belachelijk hoge prijs? Was er weinig kans dat ze van daaruit een leuk baasje ging vinden (niet slecht bedoeld, maar als ik hoor dat Lynn_Nikita zich in de schulden gewerkt heeft door haar te kopen)?