ingetarita schreef:ik kan nog wel een site suren om te bewijzen hoor maarja helpt blijkbaar niks hier:S zembla gaat morgen ochtend om half 9 weg naar allison
jij bent de eigenaresse van zembla niet.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ingetarita schreef:ik kan nog wel een site suren om te bewijzen hoor maarja helpt blijkbaar niks hier:S zembla gaat morgen ochtend om half 9 weg naar allison
Sylvester06 schreef:ingetarita schreef:ik kan nog wel een site suren om te bewijzen hoor maarja helpt blijkbaar niks hier:S zembla gaat morgen ochtend om half 9 weg naar allison
jij bent de eigenaresse van zembla niet.
ingetarita schreef:wat is IP?
danilo schreef:ingetarita schreef:wat is IP?
Ach schei uit zeg!!!!
Ik ben geen computer nerd maar zelf ik weet dat!
Je maakt het voor jezelf echt niet makkelijker zo!!!!!
Geef nou eens je mening wat je ervan vind nu je al deze dingen weet???
Wie je ook mag zijn!
Arabian_Girl schreef:IP is gechekt was niet t zelfde MAAR er klopte iets niet
Mar77 schreef:Mocht ze wel de eigenaresse van Zembla zijn dan is dit niet echt een warm onthaal voor haar op bokt.
Om het hele verhaal te begrijpen moet je minstens een uur bijlezen.........
Mar77 schreef:Mocht ze wel de eigenaresse van Zembla zijn dan is dit niet echt een warm onthaal voor haar op bokt.
Om het hele verhaal te begrijpen moet je minstens een uur bijlezen.........
geit schreef:euhm ik reageer hier nu voor het eerst maar dit poste de nieuwe eigenaar van zembla op cavaletti:
Zembla
Geplaatst: 02-02-07 19:04 Onderwerp:
--------------------------------------------------------------------------------
Ik heb vroeger weleens op die pony gereden. Zoals ik al zei ken ik die mensen al 4jaar ofzo.
En die pony staat nog niet op stal. Die komt pas volgende week
Naar boven
Hoe kan het dan zijn dat dat meisje wat hier zegt de oude eigenaar van zembla te zijn dat die niks van dit alles afweet?
kekaro schreef:geit ik snap er ook helemaal niks meer van
vind het een enge bedoening worden
groot complot maar tegen wie precies weet ik nog niet.....