Shanna en Taco a.s. zondag hun debuut...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Liberte

Re: Shanna en Taco a.s. zondag hun debuut...

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 00:45

Shanna16 schreef:
Fijn, dat ook weer uit de wereld.

Wil alleen nog even kwijt dat ik het wel ontzettend laag vind als je toe gaat voegen op msn met de woorden: 'Weet jij je score nog niet! Bokt wel, check je topic!'
Met daarbij de link.

Sorry hoor, maar dat vind ik wel heel erg onder de gordel... misschien moet de desbetreffende persoon even nadenken over de gevolgen van zo'n rotopmerking...

Jeetje wel heel erg laag van diegene die dat heeft gezegd!

geit

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 00:46

waar ging het topic ook alweer over? Tong uitsteken
haha nee geitje euhm geintje.
maja ik gaat maar slapen en lees morgen wel de 100 pagina's die er bij gekomen zijn door Tong uitsteken

Liberte

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 00:48

pharagirlke schreef:
ik zeg wel meer wat nergens op slaat Haha! Haha! Het feit dat iedereen zich aangesproken lijkt te voelen (gezien ze er op reageren) maakt dat het toch niet zo loos was als het op het eerste zicht laat uit schijnen Clown

sha_: geen probleem Knipoog jij leest het tenminste al! Clown

Je mag er toch wel op reageren ook al voel je er niet aangesproken bij? Ik weet dat het niet over mij gaat, want ik heb ongeveer maar 2 reacties geplaats op de vorige bladzijdes, maar dan mag ik het wel nergens op slaan vinden. Knipoog

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 00:49

uhu vandaar dat ik ook al begon met 'ik zeg wel meer wat nergens op slaat!'
Maar goed, heb een vermoeiende dag achter de rug, ik ga slapen! Shan, jammer van je punten maar ik ben der zeker van dat je je uiterste best hebt gedaan! Enneuh, heb je der van genoten? ( Knipoog )

delerium

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 00:49

Shanna16 schreef:
Fijn, dat ook weer uit de wereld.

Wil alleen nog even kwijt dat ik het wel ontzettend laag vind als je toe gaat voegen op msn met de woorden: 'Weet jij je score nog niet! Bokt wel, check je topic!'
Met daarbij de link.

Sorry hoor, maar dat vind ik wel heel erg onder de gordel... misschien moet de desbetreffende persoon even nadenken over de gevolgen van zo'n rotopmerking...

Was dat die ene onbekende waar je het over had?

EDIT; naam weggehaald
Laatst bijgewerkt door delerium op 16-10-06 00:56, in het totaal 1 keer bewerkt

jaggie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 00:50

heerlijk dat Bokt gemuts toch ook altijd hier Rock-on, dudes!

delerium

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 00:51

Aw, dat was een quote ipv pb....

Liberte

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 00:52

Ik ga ook maar eens,
En Shanna, zonde dat je het net niet gehaald hebt, maar niet iedereen heeft altijd geluk. Lachen Het gaat erom dat je plezier hebt gehad en dat je de kans kreeg om zo'n grote uitdaging te krijgen en er ook wat van te leren!
Veel succes met je andere toekomstige wedstrijden met Watch Me! Lovers

Tanja_dB

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 00:53

Zozo, in 1 keer goed! Knap hoor!

Heb haar zojuist ook geemaild dat het niet zo bedoeld was, en dat is ook echt zo. ja ik heb misschien wat krom geforumleerd, maar het enige wat ik wilde bereiken is dat er een reactie kwam van shanna zelf!
Laatst bijgewerkt door Djilna op 16-10-06 12:50, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: quote verwijderd

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 00:53

Ja vooral de behendigheid en het boscrossen.
Met behendigheid ben ik overigens 5e geworden.
Kunnen Taac en ik toch nog wat... Knipoog

@ delerium: ja die, maar of dat nou zo verstandig is om hierneer te zetten...

Overigens krijg ik net een mailtje van de desbetreffende persoon, dus zand erover. Was blijkbaar niet zo bedoelt en ik ben echt de beroerdste niet. (Gaat mail beantwoorden).

delerium

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 00:56

sorry, zat op quote ipv pb; heb al geedit....

SillyB

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 01:01

nou lekker bezig weer dames, shanna jammer dat je het niet hebt gehaald. Groot gelijk dat je eerst even bezint voordat je iets ging plaatsen (bezint eer je begint). Vind het echt schandalig dat mensen in dit topic gaan eisen dat je antwoord hier.
Bokt is leuk voor tips en discussies, maar verantwoording afleggen? sorry hoor maar daar kan ik echt niet inkomen

pimpeloentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 08:35

@Silviabol, ik denk dat het voornamelijk was omdat Shanna grote verhalen had eerst, en nadat ze verliespunten rijd op eens wel in het topic kwam maar geen punten vertelde. Wie a zegt moet ook b zeggen. Waarschijnlijk totaal niet zo door haar bedoelt maar het kwam in ieder geval wel zo over Knipoog Ik moet eerlijk zeggen dat ik het ook vrij naief vind maar goed. Daarnaast vind ik haar manier van aandacht zoeken inderdaad een beetje overdreven, maar nogmaals, dit is MIJN mening. Het gaat niet om die verliespunten, ze rijd goed genoeg! Het gaat om haar houding en met veel bombarie topics openen. Dat werd toen ook al in het topic gezegd waarin bleek dat ze Taco ging rijden, en nu kwam het uit. Tja, volgende keer beter dan zou ik zeggen! Lachen
Jammer van je punten! Als ik jou was zou ik juist nog wel een paar keer starten om er een beter gevoel van te krijgen Lachen
Laatst bijgewerkt door pimpeloentje op 16-10-06 09:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-06 08:50

Nou laat ik me als eigenaresse ook nog maar even melden.
Toen we weggingen wist Shanna nog geen punten.
We kregen te horen of je winst had of niet.

De proeven die Shanna reed waren niet winstpunt waardig maar dit was wel heel erg laag!
Maar goed het blijft natuurlijk een jurysport Lachen
De reden waarom ze niet vaker start is ook al een paar keer genoemd.
Ze zou hem 1x starten om te kijken of het zou lukken.
Shanna en ik hebben het beide veel te druk en de afstand is ook nog eens 2 uur reizen.

We hebben beide een super gezellige dag gehad en dat blijft het belangrijkst.. winstpunt of verliespunt.

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 10:27

Jeetje Shanna wat zonde nou Ach gut
Succes met Watch Me !

San_Fox

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 10:53

Ik heb het hele topic is doorgelezen, heb ook het vorige (geheimzinnige) topic doorgelezen, en kan me in haast alle opmerkingen wel vinden!

Ik ken het gevoel om eens minder te rijden, maar veel succes met je nieuwe Shanna! Je hebt iig je best gedaan.

Bluem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 10:58

En ook ik heb het topic doorgelezen (net zoals die andere ivm taco) en vind niet dat shanna verplicht is hier onmiddellijk een uitgebreid verhaal neer te zetten. Ze heeft haar proef nog niet gereden of er wordt hier door sommige al in geur en kleur een heel verhaal verwacht. Zeker als je een verliespunt hebt en ging voor een winstpunt, kan ik er inkomen dat je wel even tijd wil om het te laten bezinken en na te denken over wat je gaat zeggen. Ik denk dat er best wel een deftige reactie van haar kant gekomen zou zijn. Maar misschien niet in de eerste minuut dat ze thuis was nee. Knipoog

Djuukiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 11:11

pimpeloentje schreef:
@Silviabol, ik denk dat het voornamelijk was omdat Shanna grote verhalen had eerst, en nadat ze verliespunten rijd op eens wel in het topic kwam maar geen punten vertelde. Wie a zegt moet ook b zeggen. Waarschijnlijk totaal niet zo door haar bedoelt maar het kwam in ieder geval wel zo over Knipoog Ik moet eerlijk zeggen dat ik het ook vrij naief vind maar goed. Daarnaast vind ik haar manier van aandacht zoeken inderdaad een beetje overdreven, maar nogmaals, dit is MIJN mening. Het gaat niet om die verliespunten, ze rijd goed genoeg! Het gaat om haar houding en met veel bombarie topics openen. Dat werd toen ook al in het topic gezegd waarin bleek dat ze Taco ging rijden, en nu kwam het uit. Tja, volgende keer beter dan zou ik zeggen! Lachen
Jammer van je punten! Als ik jou was zou ik juist nog wel een paar keer starten om er een beter gevoel van te krijgen Lachen

Ik ben het er ook mee eens. En met Netje.. Maarja, er is nu toch niks meer aan te doen. Maarja ik blijf erbij, het gaat bij iedereen wel eens een keer mis!

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 11:22

Lenn schreef:
Afbeelding

*gaat hetzelfde doen*

CynthiaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 11:25

Dito schreef:
En ook ik heb het topic doorgelezen (net zoals die andere ivm taco) en vind niet dat shanna verplicht is hier onmiddellijk een uitgebreid verhaal neer te zetten. Ze heeft haar proef nog niet gereden of er wordt hier door sommige al in geur en kleur een heel verhaal verwacht. Zeker als je een verliespunt hebt en ging voor een winstpunt, kan ik er inkomen dat je wel even tijd wil om het te laten bezinken en na te denken over wat je gaat zeggen. Ik denk dat er best wel een deftige reactie van haar kant gekomen zou zijn. Maar misschien niet in de eerste minuut dat ze thuis was nee. Knipoog

Afgod
Helemaal gelijk!

Shanna=> Jammer voor je meid, ik had je die winstpunt zo gegunt. Maar als ik op bokt kom kijk ik toch nog steeds of er foto's bij HAW staan van jou. Want dat ziet er altijd goed uit, ik hoop ooit ook zo te kunnen rijden Knipoog

Babs

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 11:26

Kijk, als je steeds topics plaats met foto's en top uitslagen, dan vind ik dat je inderdaad ook moet 'durven' melden wanneer het minder goed is gegaan. Je roept dat eigenlijk over jezelf af, door jezelf veel in de picture te stellen.
Hoe het verder gelopen is, tsja....
Maar is het nou écht nodig om hier 10 pagina's mee te vullen?
Ik zou zeggen: slotje?!

trisca

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 11:28

Anoukie schreef:
Lenn schreef:
Afbeelding

*gaat hetzelfde doen*

Inderdaad.
Jammer dat je het niet nog een keer gaat proberen.. Je hebt in het verleden toch Z gereden bij de pony's? Ik heb namelijk wel altijd het idee dat er bij de paarden toch wel iets meer van je wordt verwacht. Zou het daarmee te maken kunnen hebben?

Ik zou trouwens alleen nog maar meer drang hebben om het nog een keer te proberen, je startkaart heb je al.. Knipoog

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 11:29

trutje schreef:
Shanna=> Jammer voor je meid, ik had je die winstpunt zo gegunt. Maar als ik op bokt kom kijk ik toch nog steeds of er foto's bij HAW staan van jou. Want dat ziet er altijd goed uit, ik hoop ooit ook zo te kunnen rijden Knipoog

Gunnen is iets anders dan verdienen, en dit is geen aanval naar Shanna toe, maar Kelly had bijv. dit weekend wel een winstpunt, die traint haar eigen suf. Shanna had gedacht er drie keer op te stappen en een punt te rijden, zo zie je maar weer dat dit niet altijd goed afloopt Lachen

pimpeloentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 11:35

Bij de paarden is het inderdaad wat strenger allemaal. Maar met Flower en Babs ben ik het wel eens.

Hoogmoed komt voor de val!

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 11:37

Babs schreef:
Kijk, als je steeds topics plaats met foto's en top uitslagen, dan vind ik dat je inderdaad ook moet 'durven' melden wanneer het minder goed is gegaan. Je roept dat eigenlijk over jezelf af, door jezelf veel in de picture te stellen.
Hoe het verder gelopen is, tsja....
Maar is het nou écht nodig om hier 10 pagina's mee te vullen?
Ik zou zeggen: slotje?!

Het is echt niet dat ik dat niet durf te melden hoor, kom op zeg nee, zo zit ik ook niet in elkaar.
Maar gezien het 'subtiele' bokt van af en toe, vond ik het raadzaam (;) ) om eens even goed na te denken wat ik duidelijk wilde maken en vooral op welke manier. Beetje jammer dat iedereen dan gelijk aan het speculeren is en weet ik het allemaal, waardoor mijn reactie uitgesteld werd tot maar liefst half 1. Maar anders dan had ik hier gereageerd, dat wil je niet eens weten...
Denk dat de Modjes me dat NIET in dank hadden afgenomen. In tegenstelling tot een aantal mensen denk ik dit keer na voordat ik wat zeg. In het verleden heb ik eerst gedaan en toen gedacht, toen kreeg ik een OW, en daar heb ik van geleerd. Precies zoals de bedoeling was.

Bovendien dat mensen zo snel al een reactie verwachten is ook een beetje overdreven, ik was nog niet eens thuis of er werd al gezegd dat t zo lang duurde. Sorry hoor, maar ik zat in Limburg.
Daar komt bij dat Bokt niet mijn leven beheerst... ik ben er wel veel te vinden, maar ik ben ook een druk bezet persoon.