Babs schreef:Kijk, als je steeds topics plaats met foto's en top uitslagen, dan vind ik dat je inderdaad ook moet 'durven' melden wanneer het minder goed is gegaan. Je roept dat eigenlijk over jezelf af, door jezelf veel in de picture te stellen.
Hoe het verder gelopen is, tsja....
Maar is het nou écht nodig om hier 10 pagina's mee te vullen?
Ik zou zeggen: slotje?!
Het is echt niet dat ik dat niet durf te melden hoor, kom op zeg nee, zo zit ik ook niet in elkaar.
Maar gezien het 'subtiele' bokt van af en toe, vond ik het raadzaam (;) ) om eens even goed na te denken wat ik duidelijk wilde maken en vooral op welke manier. Beetje jammer dat iedereen dan gelijk aan het speculeren is en weet ik het allemaal, waardoor mijn reactie uitgesteld werd tot maar liefst half 1. Maar anders dan had ik hier gereageerd, dat wil je niet eens weten...
Denk dat de Modjes me dat NIET in dank hadden afgenomen. In tegenstelling tot een aantal mensen denk ik dit keer na voordat ik wat zeg. In het verleden heb ik eerst gedaan en toen gedacht, toen kreeg ik een OW, en daar heb ik van geleerd. Precies zoals de bedoeling was.
Bovendien dat mensen zo snel al een reactie verwachten is ook een beetje overdreven, ik was nog niet eens thuis of er werd al gezegd dat t zo lang duurde. Sorry hoor, maar ik zat in Limburg.
Daar komt bij dat Bokt niet mijn leven beheerst... ik ben er wel veel te vinden, maar ik ben ook een druk bezet persoon.