Zadels bij de trekpleister?!?!?!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Waikiki

Re: Zadels bij de trekpleister?!?!?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 14:52

dan zou ik er helemaal niet aan beginnen (zou ik toch al niet hebben gedaan maar goed....)

@ShannaY: er zit een groot verschil tussen een zadel dat op de rug voor een leven dier moet, of belgische bonbons Clown

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 14:54

ShannaY schreef:
Jij bent ook een beginnende ruiter neem ik aan? Want met een twee dehands zadel kan je paard veel sneller rug problemen krijgen als met een nieuw zadel. Omdat een 2/3/4de hands zadel al vervormd is naar de rug van het paard waar hij voorheen van was. De leren paardrijlaarzen van jou vriendin zitten jou toch ook niet lekker ook al heb je dezelfde maat? DAT is pas waar veel mensen de fout bij in gaan!

Denk dat het een prima zadeltje voor dat geld is. En verstand? Als de mensen in de ruitersportzaken verstand hebben van zaken. Die worden er ook gewoon goedkoop in gegooid.. Of je je nou een zadel van 2000 euro laat aanpraten door een "expert" die langs komt, of er zelf eentje koopt, en iemand met KENNIS ernaar laat kijken.

Nee, 11 jaar. En ja, met een 2de hands is de kans er ook.
Maar een zadel van de trekpleister vervormt niet naar de rug van je paard.
Echt niet. Die kwaliteit is daar gewoon niet naar, dat kan niet.

Ik neem aan dat de werknemers van ruitersportzaken er wel degelijk verstand van hebben.
Anders zou het erg zonde zijn om je daar te laten adviseren.

Neon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 15:03

ShannaY: ik zou ook echt de grootste lol hebben als ik zo'n mailtjes kreeg Haha! ik bedoel ik lig hier al vanaf het moment dat dit topic gestart werd helemaal dubbel Haha!

OOO en er wordt nergens ook maar iets gezegd over garanties... kortom NEE er zijn geen garanties... je kunt dat ding wel direct terug sturen als het niet past...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 15:15

Faelivrin schreef:
Nee, 11 jaar. En ja, met een 2de hands is de kans er ook.
Maar een zadel van de trekpleister vervormt niet naar de rug van je paard.
Echt niet. Die kwaliteit is daar gewoon niet naar, dat kan niet.

Ik neem aan dat de werknemers van ruitersportzaken er wel degelijk verstand van hebben.
Anders zou het erg zonde zijn om je daar te laten adviseren.

Wat een voor-oordeler ben jij zeg, ongelooflijk. Ik snap eigenlijk niet waar je het lef vandaan haalt om zo te oordelen over iets wat je nog nieteens aangeraakt of gezien hebt. Het zadel is van leer, en je hoeft echt geen gevorderde ruiter te zijn om te kunnen weten dat leer altijd mee rekt en vervormd, hoe goedkoop spul de opvulling ook is, vorm krijgt het écht wel. Zou je toch écht wel moeten weten naar 11-jaar ervaring.

Jammer hoe naief sommige mensen kunnen zijn...
Mensen in een ruitersport winkel hebben bij lange na niet het verstand dat ze moeten hebben! En de ruiter zelf al helemaal niet, blijkt.

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 15:18

Het punt van dit topic is gewoon dat er zadels worden verkocht bij de trekpleister. Sorry hoor maare dat vind ik nou echt niet kunnen, dat een drogisterij zadels verkoopt! Ik bedoel; DROGISTERIJ????!!!! zie je het voor je dat je daar loopt, deo, shampoo, zadels, parfum?? Clown

sabby

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 15:20

nee daarom verkopen ze het ook niet in de winkel...
wat pas 9 pagina's eerder is vermeld..
tralalala..of je leest helmaal niet Haha!

(ik ga nu echt turven hoor; wie kan/wil niet lezen Haha! )

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 15:22

ik heb ook een leven hoor, ik heb niet veel tijd dus ik ga echt geen 9 blz's doorlezen waar toch alleen maar een "discussie" is. Het punt is gewoon dat Trekpleister zadels verkoopt, of het op de website staat of in de winkel. Doet er niet toe! vind jij het dan normaal dat ze die dingen verkopen? want zo komt het wel over! Knipoog

Mistic

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 15:25

Is er iemand die de voorwaarden van de site af kan halen. Bij mij opend deze niet.

Neon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 15:26

Als je het zou lezen casperrr dan zou je zien dat ze het niet normaal vind Haha!

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 15:27

als ik terug lees, dan zie ik dat het ze het wel normaal vind Knipoog of het moet nou grote sarcasme zijn Haha!

Neon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 15:28

En de voorwaarden openen inderdaad niet Mistic...

@ Casperr: begrijpend lezen is inderdaad moeilijk....

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 15:32

Neon schreef:
En de voorwaarden openen inderdaad niet Mistic...

@ Casperr: begrijpend lezen is inderdaad moeilijk....

Citaat:
ja inderdaad..ik heb er 2 thuisliggen.
en ik denk ook dat ik er alles vanaf weet alleen omdat ik af en toe eens achter de kassa sta..
wat denk je zelf? dat ik dan zo zou reageren???
blijkbaar wel trouwens

en over de geloofwaardigheid van het bedrijf? zucht; ook iemand die niet leest (blijft boeiend ) in welk opzicht wordt je ookal weer bedonderd? uuh; ohja over t feit dat je een zadel koopt en een zadel thuis krijgt! jeeetje..dat kan toch niet!
ooooh over t feit dat het zadel niet op maat gemaakt is voor jouw paard? mm ff denken; nee dat stond niet in de beschrijving
misleiding...waaaaar dan? omdat er info mist? opnieuw (check Neon ook); dat is geen misleiding

Citaat:
ja goed he!!!!
ik zei toestrax al; ik kom gewoon in de verleiding om er een te bestellen

enne; we komen ook steeds weer op hetzelfde punt uit > blijft interessant

tis trouwens niet van Trekpleister uit he..check de voorwaarden maar eens..ze benadrukken dat alles via die voordeel.. gaat (voordeel wat was t ook alweer?)

juist ze vind het niet normaal..... Koe

Irissje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 15:37

Kijk voor de aardigheid ook is op kruidvat.nl ( http://www.internetvoordeel.nl/products ... 17293.html ) Ik wil het allemaal niet goed praten want het is gewoon raar. Maar ik werk al 4 jaar binnen A.S watson en het bedrijf is van de chinezen. Je kan tp en kv ze erop aanvallen dat ze deze dingen verkopen maar aan de andere kant wat dacht je van al die internetsites??? Je besteld wel een zadel op internet maar niet op kruidvat.nl? Sorry maar ik begrijp niet helemaal het verschil..Je kan bij een site toch ook niet zien hoe het zadel in werkelijkheid is? Dit kan je ook niet op kv/tp.nl. Alleen het feit dat tp en kv dit verkopen via internet is gewoon raar hier kan ik ook niet omheen. Haha! Vork

AnneMieKe_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 15:39

Jeetje wat een topic.
Waar maken jullie je in vredesnaam druk om?
Jullie doen of de Trekpleister een grote misdaad begaat.
Ze bieden alleen maar wat aan hoor, ze verplichten niemand het te kopen Verward

En zo verkeerd vind ik het zadel er nog niet uitzien.
Beetje naief om alleen op basis van de prijs te oordelen.

_karin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 15:39

Ja dat kan natuurlijk ook. Tong uitsteken

Neon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 15:40

@ Casperrr: sarcasme is het sleutelwoord... lees even een stuk terug en je zult het snappen....

Mistic

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 15:41

Zadels via internet kopen kan wel, maar wel als je van te voren je goed hebt laten inlichten.

Ik zou zelf nooit een zadel kopen via internet. Maar helaas zijn er mensen die het wel doen.

Toch zou ik wel willen weten wat er precies in de voorwaarden staat over retourneren, ik zie hier namelijk nog wel een addertje onder het gras.

Irissje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 15:42

AnneMieKe_89 schreef:
Jeetje wat een topic.
Waar maken jullie je in vredesnaam druk om?
Jullie doen of de Trekpleister een grote misdaad begaat.
Ze bieden alleen maar wat aan hoor, ze verplichten niemand het te kopen Verward

En zo verkeerd vind ik het zadel er nog niet uitzien.
Beetje naief om alleen op basis van de prijs te oordelen.

hier ben ik het ook nog wel mee eens ja! Trouwens dat gezeur over prijzen, tis net alsof tegenwoordig iedereen ''kickt'' op Pk of Anky. Een Anky zadel kan net zo verrot zitten als een tp zadel!

Irissje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 15:42

Mistic schreef:
Zadels via internet kopen kan wel, maar wel als je van te voren je goed hebt laten inlichten.

Ik zou zelf nooit een zadel kopen via internet. Maar helaas zijn er mensen die het wel doen.

Toch zou ik wel willen weten wat er precies in de voorwaarden staat over retourneren, ik zie hier namelijk nog wel een addertje onder het gras.

Ja daar heb je wel gelijk in! Ik ga binnenkort is ff uitzoeken hoe dat zit met retourneren..Ben erg benieuwd!

_Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 15:43

Een zadel is niet zo maar iets wat je even koopt, en dan met name bij de Trekpleister. Nagelbijten / Gniffelen

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 15:44

Nee ze verplichten zeker niet om het iemand te kopen, máár wie weet heeft iemand niet veel verstand van zadels? en denkt ow het ligt wel goed zo! ik geloof nou niet echt dat dat zadel wordt gebracht er een mannetje bij is die helemaal gaat kijken of dat zadel past! (of wel???) nee hoor ik zou het zadel gewoon kopen bij de ruitersportwinkel met iemand die veel verstand heeft van de zadels!!

@neon: ik zei toch ook in me bericht: of het moet sarcasme zijn en dan zeg je tegen mij begrijpend lezen is moeilijk Nagelbijten / Gniffelen

Neon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 15:49

casperrr schreef:
Nee ze verplichten zeker niet om het iemand te kopen, máár wie weet heeft iemand niet veel verstand van zadels? en denkt ow het ligt wel goed zo! ik geloof nou niet echt dat dat zadel wordt gebracht er een mannetje bij is die helemaal gaat kijken of dat zadel past! (of wel???) nee hoor ik zou het zadel gewoon kopen bij de ruitersportwinkel met iemand die veel verstand heeft van de zadels!!

@neon: ik zei toch ook in me bericht: of het moet sarcasme zijn en dan zeg je tegen mij begrijpend lezen is moeilijk Nagelbijten / Gniffelen

Ja en dus Casperrrtje bevestigde ik je vermoeden dat het om sarcasme ging... (is het kwartje gevallen joh Tong uitsteken goed zeg... Go jij! Go jij! )

Mensen die geen verstand van zadels hebben moeten gewoon niet zelfstandig een zadel bestellen... en TP heeft er totaal geen boodschap aan of het gekocht wordt door iemand die er wel of geen verstand van heeft als ze het maar verkopen... en het wordt bezorgd casperrr, dus inderdaad geen zadelpas-service onder begeleiding van een expert... en heel verstandig van je dat jij het niet zult kopen Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 15:52

Neon schreef:
en heel verstandig van je dat jij het niet zult kopen Lachen

Nagelbijten / Gniffelen Kunnen meer mensen uit dit topic inderdaad niet doen...

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 15:54

Neon schreef:
casperrr schreef:

Ja en dus Casperrrtje bevestigde ik je vermoeden dat het om sarcasme ging... (is het kwartje gevallen joh Tong uitsteken goed zeg... Go jij! Go jij! )

Mensen die geen verstand van zadels hebben moeten gewoon niet zelfstandig een zadel bestellen... en TP heeft er totaal geen boodschap aan of het gekocht wordt door iemand die er wel of geen verstand van heeft als ze het maar verkopen... en het wordt bezorgd casperrr, dus inderdaad geen zadelpas-service onder begeleiding van een expert... en heel verstandig van je dat jij het niet zult kopen Lachen

...?????? ok dan... Nors opkijken Verward ik ga maar weer, het word me hier een beetje te simpel.... Knipoog

Neon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 15:55

Bedoelde daar niks bots mee casperrr... met dat tot jij het niet zult kopen... ik zou het ook never nooit niet kopen, afgezien van het feit dat ik niet denk dat het een kwalitatief hoogstandje is heb ik ook te weinig verstand van zadels en passen Knipoog