Buff schreef:@ Shaar, de paarden mankeren niets!
Ok, dat is in ieder geval goed nieuws. Ik kon het uit de beginpost niet echt opmaken, of ik heb het gewoon verkeerd begrepen...
Maar dan vind ik het wel echt een vreemd verhaal worden!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Buff schreef:@ Shaar, de paarden mankeren niets!
Faelivrin schreef:[***] schreef:Ik kijk dat ook (te) veel, maar heb ook gezien dat het nepbloed was (wat ze voor films oid gebruiken!)
Maar ik bedoel dat ze met vloeistof kunnen zien of het echt bloed is?
Cheveyo schreef:Hoeveel kost zo'n bloedonderzoek dan? Vreemd dat je dat zelf moet betalen hoor! Heel frapant!
Hoop dat die bokker wat voor je kan betekenen zodat je iig weet wat voor bloed het is.
Elaine schreef:Ja oke. Maar wie zegt dat dat gedaan is?
Faelivrin schreef:Elaine schreef:Ik kijk dat ook (te) veel, maar heb ook gezien dat het nepbloed was (wat ze voor films oid gebruiken!)
Maar ik bedoel dat ze met vloeistof kunnen zien of het echt bloed is?
Faelivrin schreef:[***] schreef:Ja oke. Maar wie zegt dat dat gedaan is?
Als ze met zekerheid kunnen stellen dat het bloed is, lijkt me dat het gedaan is?
Cheveyo schreef:Hoeveel kost zo'n bloedonderzoek dan? Vreemd dat je dat zelf moet betalen hoor! Heel frapant!
Hoop dat die bokker wat voor je kan betekenen zodat je iig weet wat voor bloed het is.
superwoman schreef:Cheveyo schreef:Hoeveel kost zo'n bloedonderzoek dan? Vreemd dat je dat zelf moet betalen hoor! Heel frapant!
idd. Het is vrij bekend, dat een geflipte moordenaar zich vaak eerst met dieren bezig houdt en daarna de stap naar het vermoorden van mensen maakt.
Bij elke dierenmishandeling zouden ze veel meer moeten doen om het op te lossen om zo eventuele mensenslachtoffers te kunnen voorkomen...
(*niet dat ik vind dat dieren-mishandeling minder ernistig is, dan mensen-mishandeling.
Gelukkig zijn de paarden verder nog in orde, maar die persoon(en) is(zijn) wel geflipt en moet opgepakt worden.
Cayusejuhh schreef:de TR heeft getest dat het echt bloed was.. terplekke.. Dus dat is uitgesloten dat het nep was
alle paarden zijn gecheckt.. door 4 willekeurige personen en de DA.
Die mankeren niks.
Ik zit nu met iemand in gesprek.. En het bevestigd heel hoop..
Ik kom er later op terug