ik heb meerdere paarden gehad over een periode van ruim 15 jaar.
de meeste namen heb ik zelf kunnen verzinnen omdat de pony's bij mij zijn geboren erg leuk
soms ben je origineel en zie je dat mensen het gaan copieren soms leuk maar vaak niet.
ik had een hengstje die Shakiro heette is wel een naam die je niet snel hoort en vind het wel origineel.
ook een merrie veulentje die met de letter V moest beginnen hiervoor heb ik op de kaart gekeken en kwam terecht op een plaatsje in Italie Fidenza.
maar voor de spraak maakt het niet uit of het met een F of een V begint dus werd het Videnza.
paar jaar later kwam ik de variant widenza tegen........
en toen Shakiro een merrie had gedekt die Corinta heette werd het merrie veulen Shakinta genoemd.
en een paardje dat ik had met de ergste naam is toch wel Freule Frou Frou geweest.
zag me in het land al staan freule frou frou kom maar bij baasje........nee dat werd hem niet.
ze was ook echt geen deftige dame maar een echte tinker die niet schoon was op zich zelf.
dus is de merrie in kwestie Katinka gedoopt.
nu hebben we 2 pony's de ene is de tinker merrie die op haar paspoort Silver heet.
vond ik niets en ze is zwart bont dus niets silver :-(
nu heet ze Malibu en dat past perfect bij haar.
en dan heb ik een ruintje van 1,5 jaar oud en die heet op paspoort Johan??
wie noemt zijn paard nou JOhan.......bij de vorige eigenaar noemde ze hem diablo maar vond ik ook niet echt iets......en nu heet hij harley
Laatst bijgewerkt door Stal_Spirit op 04-07-11 23:48, in het totaal 1 keer bewerkt