Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
BarbaLala schreef:kimberley77; je bedoelt het forum van opgelicht?
En inderdaad, ze werden ook in de bit genoemd! heb ik ook gelezen, echt een schande!
bit zou eerst wat van de achtergrond van de fora moeten weten voor ze zomaar iets plaatsen!
Cinnepin schreef:oh sorry, ja had niet alles gelezen.
BarbaLala schreef:kimberley77; je bedoelt het forum van opgelicht?
En inderdaad, ze werden ook in de bit genoemd! heb ik ook gelezen, echt een schande!
bit zou eerst wat van de achtergrond van de fora moeten weten voor ze zomaar iets plaatsen!
Cheveyo schreef:mijn kwartje valt ook, hier ook geen activeringsmail.
kinscem schreef:Aangezien je al niet duidelijker kan zijn roept dit bij mij al weer erg veel vraagtekens op, en als je deze stal kent en je weet wat ze doen waarom ga je dan daar met je stichting heen genoeg andere stallen. En trouwens weten die ouders verzorgers etc van die kinderen ook wat er gebeurt op die stal dat jullie bezoek krijgen van AID bijv. Ik zou niet graag mijn kinderen patienten op zulke paarden laten rijden?
Ik vind je verhaal persoonlijk gel*l.
slimmerik schreef:Beste professor, alleen al het feit dat uw verhaal u ineens na 2 weken te binnen schiet wekt bij mij enig gegrinnik (lees: hoongelach) op. Wat is er gebeurd?? Heeft u snel bij de KvK de namen van de personen in het bestuur gewijzigd??
En zeker hebben wij respect voor de mishandelde kinderen en volwassenen maar bij mij geldt de regel: iemand die geen respect heeft voor dieren heeft dat zeker niet voor mensen. Dus kijk eerst eens naar de paarden op het adres waar uw stichting gevestigd is dan heeft u de komende tijd meer als genoeg te doen.
Professor schreef:
Dank u voor de veronderstellingen. Geldt voor u waarschijnlijk zo de waard is vertrouwd hij zijn gasten.
slimmerik schreef:Professor schreef:
Dank u voor de veronderstellingen. Geldt voor u waarschijnlijk zo de waard is vertrouwd hij zijn gasten.
Moet u toch teleurstellen. Mijn paarden komen geen eten tekort en worden niet mishandeld. Geldt ook voor de ruim 200 koeien die bij ons op stal en in de wei staan. Wij worden periodiek door AID en DA gecontroleerd en hebben tot nu toe niet anders gehoord dan "uitstekend". Wij stellen ons bedrijf ook open voor schoolbezoeken en open dagen voor fietsers en toeristen. Bij ons valt (in tegenstelling tot jullie stal) niets op te merken.