veel sterkte nog,ik heb in een van mijn paarden boeken die over ziekte gaan ook enkele foto's tegen gekomen,met zulke gezwellen. Ik hoop dat alles goedkomt,jullie verdienen beiden nog mooie jaren!!!
soow k zag de foto's nu pas voor het eerst maar k schrok wel hoor k hoop egt dat hij snel beter word hoor en dat hij weer snel naar stal komt geef hem maar een dikke knuffel van me en zelf ook heel veel sterkte he k hoop maar dat hij egt snel beter word xxx carolien
ik heb lesey een dag of 4 geleden nog op msn gehad en zij zei toen dat zijn slijmvlies nog steeds aan het afsterven was. Maar dat hij nu niet meer zo bang was voor de artsen, zodat ze hem weer beter konden benaderen. Meer weet ik niet
Jemig zeg, heb net het hele topic doorgelezen. Wat een ellende! En die foto's... Wat ontzettend sneu voor je paard. Heel erg lief van je dat je hem deze kans geeft, hopelijk knapt hij heel snel op en krijgt hij geen last van complicaties!
Wat een verhaal zeg, heb ook net het hele topic doorgelezen. Die foto's waren echt indrukwekkend. Gelukkig kon je paardje toch nog geholpen worden. Ik had nog nooit gehoord dat zo'n operatie mogelijk was, gelukkig wel dus! Hopelijk komt hij er weer helemaal bovenop. Succes nog de komende weken, en ik hoop dat we snel weer goed nieuws te horen krijgen van je!
Sorry dat ik door een late reactie jullie onnodig ongerust heb gemaakt ! Bokt lag er vrijdag uit, en daarna ben ik hier eigenlijk niet echt meer geweest...
Zondag heb ik wat vliegen eitjes ontdekt in het stoma, maar die hebben ze gelukkig makkelijk weg kunnen halen..Is niet de bedoeling dat daar ook nog eens vieze maden komen ( hoewel die weer dood weefsel opeten, dus ergens ook weer nuttig zouden kunnen zijn )
Hoe dan ook.......het is afwachten hoe het verder gaat met het slijmvlies waar het stoma van gemaakt is....de arts verwacht dat er volgende week wel duidelijk kan worden of hij evt. nog een keer onder het mes moet , of dat het lijf het zelf op kan lossen.
Ik ben heel trost op hem, en hoop hem snel weer thuis te krijgen. Het is een ontzettend zware operatie met een herstel waar veel complicaties kunnen bij komen kijken, maar daarna , als dat voorbij is, worden er geen onverwachtse dingen verwacht.
Hopen dat hij weer snel thuis is dus ( verwacht, een week of drie), en dat er over twee maanden geen uitzaaiingen blijken te zijn die toendertijd nog niet zichtbaar waren !
Heb ook het idee dat hij wat dikker wordt, hij wordt iedergeval vol gepropt met peen hihi, en staat overdag buiten aan het gras te knabbelen ! Zal binnenkort weer wat foto's plaatsen.
nou een super update zullen we maar denken hopelijk kan hij idd snel naar huis, waar je alle tijd voor hem heb. scheelt in elk geval heen en weer rijden. Beterschap voor je ventje
Hee Lesley.. gelukkig dat het allemaal goed is gegaan.. En wat ook belangrijk is.. Wees trots op jezelf! En ook op je mooie paardje, maar dat jij echt heb laten zien aan mensen op bokt, dat je echt super veel aan je maatje heb.. en hij aan jou. Is gewoon super om te lezen. Dat jij je paard een kans gaf, er zijn zat mensen op de wereld die denken, : ow ik laat hem maar inslapen, ik koop wel eenandere. MAar jij niet! echt heel goed, zo kun je zien wat echte liefde voor dieren is! die foto's zijn erg schokkend om te zien, maar dat is verleden tijd. tijd voor nieuwe foto's dus! haha groetjes eline