Ayla van Arieke Kenny van Ab_stal Kenny van Froukje Kenny van Aika Allemaal het zelfde plaatje Lisky van sam1992 caramba van Friezenlover Nasty van fabriolalover Canis van Foal lapus van Foal boris van kevin_fan white mystery van X_my_dream_h0rses_X brando van fabriolalover dream van A734195734195aa pumie van kiekie thunder van totallyrus spori van fabriolalover fang van jeanb0b wolf van annimal_fan Amor van Nieuwe_kans malamute van gergie1 Dino van jeanb0b rocky van happy_horses Séitheach van stars_of_heaven wulf van horse_island Gaska van Noppes Arousja van rascalranch Sneeuw van Roberto Bobbie van Friezen_fokker
Nog wat paarden ( gewoon onder namen gezocht) Gizmo van Stal_robin Gizmo van bloemenwijde Gizmo van jumping_reneej Gizmo van landmans Santos van Lovley_horses Santos van arbianhorsie santos van Rachel ( Lol dat paard heb ik verkocht toen internet foto's nog mochten Alejandro van Gipsy Jolly jumper van lieke_x jolly jumper van Fury_qute jolly jumper van Ben_voetbaltje jolly jumper van Juulkelover jolly jumper van televoontje jolly jumper Pride_horses
Ik ben de hele middag en avond de rassen langs geweest en heb er al onwijs veel verwijderd, neem nu maar even pauze. Ben halverwege het rassen lijstje, dus we zijn hard op weg denk ik
Bij belgisch trekpaard: - SGatjee, Jester en Dikkie Dik hebben dezelfde foto - Taz, Timon, Ammekuh, Simpie en Jasmyn, Sira, Lorenzo, Chico, Odesa, Sayture, Binky hebben dezelfde foto *is inmiddels een beroemde foto in het spel* - Snimpy en Killer hebben dezelfde foto - Fellow, Hait en Fumiko hebben dezelfde foto
Ik heb nog neit uitgevonden hoe ik gebruikers kan zoeken, dus kan alleen foto's verwijderen als ik de namen van de paarden heb. Misschein dat de andere twee het wel kunnen?
Ahh kijk weet ik dat ook weer. Ben zo goed als alles langs geweest, heb nog een paar lijstjes met nummers staan. Dus het meeste is straks wel weg, alleen staan er nog een hoop bij de shetlanders, tinkers, arabieren en zo. Zal wel even deze link geven bij eht shetland topic misschien dat daar nog mensen zin hebben omt e zoeken.
*Ik ga zo ook nog wel zoeken ..... als er een aantal keer dezelfde foto's staan, weet je genoeg * Arabieren zijn er wel veel zeg! Wat moet ik nu doorgegeven, zodat alles snel verwijdert kan worden?
Beide namen. Als je op paardennaam zoekt en je moet bijvoorbeeld een Star hebben krijg je een hele waslijst met Stars.. Bij stalnaam kun je direct het desbetreffende paard opzoeken.